Cumu aduprà WinSetupFromUsb

Ùn hè micca segretu chì u modu più popularu di scaricà i file grandi sia di scaricà li via u protocollo BitTorrent. U sfruttamentu di questu metudu hà pussutu sustegnà u cumandamentu di i file. Ma u prublema hè chì no ogni browser pò scaricà cuntenutu da un torrent. Per allora, per pudè scaricà i schedari in sta rete, hè necessariu installà prugrammi speciali - clienti di torrent. Scopemu cumu u navigatore Opera interagisce cù torrenti, è cume puderete scaricà cuntenutu per mezu di stu protocollo.

In precedenza, u navigatore Opera avia u so propriu client torrent, ma dopu a versione 12.17, i sviluppatori anu rifiutatu di implementarlo. Questu era dovutu à u fattu chì era assai difettosu, è apparentemente u sviluppu in questu area ùn era micca cunsideratu cum'è a priorità. U client torrent integratu hà trasmessu in furia di statistiche, perchè hè statu bèitu da parechji inseguitori. In più, avia strumenti di gestione per scarica assai scassu. Cumu avè da scaricà torrenti in l'Opera?

Installà l'extension uTorrent easy client

L'ultime versioni di Opera supportanu l'installazione di vari add-ons chì amplianu a funzionalità di u prugramma. Sò stranu se cù u tempu ùn ci fussi a estensione chì pò scaricà cuntenutu via u protocollo torrent. Stu estensione era u client client embedded uTorrent easy client. Per fà sta estensione, serve ancu di uTorrent esse installatu nantu à u vostru computer.

Per installà sta estensione, vai in u modu standard via u menu di u navigatore principale à u situ di l'up-ons di Opera.

Entrate in a query di ricerca "uTorrent easy client".

Si cambiamentu da i risultati di l'emissione per questa richiesta à a pagina di estensione.

Ci hè un'occasione di più in tuttu è cumpletu cun uoperitazione di u client uTorrent faciule. Poi cliccate nantu à u bottinu "Add to Opera".

L'installazione di a prumuzione inizia.

Dopu à a fine di l'installazione, una iscrizzione "Installata" appare nantu à u pulsante verde, è un'icona di estensione hè piazzata nantu à a barra di strumenti.

Impostazioni di u prugrammu UTorrent

Perchè l'iniziu web torrent hè in putenza, ci vole à fà qualchì regolazione in uTorrent prugrammatu chì deve esse prima installatu in u computer.

Eseguite u client torrent uTorrent, è andate da u menu principale in a sezione di l'impostazioni. Poi aprite l'elemento "Parametri di prugramma".

In a finestra chì si apre, cliccate nant'à u menu di menù di menu à cume un segnu "+", accantu à a sezione "Avanzata", e andate in a tabulazione di l'interfaccia Web.

Attivate a funzione "Usa l'interfaccia web" dendu chì si faci una ticchetta accantu à a iscrizzione corrispondente. In i campi adatti, inserite un nome arbitrariu è una password chì aduprà quandu cunnessu cun u interfunzione di uTorrent per mezu di un browser. Mettemu una marcata vicinu à a iscrizzione "Porta alternativa". U so nùmenu reste u default - 8080. In mancanza, allora entra. À a fine di sti azzioni, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Impostazioni di l'estensione uTorrent cliente facile

Dopu à ciò, avemu da configurà uTorrent faciule estendu clientella stessa.

Per uttene questi scopi, andate in u Gestore di Estensioni per mezu di u menu di navigatore Opera, selezziunendu e opzioni "Estensioni" è "Gestione di Estensioni".

Dopu, truvamu l'estensione di uTorrent easy client in a lista, è cliccate nantu à u pulsante "Settings".

A finestra di configurazione di tale add-on si apre. Quì entremu u login è a password chì avemu impostatu in precedenza in l'impostazioni di u program uTorrent, porta 8080, oltre à l'indirizzu IP. Se ùn cunnosci micca l'indirizzu IP, pudete provà à aduprà l'indirizzu 127.0.0.1. Dopu chì tutti i parametri sopra cullati sò stati inseriti, cliccate nantu à u pulsante "Verificà l'impostazioni".

Se tuttu hè fattu correttamente, dopu cliccatu nantu à u bottu "Verificate e impostazioni", "OK" apparirà. Allora l'estensione hè configurata è pronta à scaricà torrents.

Scaricà u file torrent

Prima di cuminciare à scaricà cuntenutu via BitTorrent, avete da scaricà u file torrent da u tracker (u situ induve i torrenti sò carichi per scaricà). Per fà quessa, andate in qualunque torrent tracker, selezziunu u schedariu da scaricà è cliccate nantu à u link corrispondente. U schedariu torrent pesa molto pocu, dunque u download accade quasi in casu.

Scaricà u cuntenutu per u protocolu torrent

Ora ci vole à aprire u file torrent cù uTorrent easy client add-on per inizià u download diretto di u cuntenutu.

Prima di tutti, cliccate nantu à l'icona cù u simbulu di u programma uTorrent nantu à a barra di strumenti. Una finestra d'espansione si apre davanti à noi, assimigendu à l'interfaccia uTorrent. Per aghjunghje un schedariu, cliccate nantu à u simbulu verde in forma di segno "+" in a barra di strumenti aggiuntivi.

A finestra di dialogu si aprite in cui dobbiamo selezziunu un file torrent chì hè statu precaricatu nantu à u discu rigiu di u computer. Dopu avè selezionatu u schedariu, cliccate nantu à u bottinu "Apri".

Dopu, a scarica di cuntenuti inizia cù u protocollo torrent, è a dinamica di a quale si pò trace cù un indicatore graficu, è a mostra di percentuale di a quantità di dati scaricati.

Quandu u download di u cuntenutu hè finitu, u statutu "Distribuitu" sarà evidenziatu in u graficu di sta operazione, è u livellu di carica diventa 100%. Hè indicu chì avemu uploaded cuntenutu da u protocolu torrent.

Commutazione di l'interfaccia

Comu pudete vede, a funzionalità di sta interfaccia hè abbastanza limitata. Ma, ci hè a possibilità di includere l'apparenza di un torrent downloader, cumplettamente identicu à l'interfaccia di uTorrent programma, è avendu a funzionalità adatta. Per fà quessa, cliccate nantu à u logo uTorrent neri in u pannellu di cuntrollu add-on.

Come si vede, l'interfaccia uTorrent, chì risponde perfettamente à l'apparenza di u prugramma, si apre davanti à noi. Inoltre, questu ùn accade micca in a finestra pop-up, cum'è prima, ma in un tab separatu.

Benchè a funzione completa di scaricà torrenti in Opera ùn esiste ancu, un meccanismu hè implementatu per cunnessu l'interfaccia web uTorrent a stu navigatore per mezu dell'estensione di uTorrent easy client. Ora pudete cuntrullà è gestisce u scaricamentu di file da a rete di torrent direttamente in Opera.