L'installazione di Windows 7 hè una cosa semplice, ma dopu à a fine di mette in opera u prucessu, si pò fà chì a copia precedente di u "sette" resti nantu à u computer. Quì ci sò parechji scenarii, è in st'articulu ci vedemu tutti.
Rimuete a seconda copia di Windows 7
Dunque, avemu messu un novu "set" in cima à u vechju. Quandu u prucessu hè finitu, riavvi a vittura è vede quì una ritrattu:
U gestore di download ci indica chì hè pussibule di sceglie unu di i sistemi installati. Quessa causa cunfusioni, postu chì i nomi sò e stessi, soprattuttu chì ùn avemu micca bisognu di a seconda copia. Ciò accade in dui casi:
- Un novu "Windows" hè statu installatu in un'altra partizione di u discu dur.
- L'installazione hè stata fatta micca da i media di stallazione, ma direttamente da u sistema in esecuzione.
A seconda opzione hè u più faciule, perchè pudete sbarazzà di u prublema eliminendu a cartella "Windows.old"chì si vede cù stu metu di installazione.
Più: Cumu cancellà a cartella Windows.old in Windows 7
Cù a prossima sezione, tuttu hè qualcosa di più cumplicatu. Formalmente, pudete rimuovere Windows puru muvendu tutte e cartelle di sistema à "Carrettu"è dopu schernificà l'ultimu. Aiuterai ancu a formatazione di solitu di sta sezione.
Per di più: Cosa hè a formattazione di u discu è cume si faci correctamente
Cù questu approcciu, ci libereremo di a seconda copia di u "sette", ma u registru di u so in u manager di download rimarrà sempre. Dopu guardemu cumu per cancellà questa voce.
Metodo 1: "Configurazione di u sistema"
Questa sezione di a configurazione di l'OS impiega di edità i listini di servizii in esecuzione, prugrammi chì esibenu cun "Windows", è regure i parametri di l'avellu, annantu à u travagliu cù i registri chì ci vole.
- Aprite u menu "Start" è in u campu di ricerca entremu "Configurazione di u sistema". Dopu, cliccate nantu à l'elemento corrispondente in a questione.
- Vai à la tabulazione "Download", selezziunate a seconda voce (vicinu à chì ùn hè micca specificatu "Sistema Operativu Cuntinu") è cliccate "Elimina".
- Spingi "Applicà"è dopu Ok.
- U sistema vi manda à riavvià. Siamo d'accordu.
Metudu 2: "Linea di comando"
Se per una ragione ùn hè micca pussibule di sguassà una voce usando "Configurazioni di sistema", pudete aduprà un modu più affidabile - "Linea di cumannu"currisce cum'è amministratore.
Più: Chjamà a "Linea di Commandu" in Windows 7
- Prima ci vole à guadagnà u ID di u schedariu chì vulemu cancellà. Questu hè fattu da u cumandatu chì seguita, dopu chì duvete entrà "ENTER".
bcdedit / v
Pudete distinguere un record per l'informazione di la sezione specifica. In u nostru casu hè "partizione = E:" ("E:" - a lettera di a sezione da chì avemu cancellatu i file).
- Cum'è impossibile copiare una sola linea, fate un clic destro nantu à qualunque locu in "Linea di cumannu" è selezziunate l'elemento "Selezzi tutti".
Premendu ripetutamente u RMB mette tutti i cuntenuti nantu à i clipboard.
- Sfogliamu i dati in un Notepad regale.
- Ora ci vole à fà esecce u cumandatu per sguassà u documentu aduprendu l'identificatore ricevutu. La nostra hè questa:
{49d8eb5d-fa8d-11e7-a403-bbc62bbd09b5}
U comandu sarà simule questu:
<>bcdedit / delete {49d8eb5d-fa8d-11e7-a403-bbc62bbd09b5} / cleanup
> Tip:
formate un cumandamentu in u blocco note è poi incù in "Linea di cumandamentu" (da u solitu modu: PKM - "Copia"PKM - Incolla), vi aiuterà à evità l'errori. - Rinvià u computer.
Conclusione
Comu pudete vede, rimuovere a seconda copia di Windows 7 hè piuttostu faciule. Hè vera, in certi casi, duverete cancellà u discu di prugramma in più, ma sta procedura ùn pò dà nunda di difficoltà. Fate casu à l'installazione di "Windows" è chì prublemi simili puderanu bypassà.