Cumu aduò Adobe Premiere Pro

Adobe Premiere Pro hè adupratu per l'editing video professionale è l'imposizione di vari effetti. Hà un numeru numeru di funzioni, perciò l'interfaccia hè abbastanza cumplicatu per l'usu media. In questu articulu vederemu a principali azzioni è funzioni di Adobe Premiere Pro.

Scaricate Adobe Premiere Pro

A creazione di un novu prugettu

Dopu avè lanciatu Adobe Premiere Pro, l'utente vi sarà dumandatu di creà un novu prughjettu o di cuntinuà unu esistente. Aduprà a prima opzione.

Dopu, inserisci un nome per questu. Pudete lascià cum'è.

In a nova finestra, selezziunate i preset necessarii, in altre parole, a risoluzione.

Aghjunghje File

Prima di aprì a nostra zona di travagliu. Addu qualchì video quì. Per fà quessa, trascinarlo à a finestra "Nome".

O pudete cliccà nantu à u pannellu superiore "File-Import", truvate un video in l'arburu è cliccate "OK".

Avemu finitu u stadiu di preparazione, avemu da passà direttamente à travaglià cù u video.

Da a finestra "Nome" trascina è lasciata video à "Linea di tempu".

U travagliu cù tracce audio è video

Duvete avè dui brani, un video, l'altru audio. S'ellu ùn hè micca una traccia audio, allora u schedariu hè in u furmatu. Avete bisognu di ricodicalu à un altru cù chì Adobe Premiere Pro funziona correttamente.

I tracciati ponu esse separati l'una di l'altri è editati individualmente o eliminà una di esse in tuttu. Per esempiu, pudete rimuovere a voce chì cumanda per u film è metti un altru. Per fà quessa, selezziunate a zona di dui brani cù u mouse. Fate un clic col bottinu di dirice di u mouse. Sceglite "Unlink" (disconnessione). Ora pudemu cancellà a traccia audio è inserisce un altru.

Trascina u video in un certu tipu di audio. Selezziunu tutta a zona è cliccate "Link". Pudemu verificare ciò chì hè accadutu.

Effetti

Hè pussibile impurtà ogni effettu per a furmazione. Selezziunu u video. In a parte sinistra di a finestra vedenu a lista. Avemu bisognu di una cartella "Effetti video". Scusate semplici "Correzione di u culore", espansione è truvà in a lista "Brightness & Contrast" (luminosità è cuntrastu) è trascina finu à a finestra "Controllu di l'effetto".

Aghjunghje a lucidità è u cuntrastu. Per ciò chì avete bisognu di aprite u campu "Brightness & Contrast". Quì vedemu dui parametri per a regolazione. Ognunu di elli ha un campu particulare cù i cursori, chì ti permette di adattà visivamente i cambiamenti.

Oppure definite i valori numerichi, se preferite.

Catturà video

Perchè una iscrizzione vene nantu à u vostru video, avete bisognu di selezialu "Linea di tempu" è andate à a sezione "Titulu-Novu Titulu-Default Still". Dopu vene un nome per a nostra iscrizzione.

A editura di u testu apre in cui inseremu u nostru testu è u ponemu nantu à u video. Cumu adupralla, ùn dicu micca, a finestra hà una interfaccia intuitiva.

Chiudite a finestra di editor. In a sezione "Nome" a nostra inscrizzione hè apparuta. Avemu bisognu di trascinarlo in a pista successiva. L'inserzione sarà nantu à a parte di u video induve si passa, sì avete bisognu di lasciare tuttu u video, allora allargà a linea à tutta a durata di u video.

Salvà u prugettu

Prima di cuminciare a salvà u prugettu, selezziunate tutti i elementi. "Linea di tempu". Andemu "File-Export-Media".

A parte sinistra di a finestra chì si apre, pudete correggere u video. Per esempiu, tagliate, stabilisci u rapportu, etc.

U latu dirittu contiene e regolazioni per salvà. Sceglite un formatu. In u campu Nome di uscita, specificate u caminu di salvezza. Per difettu, audio è video sò salvati assai. S'ellu ci vole, pudete salvà una cosa. Poi, rimuete a marcata di cuntrollu in a scatula. Esporta Video o "Audio". Pressu "OK".

Dopu à questu, entremu in un altru prugramma di salvamentu - Adobe Media Encoder. A vostra voce hè apparuta in a lista, hè necessariu cliccà "Avvia a coda" è u vostru prughjettu principia a salvà in u vostru computer.

Questu prucessu di salvà a video hè finitu.