Spessu quandu si lavora cù e tabelle in Microsoft Excel, ci hè una situazione quandu avete bisognu di mischjà parechje cellule. U compitu ùn hè micca troppu cumplicatu se queste cellule ùn cuntenenu micca infurmazioni. Ma chì avete da fà sì avè già entratu i dati? Saranu distrutti? Vedemu cumu si uniscenu celle, ancu senza perdita di dati, in Microsoft Excel.
Cume di una simula cunfusione
Benchì, dimostreremo celle in forghjendu cù l'esempiu di Excel 2010, ma questu metudu hè adupratu ancu per altre versioni di sta applicazione.
Per aghjunghje parechje cellule, di cui solu una hè piena di dati, o cum'è pienu vuotu, selezziunate e celle cù u cursore. Dopu, in a tab Excel "Casa", cliccate nantu à l'icona nantu à u "Ruboniu Fusione è Locu in u Centru".
In stu casu, e cellule si uniscenu, è tutti i dati chì si inserenu in a cella cumpressione saranu messi in u centru.
Se vulete chì i dati da esse piazzati secondu a formattazione di a cella, allora selezziunate l'elementu "Fusione di cellule" in a lista nò.
In questu casu, l'inserimentu predefinitu cumincerà da u lighjere destro di a cella cunfusa.
Inoltre, hè possibile combinà parechje cellule per linea. Per fà ciò, selezziunate l'intervallo desideratu, è da u listinu in menù da fà, cliccate nantu à u valore "Unisci linea per linia".
Come si vede, dopu à ciò, e cellule si sò miscughevule micca in una cella cumuna, ma accettate u liniau linea per linea.
Unione in u menù contestuale
Hè pussibule di sfruttare e cellule in u menù contestuale. Per fà quessa, selezziunate e celle chì volete fondà cù u cursore, cliccate puru nant'à elli, è in u menù contestuale chì vene, selezziunate l'elemento "Formatu di celle".
In a finestra di u furmatu di scena aperta, andate in la tabulazione "Allineament". Verificate a casella "Unisci celle". Quì si pò dinò ancu altri parametri: a direzzione è l'uriziu di u testu, l'alignamentu orizzontale è verticale, selezzione automatica di larghezza, avvoltu di parola. Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante "OK".
Comu pudete vede, ci era una fusione di cellule.
Associazione senza perdita
Ma chì cosa si deve fà, se ci sò i dati in parechje di e cellule essendu fusi, perchè quandu si uniscenu tutti i valori, eccettu a vena superiore, si perde?
Ci hè una via per sta situazione. Aduprà a funzione "CLUTCH". Prima di tuttu, avete bisognu di aghjunghje una cella più tra a cellule chì avete da connettà. Per fà quessa, cliccate à dirittu destro in a cima più a destra di e cellule affundite. In u menù contestuale chì vene, selezziunate l'elemento "Inserisci ...".
Una finestra si apre in cui avete bisognu di spostà u passatu à a posizione "Add column". Facemu fà, è cliccate nantu à u pulsante "OK".
In a cella formata trà quelle celle chì si fondanu, mettite u valore senza virgine "= CHAIN (X; Y)", induve X è Y sò e coordinate di e cellule assunte, dopu aghjustatu a colonna. Per esempiu, per combinà e cellule A2 è C2 in stu modu, inserisci l'espressione "= CLEAR (A2; C2)" in cella B2.
Comu pudete vede, dopu à ciò, i caratteri in a cella cumuna sò "attaccati".
Ma quì, invece di una cella cunfusa, avemu tre: duie cellule cù i dati originali, è una cunfusa. Per fà una cella, cliccate nantu à a cella cumpressa cù u bottinu guru di u mouse, è selezziunate l'elemento "Copia" in u menù contestuale.
Dopu, spostemu a cella diritta cù i dati originali, è cliccendu annantu, selezziunate a vocazione "Valori" in i parametri di inserzione.
Cum'è si pò vede, i dati chì apparse in precedenza in a cellula formula apparse in questa cella.
Ora, eliminà a colonna più a manca chì cuntene a cella cù i dati primarii, è a colonna chì cuntene a cella cù a formula di accumudimentu.
Dunque, avemu una cellula nova chì cuntene i dati chì avianu da esse fusi, è tutte e celle intermedie sò cancellate.
Cumu si pudete vede, s'è u cumunu cumunu di cellule in Microsoft Excel hè abbastanza simile, allora avete da toghjanu cù cumenu cellule senza perdita. Tuttavia, questu hè ancu un compitu fattibile per stu prugramma.