Cumu abilità notifiche in Instagram

A creazione di un discu duru virtuale hè una di l'operazioni dispunibuli per ogni utilizatore di Windows. Aduprendu u spaziu libru di u vostru discu rigiu, pudete creà un volume separatu, dotatu di e stesse funzioni cum'è u HDD principale (fisicu).

Crea un discu duru virtuale

U sistema operativu di Windows hà una utilità "Gestione di dischi"chì funziona cù tutti i dischi rigidi connessi à un computer o laptop. Cù u so aiutu, pudete effettuà diverse operazioni, cum'è a creazione di un HDD virtuale, chì face parte di un discu fisicu.

  1. Fate una finestra di dialogo Run chiavi Win + R. In u campu di entrata scrive diskmgmt.msc.

  2. L'utile hè aperta. Sce in a barra di strumenti, seleziona "Azzione" > "Crea un discu duru virtuale".

  3. A finestra s'è aperta in cui pudete fà le seguenti impostazioni:
    • Ubicazione

      Specifichi u locu induve u discu duru virtuale sarà salvatu. Questu pò esse un desktop o qualsiasi altra cartulina. In a finestra di selezzione per l'archiviazione, ancu bisognu à registrà u nome di u futuru disc.

      U discu sarà creatu in un singulu file.

    • Dimensione

      Inserite a taglia chì si vole allocà per creà un HDD virtuale. Pò esse da tre megabyte à parechji gigabyte.

    • Formatu

      Sicondu a dimensione selezionata, u so furmatu hè persunalizabile: VHD è VHDX. VHDX ùn funziona micca nantu à Windows 7 è nanzu, perchè sta opzione ùn hè dispunibule in i vecchie versioni di l'OS.

      I informazioni dettagliate nantu à a scelta di u furmatu sò scritte sottu à ogni articulu. Ma di solitu i disci virtuali sò creati finu à 2 TB di dimensioni, perciò VHDX ùn hè praticamente micca utilizatu trà l'utenti cumuni.

    • Tipu

      U difettu hè a scelta migliore - "Fixed Size", ma se ùn sò micca sicuri di ciò chì deve esse, aduprate u parametru "Dinamicamente espansibile".

      A seconda opzione hè pertinente per i casi in cui avete paura di allocà troppu spaziu, chì daveru sì vuoto, o troppu pocu, è allora ùn ci hè nant'à u postu à scrive i schedari necessarii.

    • Dopu cliccate nantu à "OK"in a finestra "Gestione di dischi" apparirà un novu volume.

      Ma ùn pò esse adupratu ancu - u discu deve esse inizializzato per prima. Avemu dighjà scrittu nantu à cume si faci in u nostru altru articulu.

  4. Per di più: cume si inizializza un discu dur

  5. U discu inizializatu apparirà in Esploratore di Windows.

    Inoltre, l'inserimentu autumaticu serà fattu.

Usendu HDD virtuale

Pudete aduprà una unità virtuale cume un discu rigulare. Pudete spostà diversi documenti è schedari, è ancu installà un secondu sistema operativu, per esempio Ubuntu.

Vede ancu: Cumu installà Ubuntu in VirtualBox

À u so core, un HDD virtuale hè simule à una immagine ISO montata chì pudessi dighjà soddisfà à l'infurmazione di ghjochi è software. Tuttavia, se a ISO hè pruposta in gran parte solu per leghje i file, allora u HDD virtuale hà tutte e stesse funzioni chì avete abituate (copia, eseguite, archivi, cifre, etc.)

Un altru vantaghju di un drive virtuale hè a capacità di trasferirla in un altru computer, cume hè un schedariu reguli cù una estensione. In questu modu, pudete spartà e spartite i dischi creati.

Pudete ancu installà u HDD cù l'utile. "Gestione di dischi".

  1. Aprite "Gestione di dischi" in a manera indicata à l'iniziu di stu articulu.
  2. Andà à "Azzione"cliccate nantu à "Attaccà un discu duru virtuale".

  3. Specifichi a so posizione.

Ora sapete cume creà è aduprà HDD virtuali. Indubbiamente, questu hè un modu pratice per organizzare l'archiviazione è a muvimentazione di i file.