Errore di sottusione di Photoshop


L'interazione adatta di i componenti di u laptop hè fornita da un prugrammu adeguatu. Ùn ci hè micca eccezioni à sta regula è u dispositiu Samsung di a gamma di modelli NP350V5C.

Installà i driver per Samsung NP350V5C

Ci hè cinque modi principali per scaricà è installà un software per u dispositiu in questione, è ognunu di elli hà i so pro e contro, chì cummuneremo sottu.

Metudu 1: u situ ufficiale

A maiò parte di i piloti effettivi sò più facilmente trovate nantu à a risorsa di u produttore di l'apparecchiatura.

Web di Samsung

  1. Andate à u portale Web di Samsung. Dopu avè caricatu a pagina, truvà l'elemento in a capedda. "Supportu" è cliccate nantu à ellu.
  2. Dopu, truvate a stringa di ricerca, chì inserisci u numeru di a gamma di mudelli, in u nostru casu NP350V5C. Un listinu di mudelli specifici di dispositivi sarà carregatu, trà i quali avete bisognu di sceglite a vostra. U nomu esattu di a modificazione di u portatile pò esse vistu nantu à l'etichetta di a fabbrica, ma micca solu nantu à questu.

    Ulteriori: Truvà u numeri seriale di u laptop

    Quest'informazione pò esse trovu in a documentazione per u dispositiu. Dopu avè determinatu u mudellu specificu, cliccate nantu à u ligame cù u so nome.

  3. A pagina di l'apparatu cliccate nantu à u ligame "Downloads and Guides".
  4. Poi, truvà u blocu "Downloads". Purtroppu, tutti i piloti ùn ponu micca esse scaricati subitu, allora avete da travaglià cun ognunu individualmente, premendu u pulsante "Download" accantu à u nome di u cumpunente.

    Per vede l'elencu di u software allargatu, cliccate "Mostra più" in fondo à a lista principale.
  5. Alcuni driver sò impaccati in un archiviu, cusì assicuratevi chì avete un archiver installatu nantu à u vostru computer. Sì ùn ci hè nunda, pudete aduprà u materiale à u ligame sottu per selezzià a soluzione adatta.

    Vede dinò: I megliu analoghi di WinRAR

  6. Eseguite u schedariu eseguibile di l'installatore per cuminciare à stallà u software.

    Installate u cumpunente seguendu e istruzioni. Ripetite a procedura per i piloti rimanenti.

Nant'à questa analisi di sta opzione pò esse considerata cumpleta. U solu inconveniente hè a bassa velocità di scaricamentu di software da i servitori Samsung.

Metudu 2: Utilità ufficiali

Samsung hè cunniscitu di l'inconveniente di scaricà i driver da u so situ, allora hà preparatu un strumentu software speciale per simplificà u prucessu.

  1. Ripetite i passi 1-2 di u primu metudu, ma staiu cliccate "Link utili".
  2. Trova un blocu "Samsung Update" è cliccate "Leggi più".
  3. A nova tabulazione si aprirà in cui u installatore di l'utilità cumincerà à scaricà - salvà lu in un locu adeguatu nantu à u discu dur. Ci vole à avà chì u lìbburu d'installazione hè impacchitu in l'archiviu.
  4. Estraggili u schedariu .exe di u prugramma è esegu. U prucessu di stallazione principia.

    À a fine di a procedura, cliccate "Chiudi".
  5. U utilità ùn invia micca una scelta rapida "Desktop", pudete esegui da u menù "Start".
  6. A barra di ricerca hè situata in cima à a finestra principale di l'applicazione - inserite quì u nome di u portatile NP350V5C è cliccate Enter in a tastiera.

    NP350V5C hè u nome di a gamma di mudelli, dunque una grande lista di variazioni dispunibuli saranu caricate. Truvà u dirittu trà elli (i metudi di a definizione sò descritti in u primu metudu), allora cliccate Pittura per nome di dispositivo.
  7. Aspettate chì l'utillità raccoglie è preparà e informazioni necessarie. À a fine di sta procedura, in fondo à a finestra, avete a scelta di un sistema operativu.

    Fate attenzione! Alcuni sistemi operativi per alcune modifiche di urdinatori non sò supportati!

  8. U prucessu di preparà i schedari per u scaricamentu cumincerà. À a fine di ciò, familiarizàtevi cù a lista di software scaricabile, se hè necessariu, rimuove o aghjuntu posti, allora cliccate "Esporta" avà cominciare à scaricà è installà i componenti.

I vantaghji di sta metà sò evidenti, ma affetta di u listessu svantaggiu cumu u situ ufficiale: a bassa velocità di l'accessu à i servitori, chì faci chì a prucedura di carreggiata pò richiede un pezzu. In più, ci hè a possibilità di scaricà u software sbagliu, cusì esse estremamente attenta.

Metru 3: Installatore di driver di terza parte

L'alternativa à l'utilità privativa di Samsung sarà una applicazione di terze parti per a ricerca di driver, chì hè adatta per tutti i dispositivi da ogni fabbricante. Avemu preparatu una breve visione generale di i migliori prudutti in questa categoria, chì vi propemu di leggere.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Per Samsung NP350V5C, hè megliu ad aduprà DriverMax - a vasta base di dati di u prugramma hè u megliu modu per ricercà un software per rari variazioni di a gamma di mudelli.

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver cù DriverMax

Metudu 4: ID di a Equipe

Per risolve u nostru prublema di oggi, pudete fà senza prugrammi di terze parti, perchè pudete ricercà i driver da l'identificatore di un cumpagnu separatu - l'identificatore hardware. U metudu consiste in determinà questu identificazione è poi cù un situ particulare.

A pratica hè semplice, ma s'ellu si faci difficoltà, leghje u manualu preparatu da i nostri autori.

Leggi più: Ceremu i driver per l'identificativu hardware

Metudu 5: Strumenti di sistema di Windows

U mezu più faciule hè di truvà è installà i driver à traversu "Manager di dispositivi"Integratu in u manager di Windows di attrezzature cunnesse. Se vulete aduprà stu metudu, ti cunsigliemu di leghje l'istruzzioni per aduprà "Manager di dispositivi" per sta missione. Ma vale a voglia à tene à mente chì questu strumentu ùn puderà micca capisce i prucenti per un hardware chì anu specificatu o impurtatu.

Leggi ancu: Aghjunghemu i piloti da l'utili di sistema.

Conclusione

Avemu rivisu cinque metodi pratichi per scaricà è installà i driver per i portatili Samsung NP350V5C. Sì cunniscite altre opzioni, per piacè fà parte cù i cumenti.