U gruppu Mail.Ru hà raccoltu i dati di l'utente di Facebook

A maghju di u 2015, Facebook ha cessatu di furnisce dati nantu à i so utenti à i sviluppatori di applicazioni, ma, cum'è si scopre, e cumpagnie individuale anu conservatu l'accessu à tali informazioni ancu dopu a data data. Tra questi era u Gruppu Mail.Ru russu, segnalava CNN.

Fino à u 2015, i creaturi di applicazioni per Facebook puderanu raccogliere vari dati di u so publicu, cumprendu foto, nomi, ecc. Sì u tempu, sviluppatori ricevevanu informazioni non solu di l'utenti diretti delle applicazioni, ma ancu di i so amici. In u maghju 2015, Facebook presumptamente abbandunava questa pratica, ma alcune imprese, cum'è stabilitu da i ghjurnalisti di CNN, ùn anu micca subitu perdutu a so capacità di aduprà l'infurmazioni personali. Per esempiu, duie applicazioni sviluppate da u Gruppu Mail.Ru avianu avè accesso à i dati persunali per altri 14 ghjorni.

L'amministrazione di Facebook ùn hà cuncessu i risultati di l'investigazioni in CNN, ma hà annunziatu chì u reta sociale ùn hà nisuna ragione per crede chì u Gruppu Mail.Ru puderia aduprà l'infurmazioni raccolte in modo indebitu.