Rimuovi Windows 10 da un laptop


U prublemu più cumunitu chì si faci quandu avete iniziutu un prugramma o un ghjocu hè un crash in a biblioteca dinamica. Questi includenu mfc71.dll. Ciò hè un file DLL chì appartene à u pacchetto Microsoft Visual Studio, in particulare u cumpunente .NET, cusì l'applicazioni sviluppate in Microsoft Visual Studio ponu travaglià intermittente se u schedariu specificatu manca o hè dannatu. L'errore si trova soprattuttu in Windows 7 è 8.

Come rimuovere l'errore mfc71.dll

L'utente hà più opzioni per risolve u prublema. U primu hè di stallà (reinstallà) l'ambiente di Microsoft Visual Studio: un componente di .NET sarà aggiornatu o installatu cù u prugramma, chì ripararà automaticamente u crash. A seconda opzione hè di scaricà a biblioteca necessaria manualmente o aduprendu un software disegnatu per tali procedure è installatu in u sistema.

Metodo 1: DLL Suite

Stu prugramma hè di grande aiutu per risolve diversi prublemi di software. Sottu a so putenza di risolve u nostru prublemu attuale.

Scaricate DLL Suite

  1. Run u software. Fate un ochju à a sinistra, in u menu principale. Ci hè un articulu "Carica DLL". Cliccate nantu à sta.
  2. A finestra di ricerca si aprirà. In u campu pertinente, inserisci "mfc71.dll"poi premete "Cerca".
  3. Fighjate i risultati è cliccate nantu à u nome di u pertinente.
  4. Per scaricà è installà automaticamente a biblioteca, cliccate "Startup".
  5. Dopu à a fine di a procedura, l'errore ùn successarà micca.

Metudu 2: Installu Microsoft Visual Studio

Una opzione un pocu ingombrante hè di stallà l'ultima versione di Microsoft Visual Studio. Tuttavia, per un utente insecure, questu hè u modu più faciule è più sicuro per affrontà un prublema.

  1. Prima di tutto, avete bisognu di scaricà u prugrammu installatore da u situ ufficiale (dovete accede à u vostru contu Microsoft o creà neu un novu).

    Scaricate u web installer di Microsoft Visual Studio da u situ ufficiale.

    Qualsiasi versione hè adatta, ma per evità prublemi, si consiglia di aduprà l'opzione di Visual Studio Community. U pulsante di download per sta versione hè marcatu in a screenshot.

  2. Aprite u installatore. Avete accettatu u cuntrattu di licenza prima di procedere.
  3. Ci vole un pocu di tempu per u installatore à scaricà i schedari necessarii per l'installazione.

    Quandu questu accade, vedi questa finestra.

    Devi esse annunziata cumandà "Sviluppà Applicazioni Classiche .NET" - hè in a so composizione hè una biblioteca dinamica mfc71.dll. Dopu, selezziunu u cartulare da installà è premete "Install".
  4. Siate pazienti - u prucessu di stallazione pò necessariu parechje ore, cume i componenti sò scaricati da i servitori Microsoft. Quandu l'installazione hè cumpleta, vedite questu finestra.

    Solu cliccate nantu à a croce per u chjude.
  5. Dopu avè installatu Microsoft Visual Studio, u schedariu DLL avemu bisognu cumparisce in u sistema, perchè u problema hè risoltu.

Metudu 3: Caricà manualmente a biblioteca mfc71.dll

I metudi descritti sopra ùn sò micca adatti per tutti. Per esempiu, un Internet lente o una interdizione di stallà applicazioni di terze parti li renderà quasi inutili. Ci hè una strada per usciri - avete bisognu di scaricà a biblioteca mancante stissa è spostallu manualmente in una di e rigide di sistema.

Per a maggior parte di e versioni di Windows, l'indirizzu di stu cartulare hèC: Sistema di Windows 32ma per u OS à 64 bit sembra giàC: Windows SysWOW64. In più, ci sò altre funzioni specifiche chì devenu esse tenute in contu, cusì prima di procedere, leghje l'istruzzioni per installà correttamente a DLL.

Si pò passà chì tuttu sia fattu correttamente: a biblioteca hè in u cartulare ghjustu, e nuances sò pigliate in contu, ma l'errore hè sempre osservatu. Ciò significa chì ci hè una DLL, ma u sistema ùn ricunnusce micca. Pudete fà a visibilità di a biblioteca cunnoscandola in u Registro di sistema, è un principiatu farà fronte à sta procedura.