Servizi online per u travagliu di i documenti di testu


L'utenti chì travagliani attivamente cun documenti testu sò ben avvisati di Microsoft Word è di analoghi gratuiti di stu editor. Tutti sti prugrammi facenu parte di i pacchetti di grandi ufficiali è chì dani ampie occasioni di travaglià cù u testu offline. Stu approcciu ùn hè micca sempre cunsideratu, in particulare in u mondu mudernu di tecnulugia di nube, allora in questu articulu parleremu di i servizii chì puderete aduprà per creà è edite documenti di testu in linea.

Web Editing Web Services

Ci sò parechji editori di testu in linea. Alcuni di elli sò semplici è minimalistic, altri ùn sò micca assai inferiori di u so rispetti di desktop, è ancu superarli in certi modu. Quandu i rappresentanti di u second gruppu sò discuvuti sottu.

Google Docs

Documenti da a Corporation of Good sò un componente di una suite di uffici virtuale integrata in Google Drive. Contene in u so arsenale l'insieme di attrezzi necessariu per u travagliu cumunu cù u testu, u so design, furmatu. U serviziu fornisce a capacità di inserisce immagini, disegni, diagrammi, grafici, varie formule, ligami. A riccula funzionalità di l'editor di testu in linea pò dighjà esse espansa installendu add-ons - ci hè una scheda separata per elli.

Google Docs contiene in u so arsenale tutto ciò chì pò esse necessariu per cuntribuisce à un testu. Ci hè un sistema di commenti ben pensatu, pudete aghjunghje noti è note, pudete vede e variazioni fatte da ognunu di l'utenti. I file creati sò sincronizzati cù u cloud in tempo reale, allora ùn ci hè bisognu di salvarli. Eppuru, se avete bisognu di scumprare una copia in linea di u documentu, pudete scaricà in DOCX, ODT, RTF, TXT, HTML, ePUB, è ancu e formati ZIP: in più, pudete stampà in una stampante.

Andate à Google Docs

Microsoft Word Online

Stu serviziu web hè una versione un pocu tagliata di u editore cunnisciutu di Microsoft. È tuttavia, l'utuli necessarii è un set di funzioni per u travagliu cumunu cù i documenti testu sò presenti quì. U strintu superiore vene u listessu cum'è in u prugramma desktop, hè divisatu in e stesse schede, in ognunu di i quali l'utenti presentati sò spartiti in gruppi. Per u travagliu più veloce è praticu cù a documentazione di vari tipi ci hè un grande serie di mudelli prontu. Aiutatu da l'inserzione di file grafici, tabelle, grafici, chì justu pudete creà in linea, per mezu di e versioni web di Excel, PowerPoint è altri componenti di Microsoft Office.

Word Online, cum'è Google Docs, priva l'utenti di a necessità di salvà i file di testu: tutte e cambiamenti apportate sò salvate in OneDrive - Memorizzazione nube di Microsoft. Simili, u pruduttu di a Corporazione di u Bene, Vord furnisce inoltre a capacità di travaglià annantu à i documenti, ti permette di fà a so rivedi, verificà, l'azione di ogni utente pò esse tracciata, annullata. L'esportazione hè pussibule non solu in u formattazione nativa DOCX desktop, ma dinò à ODT, è ancu à PDF. Inoltre, un documentu di testu pò esse convertitu in una pagina web, stampata nantu à una stampatrice.

Andate in Microsoft Word Online

Conclusione

In stu picculu articulu guardamu i dui editor di testu più popolari, affiliti da u travagliu online. U primu pruduttu hè assai popu in a rete, mentre u secondu hè un pocu inferiore, micca solu à u concurrente, ma dinò à u so omu di desktop. Ognuna di queste soluzioni pò esse aduprata gratuitamente, l'unica situazione hè chì avete un account Google o Microsoft, dipende da dove vo pensate di travaglià cù u testu.