Recentemente liberatu una nova versione di unu di i prugrammi più popolari per a creazione di unità flash aviabile - Rufus 3. cun questu, pudete facilmente brucia un drive flash USB bootable Windows 10, 8 è Windows 7, varie versioni di Linux, è una varietà di Live CD chì supporta boot UEFI o Legacy è installazione in discu GPT o MBR.
Questa esercitazione descrive in dettagliu e differenze trà a nova versione, un esempiu di usu in cui un drive di Windows 10 bootizabile sarà creatu cun Rufus è qualchì sfumatura addiziunale chì pò utra a utenti. Vede ancu: I migliori programmi per a creazione di unità flash aviabile.
Nota: unu di i punti impurtanti in a nova versione hè chì u prugramma hà perdutu u so supportu per Windows XP è Vista (vale à dì, ùn riesce micca nantu à sti sistemi), sì stavete creendu un drive USB di boot in una di elli, aduprà a versione precedente - Rufus 2.18, disponibile u situ ufficiale.
A creazione di un drive flash di boot per Windows 10 in Rufus
In u mo esempiu, a creazione di un drive di Windows 10 di avviatore sarà dimostratu, ma per altre versioni di Windows, è ancu per altri sistemi operativi è altre immagini di boot, i passaggi saranu uguale.
Avete bisognu di una immagine ISO è di una unità da registrà (tutti i dati nantu à esse saranu cancellati in u prucessu).
- Dopu avè lanciatu Rufus, in u campu "Dispositiu", selezziunate una unità (unità flash USB), nantu à chì scriveremo Windows 10.
- Cliccate nantu à u pulsante "Selezziunu" è specificate l'immagine ISO.
- In u campu di "Schema di partizione" selezziunu u schema di partizione di u discu di destinazione (chì sarà installatu u sistema) - MBR (per i sistemi cun boot Vulsati / CSM) o GPT (per sistemi UEFI). E impostazioni in a "Succidentia" passanu automaticamente.
- In a sezione "Opzioni di formattazione", se desiderate, specificate l'etichetta di l'unità flash.
- Pudete specificà un sistema di file per una unità flash USB di avviatore, cum'è u pudere di u utilizzu di NTFS per un drive flash UEFI, ma in questo casu, per chì u computer sia iniziò da quì, vi farrà bisognu di disattivà u Bootu Sicuro.
- Dopu, pudete cliccà "Start", cunfirmate chì avete capitu chì i dati da l'unità flash sò stati eliminati, è allora aspettate chì i file sò copiati da l'immagine à l'unità USB.
- Quandu u prucessu hè finitu, cliccate nantu à u pulsante "Chiudi" per uscire da Rufus.
In generali, a creazione di un drive flash di bootable in Rufus rimane u semplice è veloce cume era in versioni precedenti. S'è u casu, quì sottu, ci hè un video chì tuttu u prucessu hè dimustratu visivamente.
Scaricate Rufus in russe hè disponibile gratuitamente da u situ ufficiale //rufus.akeo.ie/?locale=ru_RU (u situ hè dispunibule cume un installatore è una versione portatile di u prugramma).
Ulteriori informazioni
Tra l'altre differenze (oltre à a mancanza di supportu per l'antichi OS) in Rufus 3:
- L'elemento per a creazione di unità Windows To Go scomparsa (puderia esse usata per fà u Windows 10 da un drive flash senza installazione).
- Parameti supplementari sò stati presentati (in "Pruprietà di dischi estesi" è "Mostra opzioni di formattazione avanzate"), chì permettenu di abilità a visualizzazione di dischi rigidi esterni via USB in a selezzione di dispositivi, per abilità a compatibilità cù l'ultime versioni BIOS.
- UEFI: Nustru NTFS per u supportu ARM64 hè statu aghjuntu.