Spybot Anti-Beacon per Windows 10 1.6.0.42

I sistemi operativi di u kernel Linux ùn sò micca i più popolari. Hè cusì, a maiò parte di l'utente ùn sapenu micca cume stallà nantu à u so computer. Questu articulu furnisce e istruzzioni per l'installazione di e distribuzioni Linux più famose.

Installazione di Linux

Tutte e guide di seguitu necessitanu abilità e cunniscenze minime da l'utente. Effettuendu i passi descritti in tappe, puderete u scontru à u risultatu desideratu. A propositu, ogni istruzzione discrive in dettaglio cume installà a distribuzione cù u secondu sistema operativu.

Ubuntu

Ubuntu hè a distribuzione più famosa di Linux in a CIS. A maiò parte di l'utenti chì pensanu solu di passà à un sistema operativu alternativu u installanu. Almeno, un grande cumunamentu di a comunità, espressu in fori tematici è siti web, permetterà à un utenutu senza esperienza di truvà rapidamente risposte à e dumande sìule sfruttate l'Ubuntu.

In quantu à l'installazione di stu sistema operativu, hè abbastanza semplici, è consideratu u più cumunu in i vari rami di distribuzioni. E accussì chì durante u prucessu di stallazione ùn ci sò micca domande inutili, si consiglia di vene à e istruzioni passo-passo.

Leggi ancu: Guida di Installazione di Ubuntu

Servitore Ubuntu

A principale differenza tra Ubuntu Server è Ubuntu Desktop hè a mancanza di un shell graficu. Questu sistema operativu, cum'è si pò intuire da u nomu sè, hè adupratu per i servitori. A causa di stu fattu, u prucessu di stallà lu in un uteru ordinariu causerà assai difficoltà. Ma usando l'istruzzioni nantu à u nostru situ, pudete evitarle.

Leggi ancu: Guida d'installazione di u servitore Ubuntu

Menta Linux

Linux Mint hè un derivatu di Ubuntu. I so sviluppatori portanu Ubuntu, rimuove tutti i difetti di u so codice, è fornenu u novu sistema à l'utenti. Hè cusì, e differenze in l'installazione di Linux Mint sò pochi è pudete amparà tutti cù lettura di l'istruzzioni in u situ.

Per saperne di più: Guida di Installazione di Linux Mint

Debian

Debian hè u prognuttore di Ubuntu è assai altri sistemi operativi basati in Linux. È hà dighjà un prucessu di stallazione chì hè significativamente diversu da quelli per e distribuzioni sopra menzionate. Fortunatamente, finendu graduatamente tutte e istruzzioni in l'istruzzioni, pudete l'installà facilmente in u vostru computer.

Per saperne di più: Guida di Installazione di Debian

Kali Linux

A distribuzione di Kali Linux, chì era ancu cunnisciuta cum'è BlackTrack, hè diventata sempre più popolari, parechji utenti anu piacè travaglià cù sti. Ogni difficoltà è eventuali prublemi cù l'installazione di u sistema operativo nantu à un computer pò esse facilmente eliminatu da un attente studiu di e istruzioni.

Leggi ancu: Guida d'installazione di Kali Linux

CentOS 7

CentOS 7 hè un altru ripresentante impurtante di distribuzioni Linux. A maiò parte di l'utenti pò avè difficultà ancu in u stadiu di carregà una immagine di l'OS. U restu di l'installazione hè tipicamente fattu, cum'è altre distribuzioni basate nantu à Debian. Quelli chì ùn hà mai avutu travagliu stu prucessu pò capisce capiscine cunversendu a guida passo-passo.

Per saperne di più: Guida d'installazione di CentOS 7

Conclusione

Ora resta à sì per determinà per quale distribuzione di Linux volete installà in u vostru computer, allora aprite u manuale in questu e, dopu à questu, installate u OS. Sì in dubbitu nant'à a scelta, ùn vi scurdate chì pudete installà Linux à fiancu à Windows 10 è in altre versioni di stu sistema operativu. In casu di spirienza senza successu, pudete sempre restituire tuttu u so postu in u tempu più breve pussibile.