Configurazione di u router TP-Link TL-WR842ND


A cumpagnia TP-Link produce parechji mudelli di apparecchiature di rete in quasi tutte e categurie di prezzi. U router TL-WR842ND hè un dispositivo di gamma bassa, ma e so capacità ùn sò micca inferiori a dispositivi più costosi: u standard 802.11n, quattru porti di rete, supportu di cunnessione VPN, è una portu USB per urganizà un server FTP. Naturalmente, u router deve esse configuratu per u funziunamentu cumpletu di tutte queste caratteristiche.

Preparà u router per funziunà

Prima di configurà u router deve esse ben preparatu. A prucedura implica una mansa di passi.

  1. Iniziate cù u piazzamentu di u dispositivo. A megliu soluzione hè di piazzà l'apparecchiatura in u centru di a zona d'usu destinatu per aiutà a copertura massima. Dunque, bisogna tene à mente chì esistenu ostaculi metallo in u parcorsu di u signal, perchè a ricezione di a rete pò esse instabile. Se tu usu spessu periferiche Bluetooth (gamepads, tastiere, mouse, ecc.), Allora u router deve esse piazzatu luntanu da quelli, da a frequenza di a Wi-Fi è di Bluetooth ponu sovrapposizioni l'una è a l'altru.
  2. Dopu avè u postu di u dispositivo, avete bisognu di cunnesse à l'alimentu è u cavu di rete, è cunnessu u computer. Tutti i connettori principali sò situati à u spaziu di u router è marcati cù vari culori per a praticità di l'utenti.
  3. Dopu, andate in u computer è aprite e proprietà di cunnessione di rete. A larga maggioranza di i prestatori di Internet anu a distribuzione automatica di indirizzi IP è u listessu tippu di indirizzu di server DNS - stabilisce e impostazioni adeguate s'ellu ùn hè micca attivu per difettu.

    Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7

In stu stadiu di preparazione hè finitu è ​​pudete procedere à a configurazione attuale di u TL-WR842ND.

Opzioni di configurazione di router

Virtumente tutte le opzioni per l'attrezzatura di rete sò configurate cun un'interfaccia web. Per entrà in essa, avete bisognu di un navigatore Internet è di dati per autorizazione - questu questu secondu si ponenu nantu à un adesivu speciale in u fondu di u router.

Dighjunate esse chjamatu chì a pagina pò esse specificata cum'è l'indirizzu di entrata.tplinklogin.net. Questu indirizzu ùn appartene più à u costruttore, perchè l'accessu à e impostazioni di l'interfaccia web hà da fàtplinkwifi.net. Se questu opzione hè ancu micca dispunibile, allora deve intrattene manualmente l'IP di u router - per difettu192.168.0.1o192.168.1.1. A autori di l'accidentu è a password - a combinazione di e lettereadmin.

Dopu avè inseritu tutti i parametri necessarii, l'interfaccia di l'impostazioni si aprirà.

Per piacè, avà a nota chì a so apparenza, a lingua è i nomi di certi oggetti pò varia à seconda di u firmware installatu.

Usendu "Quick Setup"

Per l'utenti chì ùn anu micca bisognu di affinà i parametri di u router, u fabbricante hà preparatu una forma di configurazione semplificata chjamata "Impostazione rapida". Per usarli, selezziunate a sezione corrispondente in u menu in sinistra, poi cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu" in a parte centrali di l'interfaccia.

A prucedura hè cum'è seguita:

  1. U primu passu hè di sceglie un paese, una cità o una regione, un fornitore di servizii Internet è u tipu di cunnessione di rete. Se ùn avete micca truvatu i parametri chì sò adatti per u vostru casu, selezziunate a casella "Ùn aghju micca trovu i cunfusioni adatti" è andate à u passu 2. Sò impegnu e selezziunate, andate direttamente à u passu 4.
  2. Avà da sceglie u tipu di cunnessione WAN. Ti ricordu chì queste informazioni sò trovu in u cuntrattu cù u vostru fornitore di servizii di cunnessione Internet.

    Sicondu u tippu sceltu, pò esse necessariu entrà u login è a password, chì sò necessariu indicati in u documentu contrattuale.
  3. In a prossima finestra, setate e opzioni di clonazione per l'indirizzu MAC di u router. Ancu una volta, si riferiscenu à u cuntrattu - sta sfumatura deve esse citata quì. Per cuntinuà, cliccate "Prossimu".
  4. In stu passu, stallà a distribuzione di Internet wireless. Prima, stabilisci u nome di rete adatta, hè u SSID - ogni nomu fà. Dopu avete a selezzione di una regione - a frequenza à a quale u Wi-Fi funzionerà dipende da stu. Tuttavia, a configurazione più impurtante in sta finestra hè l'ambienti di prutezzione. Accende a sicurezza truglendu a casella. "WPA-PSK / WPA2-PSK". Piazzà a password adatta - se ùn pudete micca pensà a fassi di sì, aduprà u nostru generatore, ghjustu ùn scurdate di registrà a combinazione risultante. Parametri da l'articolo "Impostazioni wireless avanzate" esse cambiate solu in casu di prublemi specifici. Verificate i parametri entrati è premete "Prossimu".
  5. Ora cliccate "Complete" è verificate chì l'accessu à Internet sia dispunibule. Se tutti i parametri sò entrati in modu currettu, u router lavora in a modalità normale. Se i problemi sò osservati, ripetite a procedura di configurazione rapida da u principiu, mentre cunsiglii attentamente i valori di i parametri di entrata.

Metudu di configurazione manuali

L'utenti avanzati spessu preferenu configurà in modo indipendente tutti i parametri necessarii di u router. Tuttavia, in certi casi, utilizatori inesperti devianu ricorrerà à stu metudu - a prucedura ùn hè micca assai più complicata di u metudu rapidu. A cosa principale chì deve esse ricordata hè chì hè megliu à ùn cambià a cunfigurazioni chì u scopu ùn hè micca chiaru.

Configurazione di una cunnessione à un fornitore

A prima parte di a manipolazione hè di configurà una configurazione di cunnessione internet.

  1. Aprite l'interfaccia di l'impostazioni di u router e espandite successivamente e sette. "Rete" è "WAN".
  2. In a sezione "WAN" impostate i parametri furniti da u fornitore. Eccu l'impostazioni approssimative per u tippu più cunnessu di a cunnessione in CIS - PPPoE.


    Alcuni fornitori (soprattuttu in grandi cità) utilizanu un protocollo diversu - in particulare, L2TPper chì duverete ancu specificà l'indirizzu di u servitore VPN.

  3. I cambiamenti di configurazione necessitanu salvà è ricaricà u router.

Se u fornitore necessita di registru un indirizzu MAC, pudete accede à queste opzioni in Clonazione MACchì hè identicu a chjamatu in a sezione di configurazione rapida.

Impostazioni senza filu

L'accessu à a configurazione di Wi-Fi hè in a sezione "Modu senza filu" in u menù di sinistra. Aprite è seguite da l'algiu algoritmu:

  1. Entrate in u campu "SSID" nome di a futura rete, selezziunate a regione curretta, è salvate i parametri cambiati.
  2. Vai à la sezione "Protezione senza filu". U tipu di prutezzione deve esse lasciatu per difettu - "WPA / WPA2-Personal" più cà basta. Usate una versione obsoleta "WEP" micca raccomandatu. Cum'è una crittografia di crittografia hè messa "AES". Poi stabilisci a password è premete "Salvà".

Ùn hè micca bisognu di fà cambiamenti in l'altre sezioni - basta à assicurà chì ci sia una connessione è a distribuzione di Internet via Wi-Fi hè stabile.

Caratteristiche estese

I passaggi sopra cullati ti permettenu di assicurà a funzionalità di u router. Avemu dinò ancu menzionatu chì u router TL-WR842ND abbia funzioni addizionali, perciò vi presenteremo brevemente.

Porta USB multifunzione

A caratteristica più interessante di u dispositiu in questione hè a porta USB, chì a cuesce configurazione pò esse trovata in a sezione di u configuratore web chjamatu "Impostazioni USB".

  1. Pudete cunnessu un modem di rete 3G o 4G a stu portu, consentendu cusì di fà senza una cunnessione cablata - sottusione 3G / 4G. Una larga gamma di paesi cù i principali fornitori hè dispunibule, chì garantisce a configurazione di a cunnessione automatica. Naturalmente, pudete configurà a manualmente - selezziunate solu u paese, u fornitore di servizii di trasmissione di dati è inserisci i parametri necessarii.
  2. Quandu cunnesse à u connettore di un discu duru esterno, questu sicondu pò esse configuratu cum'è stoccaggio FTP per i file o creà un servitore di media. In u primu casu, pudete specificà l'indirizzu è u portu di a cunnessione, è creà cartulari separati.

    Grazie à a funzione di servitore media, pudete cunnesse dispositivi multimediali cù reti wireless à u vostru router è visualizà foto, ascultà musica o guardà film.
  3. L'opzione di u server di stampa permette di cunnesse a stampante à a porta USB di u router è aduprà a stampante in un dispositivo wireless - per esempiu, per stampà ducumenti da un tablet o un smartphone.
  4. In più, hè pussibule controllà l'accessu à tutti i tipi di servitori - questu si faci da una sottusezzione "Accounts User". Pudete aghjunghje o eliminà conti, è ancu dighjà restrizioni, cumu i diritti di sola lettura à u cuntenutu di u salvataggio di i file.

WPS

Stu router supporta a tecnulugia WPS, chì simplisce assai u prucessu di cunnessione à a rete. Pudete imparà nantu à ciò chì WPS hè è cume deve esse configuratu in un altru articulu.

Leggi più: chì hè WPS in u router

Cuntrollu di l'accessu

Usendu a sezione "Cuntrollu di l'accessu" Pudete affinà u router per permettere l'accessu di certi dispositivi cunnessi à certi risorse nantu à Internet à un certu momentu. Questa opzione hè utile per l'amministratori di sistema in piccole organizzazioni, è ancu per i parenti chì ùn anu micca abbastanza dispunibule "Cuntrollu di i genitori".

  1. In subsezione "Regula" Ci hè un ambientu di cuntrollu generale: a selezzione di a lista bianca o nera, l'impostazione è a gestione di e regule, è a so disattivazione Premendu un bottinu Setup Wizard A creazione di una regula di cuntrollu hè disponibile in modalità automatica.
  2. À u paragrafo "Nudu" Pudete selezziunate i dispositivi à chì a regula di cuntrollu di l'accessu à Internet applicanu.
  3. Sottosessione "Target" hè destinatu à selezziunate e risorse per cui l'accessu hè limitatu.
  4. Item "Pianu" permette di configurà a durata di a restrizione.

A funzione hè certamente utile, soprattuttu se l'accessibilità Internet ùn hè micca illimitata.

Connessioni VPN

U router out-of-the-box supporta a capacità di cunnessu direttamente à una cunnessione VPN, bypassendu u computer. E impostazioni per questa funzione sò dispunibule in u listessu articulu in u menù principale di l'interfaccia web. Ùn ci hè nunda di parechje parametri - pudete aghjuntu una cunnessione à a politica di sicurezza IKE o IPSec è ancu accede à un manager di cunnessione micca funzionale.

Hè cusì, di fattu, tuttu ciò chì vulemu parlà cun a configurazione di u router TL-WR842ND è e so caratteristiche principali. Cumu si pudete vede, u dispositariu hè abbastanza funzionale per u so prezzu di prezzi accessibili, ma sta funzionalità pò esse inutile per aduprà cume un router di casa.