Installazione di Java JRE / JDK in Linux

Unu di i componenti più impurtanti di ogni versione di Windows hè "Esploratore"Perchè hè à traversu chì si ponu accede à tutti i file è cartulari chì sò in u discu. "Dieci", malgradu i cambiamenti tangibili in a so interfaccia è u travagliu generale di a funzionalità, hè ancu senza questu elementu, è in l'articulu di oghje avemu parlà di vari modi per lancià u so.

Aprite u "Esploratore" in Windows 10

Per difettu "Esploratore" o, cume si chjama in inglese, "Esploratore" attaccatu à a barra di task di Windows 10, ma per risparmiava spaziu o solu da negligenza, pò esse rimpiazzatu da quì. Hè in sti casi, è ancu solu per sviluppu generale, sarà utile sapè quali sò i modi per aprire stu componente di sistema in i primi dieci.

Metudu 1: Tastiera di Scelta

U più faciule, più pratice, è u più veloce (cusì ùn ci hè nè una scelta rapida nant'à a barra di task) l'opzione di lanciu per Explorer hè di uttenzi tasti d'accessu "WIN + E". A lettera E hè una sigla logica per l'Explorer, e sapendu ciò, pudete truvassi più faciule per ricordà sta combinazione.

Metudu 2: Ricercate per sistema

Un di i vantaggi principali di Windows 10 hè a so funzione di ricerca sofisticata, chì ringraziunheghja chì pudete micca truvà solu i vari file, ma ancu esegu applicazioni è componenti di sistema. Apertu cun ellu "Esploratore" ancu ùn hè micca faciule.

Usa u pulsante di ricerca nantu à a barra di task o e chjavi "WIN + S" è cumincià à digità a query "Esploratore" senza quotazione. Appena cumparisce in i risultati di a ricerca, pudete lanciatu cun un sulu clic.

Metru 3: Run

A differenza di a ricerca sopra, a finestra Run Hè adupratu esclusivamente per lanciare applicazioni standard è componenti di sistema, à quali appartene l'eroe di u nostru articulu di oghje. Cliccate "WIN + R" è inserite u comando chì seguita in a linea, allora cliccate "ENTER" o un bottinu "OK" per a cunfirmazione.

esploratore

Comu pudete vede, ghjunghje "Esploratore" vi pudete aduprà u cumandamentu di u listessu nome, u più impurtante hè di entrà senza cita.

Metudu 4: Avvia

Benintesa "Esploratore" si trova in a lista di tutte e applicazioni installate chì ponu esse viste da u menù "Start". Da quì pudemu aprì.

  1. Avviate u menu di avvicinamentu di Windows cliccendu nantu à u bottinu pertinente nantu à a barra di task, o aduprà a stessa chjave in a tastiera - "WIN".
  2. Scorri trà a lista di prugrammi presentati quandu finisce u cartulare "Office Windows" è allargate cun a freccia giù.
  3. In a lista chì compare, truvate "Esploratore" è ghjunghjite.

Metudu 5: Menu di cuntestazione di u Menu Start

Parechji prugrammi standard, utilità di sistema è altri elementi impurtanti di l'OS ponu uttenzi micca solu attraverso "Start", ma dinò cù u so menù contestuale, chjamatu cù u cliccu guru di u mouse nantu à questu elementu. Pudete aduprà solu chjesse "WIN + X"chì chjamanu u listinu menu. Cusì sì u modu di aprite, fighjate solu a lista aperta. "Esploratore" è ghjunghjite.

Metru 6: Task Manager

Sì almenu occasionalmente si rifiriscu à Task Manager, hè stata probabilmente veduta in a lista di processi attivi è "Esploratore". Dunque, da sta sezione di u sistema, pudete micca finì solu u so travagliu, ma ancu iniziendu un lanciu. Questu hè fattu di a seguita.

  1. Fate un clic destro su un spaziu vuotu da a barra di attività e selezziunate l'elemento in u menu aperto Task Manager. Invece, pudete basta à pressà i tasti "CTRL + SHIFT + ESC".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à a tabulazione "File" è selezziunate l'elemento "Avvia una nova missione".
  3. Inserite u comando in a linea"esploratore"ma senza cità è cliccate "OK" o "ENTER".

  4. Comu pudete vede, a stessa logica funziona cum'è a finestra. Run - Per lanciatu a componente chì avemu bisognu, u so nome originali hè usatu.

Metudu 7: File Executable

"Esploratore" micca assai diversi da i prugrami cumuni, perciò hà ancu u so propiu schedariu esecutivu, chì pò esse adupratu per esse gestitu. explorer.exe hè situatu longu u percorsu sottu, guasi à u fondu di sta cartella. Truvate quì è dopu cliccate annantu.

C: Windows

Comu pudete vede da sopra, in Windows 10 ci sò parechje maniere di fà "Esploratore". Avete basta à ricordà unu o dui di elli è aduprà i cum'è necessità.

Optional: Configurate l'accessu rapidu

A causa di u fattu chì "Esploratore" hè necessariu chjamà in permanenza, oltre à memorizà i metudi di sopra, hè pussibule è necessariu riparà questu applicazione nantu à u locu più visibile è facilmente accessibile. Quelli in u sistema, almenu dui.

Taskbar
In qualunqui di i modi descritti sopra, scorri "Esploratore"è dopu cliccate nantu à a so icona in a barra di ditture cù u pulsante giuvule di u mouse. Selezziunate in u menù contestuale "Pin in a barra di task" è, se si vede, si pò spiegà u locu più praticu.

Start menu "Start"
Sì ùn vulete micca una ricerca costante "Esploratore" in sta sezione di u sistema, pudete piglià un collegu per lanciatu in u pannellu laterale, accantu à i pulsanti "Shutdown" è "Opzioni". Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite "Opzioni"cù u menu "Start" o chiavi "WIN + I".
  2. Skip to section "Personalizazione".
  3. In a barra laterale, navigate finu à a tab "Start" è cliccate nantu à u ligame "Sceglite e cartelle chì saranu visualizzate in u menù ...".
  4. Spostà u passatu à a posizione attiva "Esploratore".
  5. Chiudi "Opzioni" è riaprire "Start"per assicurà chì ci hè una scorcia di ghjunghje per u lanciate rapidu "Esploratore".

  6. Vede ancu: Cumu fà rende a barra di travagliu trasparente in Windows 10

Conclusione

Ora sapete micca solu nantu à tutte e possibili opzioni d'apertura. "Esploratore" cun un computer o un laptop cu Windows 10, ma ancu nantu à cumu ùn si perde nunda di vista in alcun casu. Spìsu chì stu picculu articulu hè statu utili per voi.