Cume avete a configurazione di una cunnessione Internet in Windows

Se aduprate una cunnessione PPPoE (Rostelecom, Dom.ru è altri), L2TP (Beeline) o PPTP per cunnessu à Internet, pò ùn esse micca bè praticosa per accumincià a cunnessione ogni volta chì accende o ripartite u computer.

Questu articulu discurrerà cume di fà Internet a cunnessione automatica immediatamente dopu à accende u computer. Ùn hè micca difficiule. I metudi descritti in stu manuale sò ugualmente adatti per Windows 7 è Windows 8.

Usate u Windows Task Scheduler

U modu più faciule è u più faciule per configurà una cunnessione automatica à Internet quandu avvia Windows hè di aduprà Task Scheduler per questo scopu.

U modu più veloce per lanciare Task Scheduler hè aduprà a ricerca in u menu di Windows 7 Start o a ricerca in u Windows 8 è 8.1 schermata home. Pudete ancu aprirle da u Pannello di Cuntrollu - Strumenti di Amministrazione - Pianificatore di attività.

In u pianificatore, fate u seguitu:

  1. In u menù di diritta, selezziunate "Crea un travagliu simplice", specificà u nome è a descrizione di l'attività (opzionale), per esempiu, Avvia automaticamente Internet.
  2. Scurdamentu - quandu si registri in Windows
  3. Action - Run u prugramma
  4. In u campu di u prugramma o di script, inserite (per sistemi di 32 bit)C:FinestreSystem32rasdiale.exe o (per x64)C: Windows SysWOW64 rasdial.exe, è in u campu "Add arguments" - "Password ConnectionName Username" (senza quotazioni). Di conseguenza, avete bisognu di specificà u nomu di a cunnessione, s'ellu contiene spazii, metti in virguli. Cliccate "Avanti" è "Finisci" per salvà a missione.
  5. Se ùn sapete micca u nome di a cunnessione da aduprà, premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è tippu rasphone.exe è guardate i nomi di e cunnessioni dispunibili. U nomu di a cunnessione deve esse in latinu (s'ellu ùn hè, rinunziate prima).

Ora, ogni volta dopu avè cambiatu u computer è à a prossima accennata à Windows (per esempiu, se era in modalità sleep), Internet sarà automaticamente cunnessu.

Nota: se vulete, pudete aduprà un altru comando:

  • C: Windows System32 rasphone.exe -d Nome_connexioni

Avviate automaticamente Internet cù l'Editor di u Registro

U scopu pò esse fattu cù l'aiutu di l'Editor di u Registru - hè abbastanza per aghjunghje a configurazione di a cunnessione Internet à l'auturununu in u registru di Windows. Per questo:

  1. Avvia u Editor di u Registro di Windows premendu i tasti Win + R (Win hè una chjave cù u logo di Windows) è entri regedit in a finestra Run.
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartella) HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Run
  3. In a parte diritta di l'editor di u Registro di sistema, cliccate à dirittu destro in u spaziu libaru è selezziunate "Novu" - "Parametru di stringa". Inserite un nome per questu.
  4. Cliccate à diretta nantu à u novu parametru è selezziunate "Edit" in u menù contestuale
  5. In u "Valore" entraC: Sistemi di Windows 32dial.exe ConnectionName Username Password " (Vede u screenshot per a citazione).
  6. Se u nomu di a cunnessione cuntene spazi, allegateli in virguli. Pudete ancu aduprà u comando "C: Windows System32" rasphone.exe -d Connection_Name "

Dopu, salvate i cambiamenti, chjude l'editor di u registru è ripartite u computer - Internet hà da collegà automaticamente.

Simili, pudete fà un collegu cù u cumandamentu di a cunnessione automatica à Internet è ponu questu scorciadore in l'elemento "Startup" di u menu "Start".

Buona fortuna!