Di i numerosi mezzi per a decorazione di u testu sò prugrammi per creà fonti. Tra i so soluzioni di software, di rigalu cù un approcciu micca-standard, pudemu scintillà Scanahand, chì capacità avemu prufessu in seguitu.
A creazione di fonti cù un scanner
U prugramma Scanahand utilizza l'algitimu per ricercà lettere nant'à u mudellu preparatu di a tavula. Per aduprà stu uttenu, devi stampà una di e tabelle compilate da i sviluppatori.
Sì nessunu di i mudelli ti serve, pudete creà u vostru propriu.
Dopu stampatu a tavula, avete bisognu di un marcatore o una penna per trà simbuli in e so cellule chì formanu a basa di u vostru font. Va rimarcatu chì i caratteri duveranu esse attaccati à u listessu livello in e cellule di a tavula, altrimenti a so disposizione in e righe "salte".
Avianzu disegnatu tutti i caratteri, avete bisognu di scansà u fogliu resultante è caricatelu in Scanahand.
Poi, dopu premendu u pulsante "Generate", una finestra piccola di impostazioni si aprirà in cui pudete scrive u nome di u font, selezziunate u so stile è a qualità di l'elaborazione.
Vede u risultatu di scansione
Subitu dopu chì u prugramma generi caratteri basatu annantu à a tavola scansita chì avete riempitu, appariranu in a finestra di anteprima.
Per fà vede i fonti, Scanahand utilizza vari mudelli chì vi permettenu di visualizzare appena i pruprietà di i caratteri da voi disegnati.
Salvà è installà fonti pronti
Una volta creatu un font è rettituatu per soddisfà perfettamente i vostri bisogni, pudete exportatu à un file in unu di i formati più cumuni per conservà i fonti.
Inoltre, pudete aghjunghje facilmente à u vostru sistema è cuminciate subitu ad aduttà u serviziu.
Virtues
- Facile à aduprà.
Inconvenienti
- Modellu di distribuzione pagatu;
- Mancu di supportu per a lingua russa.
Scanahand hè un prugramma di creazione di font che utilizza capacità di scanner. Serà un strumentu meraviglioso in e mani di una persona chì hà a scrittura calligrafica.
Scaricate Scanahand Trial
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: