Prima di stampà un documentu finitu creatu in qualunque prugramma, hè bè pruponente di vede cumu hà da guardà in stampa. Dopu tuttu, hè pussibule chì una parte di questu ùn cadisca micca in a zona di stampa o si varra in furia. Per questi scopi in Excel ci hè un strumentu cume una anteprima. Figuremu cumu andemu in questu, è cume si lavora cun essa.
Vede ancu: Anteprima in MS Word
Usendu l'anteprima
A caratteristica principale di l'anteprima hè chì in a so finestra, u documentu hè visualizatu cum'è dopu stampatu, ancu cù a paginazione. Se u risultatu vi vede ùn soddisfà micca l'utente, pudete editare immediatamente a cartula di Excel.
Considerà u travagliu cun una anteprima nantu à l'esempiu di Excel 2010. Versioni successive di u prugramma anu un algoritmu simile per u funziunamentu di questu strumento.
Andate in a zona di previsione
Prima di tutti, cunsideremu cume cunduce in a zona di anteprima.
- Mentre sì in a finestra di leva di lavoro di Excel aperta, andate in tab "File".
- Dopu, andate a sezione "Stampa".
- A parte di a destra di a finestra chì si apre, ci sarà una zona di vittoria in cui u documentu hè visualizatu in a forma in cui apparirà in stampa.
Pudete ancu cambiare tutte queste azzioni cù una semplice combinazione di tasti calda. Ctrl + F2.
Andate in vede in vechje versioni di u prugramma
Ma in versioni di l'applicazione in u primu novu in Excel 2010, passà à a sezione di anteprima hè un pocu diversa ch'è in i contrapassi moderni. Fighjà brevemente à l 'algoritmu per aprite a zona di previsione per questi casi.
Per andà a finestra di anteprima in Excel 2007, seguitu sti passi:
- Cliccate nantu à u logo Microsoft Office in u cantu superiore sinistro di u prugramma in esecuzione.
- In u menu aperto, spostate u cursore nantu à l'elemento "Stampa".
- Un elencu di più di azzioni si aprirà in u blocu à a destra. In essa, avete bisognu di selezziunà l'elemento "Anteprima".
- Dopu, dopu, in una tabulazione separata si apre una finestra di previsione. Per chiuderine, preme u grossu bottinu rossu. "Chiudi finestra di previsione".
L'algoritimu per cambià in a finestra di anteprima in Excel 2003 hè ancu più diversu da Excel 2010 è versioni successive. Ancu se hè più simplici.
- In u menù horizontale di a finestra di prugramma aperta, cliccate nantu à l'elemento "File".
- In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Anteprima".
- Dopu à quessa, a finestra di anteprima si aprirà.
Modi di previsione
In a zona di previsione, pudete cambià i modi di previsione di u documentu. Questu pò esse fattu aduprendu dui pulsanti situati in u angulu in dirittu inferiore di a finestra.
- Quandu premi u bottinu di sinistra "Mostra i Campi" campi di documentu sò visualizzati.
- Passendu u cursore nantu à u campu desideratu, è tenendu u bottinu sinu di u mouse, se hè necessariu, pudete aumentà o diminuisce i so limiti, basta spostallu, editendu u libru di stampa.
- Per spegneru a visualizzazione di i campi, basta à cliccà torna nantu à u listessu pulsante chì hà permesso à a so esposizione.
- Pulsante u modalità di anteprima diritta - "Adatta per a pagina". Dopu cliccatu, a pagina acquuce e dimensioni in a zona di anteprima chì avè in stampa.
- Per scurdà stu modu, basta à ripresentà u listessu pulsante.
Navigazione di documenti
Se u documentu hè cusì numeru di pagine, quì per difettu, solu u primu di elli hè immediatamente visibile in a finestra di anteprima. U numaru di a pagina attuale hè sottu à a zona di previsione, è u numaru tutale di pagine in a cartula Excel hè à a destra di a.
- Per vede a pagina desiderata in a zona di anteprima, avete bisognu di inserisce u so numaru à traversu a tastiera è preme u pulsante ENTER.
- Per andà à a pagina successiva bisogna cliccà nantu à u triangulu, ad angulamentu à diritta, chì si trova à a destra di a numerazione di a pagina.
Per andà à a pagina precedente, cliccate nantu à u triangulu dirigitu à manca, chì hè situatu à a sinistra di a numerazione di a pagina.
- Per vede u libru cumunu, pudete posiziu u cursore nantu à a barra di scorrimentu in u dirittu di a finestra, tene u pulsu sinu di u mouse è trascina u cursore nantu à u tempu finché ùn vedite u documentu cum'è u tuttu Inoltre, pudete aduprà u bottinu situatu sottu. Hè situatu sottu a barra di scorrimentu è hè un triangulu dirigitu versu à basse. Ogni volta chì cliccate nantu à sta icona cù u bottinu sinu di u mouse, a pagina sarà cambiata à una pagina.
- Simili, puderete andà à l'iniziu di u documentu, ma per fà quì, tirate o barra di scorrimentu in su o cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu chì punta in su, chì si trova sopra a barra di scorrimentu.
- Inoltre, pudete navigà à e pagine specifiche di u documentu in a zona di previsione, cù e tasti di navigazione da tastiera:
- Freccia in su - move una pagina nantu à u documentu;
- Freccia giù - Spostà una pagina nantu à u documentu;
- Fine - movi à a fine di u documentu;
- A casa - Andà à l'iniziu di u documentu.
Modificà un libru
Se durante u prucessu di previsione avete identificatu in u documentu qualsiasi imprecisioni, errori o ùn sòte micca soddisfatti di u prughjettu, allora u quadru di Excel deve esse editatu. Se site avete bisognu di corregge u cuntenutu di u documentu, cioè i dati cuntinuti, allora avete bisognu di vultà à a tabulazione "Casa" è fà l'azione di muntazione necessaria.
Se basta à cambià l'apparenza di u documentu in stampa, allora questu pò esse fattu in u blocu "Setup" sezione "Stampa"chì hè situatu à a sinistra di a zona di previsione. Quì pudete cambià l'orientazione di a pagina o a scala, s'ellu ùn accade micca nantu à una foglietta stampata, regolate i margini, divide u documentu per e copie, selezziunu a dimensione di u carta è fate qualchì altre azioni. Dopu avè fattu e manipolazioni di modifiche necessarie, pudete mandà u documentu à stampà.
Lezione: Cumu stampà una pagina in Excel
Cumu si pudete vede, cù l'aiutu di u strumentu di previsione in Excel ti puderete vedere cumu apparirà quandu stampatu prima di stampà un documentu in una stampante. Se u risultatu affissatu ùn risponde micca à u cumunamentu ch'è l'utente hà da riceve, puderà edità u libru è poi mandà a stampa. Cusì, i tempi è i consumabili per a stampa (toner, carta, ecc.) Saranu salvati rispetto à sì avessi bisognu di stampà u listessu documentu più volte, se ùn pudete micca vede cumu si guarderà in stampa da schermo di monitoru.