Cancellà un account Twitter

Futuremark hè un pionier in a fabbricazione di sacche di prova. In testi di prestazione 3D, hè assai difficilu di truvà i coetari. I testi 3DMark sò diventati popolari per parechje ragioni: visivamente sò assai bellissimi, ùn ci hè nunda di difficiule da fà, è i risultati sò sempre stabuli è ripetitivi. A cumpagnia cooperà in modu continuu cù i pruduttori mondiali di schede video, per chì i punti di riferimento sviluppati da Futuremark sò cunsiderati i più ghjusti è ghjusti.

Pagina iniziale

Dopu à l'installazione è u primu lanciu di u prugramma, l'utente vederà a finestra principale di u prugramma. À u fondu di a finestra, pudete esaminà e breve caratteristichi di u vostru sistema, u mudellu di u processore è a scheda video, è dinò i dati nantu à u sistema operativo è a quantità di RAM. E versioni moderne di u prugramma anu un sustinutu pienu per a lingua russa, è cusì, usando 3DMark ùn genera duminemente problemi.

Porta di u nubu

U prugramma richiede l'utente à cuminciare à pruvà Cloud Gate. Da vede ancu chì esistenu parechje punti di riferimento in 3DMark ancu in a versione di basa, è ognunu di elli effettuanu i so propri test unici. Cloud Gate hè unu di i più basali è semplici.

Dopu cliccatu nantu à u buttu di avvicinamentu, una nova finestra apparirà è a raccolta di informazioni nantu à i componenti di u PC comincerà.

Inizià a prova. Ci hè dui di elli in Cloud Gate. A durata di ognunu hè circa un minutu, è in fondo à u schermu si pò osservà a percentuale di cornici (FPS).

U primu test hè graficu è hè cuntinuatu da duie parti. In a prima parte di a scheda video sò processati parechji picchi, ci sò un numaru di effetti diversi è particule. A seconda parte utilizza l'illuminazione volumetrica cù un livello riduttu di effetti post-trattamenti.

A seconda prova hè urdinata fisicamente è esegue molte simulazioni fisiche simultanee, chì esercanu una carica nantu à u processore centrale.

À a fine di 3DMark darà statistiche complete nantu à i risultati di u so passaghju. Stu risultu pò esse salvatu o paragunatu in linea cù i risultati di l'altri utilizatori.

Benchmark 3DMark

L'utente pò andà à tab "Prove"dove tutti i cuntrolli di prestazione di sistema sò presentati. Alcune di elli saranu dispunibili solu in versioni pagate di u prugramma, per esempiu, Fire Strike Ultra.

Sceghendu una di e scelte proposte, pudete familiarizzà cù a so descrizione è à ciò chì verrà verificatu. Pudete fà impostazioni addiziunali di u benchmark, disattivà certi passi, o selezziunate a risoluzione desiderata è altre impostazioni grafiche.

Vale sapè chì a maiò parte di i testu in 3DMark richiede a dispunibilità di componenti moderni, in particulare cartucce video cù supportu per DirectX 11 è 12. Avete ancu bisognu almeno un prucessore dual-core, è RAM micca 2-2 gigabyte. Se certi parametri di u sistema di l'utente ùn sò micca adatti per eseguirà u test, 3DMark ne dirà.

Incisione di u focu

Unu di i punti di riferimento più popolari trà i gamer è Fire Strike. Hè disignatu per PC di prestazioni elevate è hè particularmente chicchiale circa a potenza di l'adattatore di grafica.

U primu test hè graficu. In stu, a scena hè piena di fumo, utilizza l'illuminazione volumetrica, è ancu e più carte moderne grafiche ùn sò micca capaci di fronte cun l'ambienti massimi di Fie Strike. Parechji gamer per lui assembli sistemi cù parechji schede video à tempu, cunnessendu cun u metodo SLI.

A seconda prova hè fisica. Essa scatula parechje simulazioni di corpuri dolci è rigidi, chì utilizanu assai a potenza di u processore.

Questu questu hè cumpressu - utilizza tessellation, effetti di post-trattamentu, simula u fumu, esegue simulazioni fisiche, etc.

Spia di tempu

Time Spy hè u parametru di più mudernu, serve per tutte les ultime funzioni di l'API, computazione asincrona, multithreading, etc. deve esse micca menu di 2560 × 1440.

In u primu test graficu, un grande numeru di elementi translucenti, oltre à ombre è tesselazioni, sò processati. In a seconda prova, i grafici adupranu più illuminazione volumetrica, ci sò assai piccole particule.

Vene u verifiche di u putere di u processore. Processi fisici complexi sò mudificati, una generazione procedurale hè aduprata, cun chì hè impossibile affrontà cun decisioni di u bilanciu chì sò da AMD è da Intel.

Sky submarinista

Sky Diver hè statu pensatu apposta per compatibile cù DirectX 11 schede video. U benchmark ùn hè micca assai complessu è permette di determinà e prestazioni di processori mobili è chips grafichi ancu in i so. L'utenti di i PC più debuli devianu ricusallu à ellu, perchè scumpie più putenti per avè un risultatu normale hè prubabile di riesce. A risoluzione di l'immagine in Sky Diver risponde normalmente à a risoluzione nativa di u schermu di u monitor.

A parte grafica cusì duie piccole prove. U primu utilizza u metudu di l'illuminazione diretta è si concentra nantu a tesselazione. In listessu tempu, u secondu testu graficu carica u sistema cù l'elucidazione di pixel è utilizza una tecnica d'illuminazione più avanzata chì utilizza ombelli computazionali.

U test fisicu hè una simulazione di un gran numaru di processi fisici. E sculture sò modellate, chì sò poi distrutti cun l'aiutu di un martellu chì lancia assai catene. U numeru di queste sculture cresce lentamente finu chì u prucessore di i PC affranchi cù i travaglii assignati da un miscalcule di colpisce u martellu nantu à a scultura.

Tempesta di ghiaccio

Un altru prugramma, Ice Storm, sta volta hè pienu cross-platform, pudete esegui in quasi tutti i dispositivi. A so implementazione ci permette di risponde à parechje domande di interessu nantu à quantu i processori è i chips grafichi installati in i telefuni intelligenti sò più debbuli di i cumpunenti di i computer moderni. Elimina tutti i fattori chì ponu esse influenzati da u sistema operativu di i personal computers. Hè cunsigliatu di aduprà l'accusatu micca solu à i utilizatori di dispositivi compatti, ma ancu à i pruprietari di computer antichi o povere.

Per impostazione predefinita, Tempesta di Ghiaccio si esegue à una risoluzione di 1280 × 720 pixel, l'impostazioni di sincronia verticale sò spentate, è a memoria video ùn necessita di più di 128 MB. Piattaforme mobili di rende utilizanu u mutore OpenGL, mentri u PC hè basatu annantu à DirectX 11, o in quantu limitatu in a so capacità di versione 3 di Direct3D.

U primu test hè graficu, è si tratta di duie parti. Prima, l'ombre è un gran numeru di vertici sò calculati, in u secondu, u post-trattatu hè verificatu è l'effetti di e particule sò aghjunti.

L'ultima prova hè fisica. Pone varia simulazione in quattru flussi separati in una volta. In ogni simulazione ci hè una coppia di solidi è una coppia di solidi chì si scontrananu cun a l'altru.

Ci hè ancu una versione più putente di sta prova, chjamata The Ice Storm Extreme. Solu i dispositivi mobili più avanzati, i cosiddetti flagships, chì funghjanu nantu à Android o iOS, devianu esse testati cun tale test.

Test di prestazione di l'API

I ghjochi moderni per ogni cornice necessitanu centu è migliaia di dati diversi. U più basse hè questu API, più fotogrammi sò tracciati. Tramite sta prova, pudete paragunà u travagliu di i vari APIs. Ùn hè micca adupratu cume un paragonu di carta grafica.

Un testu hè fattu di seguitu. Una di e APIs possibili hè stata fatta, chì riceve quantità grandi di chjamate chjamate. In u tempu, a carica nantu à l'API aumenta finu chì a percentuale di fotogrammi cuminci à scendi inferiore a 30 per secunu.

Usendu u testu, pudete paragunà nantu à u listessori computer cumu APIs comportanu. In qualchi ghjochi moderni pudete cambià trà API. U spettaculu permetterà all'utente di capisce sì cambià da, dicenu, DirectX 12 à u novu Vulkan li darà un impansione significativa di e prestazioni o no.

I requisiti per i cumpunenti di PC per sta prova sò abbastanza alti. Avete bisognu di almenu 6 GB di RAM è una scheda video chì hà una memoria di almeno 1 GB, è u chip graficu deve esse aggiornatu è avè almenu un paru di supportu API.

Modu demo

Quasi tutti i testi sopra descritti cuntenenu, in più à un certu numero di sottoteste, una dimostrazione. Hè un tippu di azzione pre-scritta è riprodotta per dimustrà tutte e possibili veri di u benchmark 3DMark. Hè cusì, in a video pudete vede a qualità massima di a grafica, chì di solitu hè parechje volte superiore di ciò chì pudete dopu osservà quandu si vede quì u PC di l'utente.

Pò esse spento cù u mutu di u selettore toggle corrispondente, andendu in i dettagli di ognuna di e teste.

Risultati

In a tabulazione "Risultati" visualizza a storia di tutti i punti di riferimento condotti da l'utente. Quì pudete ancu caricare i risultati di cuntrolli precedenti o testi fatti nantu à un altru PC.

Opzioni

In sta tabulazione, pudete esegui manipolazioni supplementari cù u benchmark 3DMark. Pudete configurà se nascete i risultati di i verifiche nantu à u situ, sì ch'elli si scansiona l'infurmazioni di sistema di u computer. Pudete ancu personalizà a riproduzione sonora durante i test, selezziunate a lingua di prugramma. Indiega ancu u nùmeru di schede video chì sò implicate in i verifiche, s'ellu ci hè parechje. Hè pussibule di verificà è di fà u aggiornamentu di i testi individuali.

Virtues

  • Interfaccia semplice è intuitiva;
  • Un gran numaru di prove per PC potenti è quelli più guariti;
  • Diagnostica di dispositivi mobili chì gestenu vari sistemi operativi;
  • A presenza di a lingua russa;
  • A capacità di confrontà i so risultati ottenuti in testu cù i risultati di l'altri utilizatori.

Inconvenienti

  • Ùn hè micca bè adatta per e test di prestazione di tessellation.

I dipendenti di Futuremark sviluppanu costantemente u so pruduttu 3DMark, chì cù ogni nova versione diventa più pratice è prufessiunale. Stu parametru hè una norma globale ricunnisciuta, ancu micca senza difetti. È ancu di più - cusì hè u megliu prugramma per testà i telefuni intelligenti è e compresse in esecuzione di diversi sistemi operativi.

Scaricate 3DMark gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Test Monitor TFT AIDA64 Sisoftware sandra Dacris Benchmarks

Share l'articolo in reti sociali:
3DMark hè un picculu benchmark di più in numeru di partitu per testà e prestazioni di PC è dispositivi molari.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Futuremark
Costu: Free
Dimensioni: 3.891 MB
Lingua: russo
Versione: 2.4.4264