Strumentu di rimozione di Kaspersky Virus 15.0.19.0

Excel ùn hè micca solu un editori di fogli, ma dinò un forti strumentu per i vari calculi matematichi è statistichi. L'applicazione hà un numeru numeru di funzioni disignate per queste attività. Veru, micca tutte queste caratteristiche sò attivate per difettu. Queste funzioni nascoste includenu un set di strumenti. "Analisi di dati". Amparemu cumu per attivà.

Abilita Blocca Strumenti

Per prufunà e caratteristiche chì fornisce a funzione "Analisi di dati", ci vole à attivà un gruppu di strumenti "Package di analisi"da fà certi azzioni in l'impostazioni di Microsoft Excel. L'algoritimu di sti azzioni hè quasi uguale per e versioni di u prugramma in u 2010, 2013 è 2016, è hà solu differenze secondarie in a versione 2007.

Attivazione

  1. Cliccate nantu à la scheda "File". Se state usando a versione di Microsoft Excel 2007, invece di u bottinu "File" cliccate nant'à icona Microsoft Office in u angulu in alto à sinistra di a finestra.
  2. Cliccate nantu à unu di l'oggetti presentati in a parte sinistra di a finestra aperta - "Opzioni".
  3. In a finestra di parametri di Excel aperta, andate in a sottusezzione Add-ons (Penultima in a lista di u latu sinistro di u schermu).
  4. In sta sezione, ne interesseremu a parte inferiore di a finestra. Ci hè un parametru "Gestione". Se in a forma drop-down relativa a essa, u valore hè differente da Add-ins di Exceldopu avete bisognu di cambià u passatu à u specificatu. Se questu articulu hè installatu, cliccate solu nantu à u pulsante. "Vai ..." a so diritta.
  5. A chjappia fenestra di i supplementi dispunibili. À mezu à elli, ci vole à scegliete l'oggetto "Package di analisi" è spiccate. Dopu, premete u pulsante "OK"situatu in cima di u latu dirittu di a finestra.

Dopu avà eseguitu queste azioni, a funzione specificata sarà attivata, è i so strumenti sò dispunibuli nant'à u ribbon di Excel.

A cumincià e funzioni di u gruppu di analisi di dati

Ora pudemu scappà qualsiasi arnesi in u gruppu. "Analisi di dati".

  1. Vai à la tabulazione "Dati".
  2. In a tabulazione aperta nantu à u lìattu più a destra di a nastro hè un blocu di strumentu. "Analisi". Cliccate nantu à u bottinu "Analisi di dati"chì hè postatu in lu.
  3. Dopu à quessa, una finestra hè lanciata cù una grande lista di vari attrezzi chì a funzione offre "Analisi di dati". Tra questi sò: t
    • Correlazione;
    • Istogramma;
    • Regressione;
    • Campione;
    • Lisciatura esponenziale;
    • Generatore di numeri casuale;
    • Statistiche descrittive;
    • Analisi di Fourier;
    • Diversi tipi di analisi di varianza, etc.

    Selezziunate a funzione chì vulemu usà è cliccate nantu à u pulsante. "OK".

U travagliu in ogni funzione hà u so algoritmu di azzioni. Aduprà qualchi strumenti di gruppu "Analisi di dati" descrittu in lezioni separate.

Lezione: Analisi di correlazione in Excel

Lezione: Analisi di regressione in Excel

Lezione: Cumu fà un istogramma in Excel

Comu pudete vede, ancu l'utile belli "Package di analisi" è ùn hè micca attivata per difettu, u prucessu di trasformarla hè piuttostu sèmplice. In listessu tempu, senza a cunniscenza di un algoritmu chjaru di azzioni, è imprubabile chì l'utente ne puderà attivà velocemente questa funzione statistica assai utili.