Samsung Galaxy Win GT-I8552 firmware

U sistema operativu Android ùn hè ancu micca perfettu, di volta in volta, l'utenti sò fatti trà diversi fallimenti è errori in u so travagliu. "Impossibile scaricà l'applicazione ... (Codice di errore: 403)" - unu di tali prublemi di spiaghja. In questu articulu guarderemo i motivi per i quali si faci e cumu per eliminà.

Sbarazzarsi di l'errore 403 durante u scaricamentu di e applicazioni

Ci sò parechje ragioni per chì un errore 403 pò verificà in u Play Store. Distingueremo i principali:

  • Mancu spazio in a memoria di u smartphone;
  • Fallimentu di cunnessione di rete o cunnessione à l'internet poveru;
  • Tentativu senza successu di cunnessione à i servizii di Google;
  • Bloccà l'accessu à i servitori da a "Corporation of Good";
  • Bloccà l'accessu à i servitori da u fornitore.

Hè avè decisu nantu à ciò chì preventa u download di l'applicazione, pudete cuminciare à risolve u prublema, chì ne fà e prossimu. Sì ùn era micca pussibule di stabilisce a ragione, vi propemu cunnessione di alternà tutte e azzioni descritte sottu.

Metudu 1: Verificate è Configurate a Connessione Internet

Forse un'errore 403 hè causata da una cunnessione internet instabile, debulo, o solu lentu. Tuttu ciò chì pò esse dumandatu in questo casu hè di riavviare Wi-Fi o Internet mobile, a seconda di ciò chì si utilizza in stu mumentu. In alternativa, pudete sempre pruvà à cunnesse à una altra rete wireless senza e truvà un locu cù una copertura di 3G o 4G più stabili.

Leghre ancu: Abilita 3G in Android-smartphone

Un hotspot Wi-Fi gratuitu si pò truvà in quasi tutti i cafè, è in altri posti di piacè è di publicu. Cù una cunnessione mobile, e cose sò più cumplicate, più precisamente, a so qualità hè directamente cunnessa à a situazione cum'è u spaziu è a distanza da e torrette di comunicazione. Dunque, essendu in a cità, ùn pudete micca soffre di prublemi cù l'accessu à Internet, ma luntanu da a civilisazione, stu fattu hè pussibule.

Pudete verificà a qualità è a rapidità di a vostra cunnessione Internet aduprendu un serviziu Speedtest cunnisciutu cù un clientela mobile. Pudete scaricarlo in u Play Store.

Una volta installatu Speedtest nantu à u vostru dispositivo mobile, lanciatu è cliccate "Start".

Aspettate finu à a fine di u test è vede u risultatu. Se a velocità di download (Scaricà) hè troppu bassa, è u ping (Ping), almenu, hè altu, cerca una Wi-Fi gratuita o una zona di copertura mobili megliu. Ùn ci hè nè altra soluzione in stu casu.

Metudu 2: Libera spazio nant'à u drive

Parechji utilizatori installanu in permanenza diverse applicazioni è ghjochi in i so smartphone, senza privà assai a dispunibilità di spazi liberi. Oghji o tardi finisce, è questu puderebbenu causà a prucessione di l'errore 403. Se questu o quellu software da u Play Store ùn hè micca installatu solu perchè ùn ci hè micca spaziu in a unità di a periferica, devi liberà.

  1. Aprite le impostazioni di u smartphone è andate in a sezione "Conservazione" (pò esse chjamatu dinò "Memoria").
  2. In a ultima versione di Android (8 / 8.1 Oreo), pudete semplicemente cliccà "Libera spazio", dopu allora vi sarà dumandatu di sceglie un manager per i veri.

    A utilizanu, pudete cancellà almenu a cache dell'applicazione, i download, i luggeri inutili è i duplicati. Inoltre, pudete rimuovere u software non usatu.

    Vede ancu: Cumu cancellà a cache in Android

    In e versioni di Android 7.1 Nougat è sottu, tuttu questu duverà esse fattu manualmente, alterna selezzione ogni elementu è controllà ciò chì pudete sbarazzà da quì.

  3. Vedi ancu: Cumu rimuovere l'applicazione nantu à Android

  4. Dopu avè liberatu spaziu abbastanza per un prugramma o ghjocu nantu à u vostru dispositivo, andate in Play Store è pruvate l'installazione. Se l'errore 403 ùn compare micca, u prublema hè cunduttu, almeno u tempu quandu ci hè abbastanza spaziu libaru in u drive.

In più di l'utuli standard per pulisce a memoria in u vostru smartphone, pudete aduprà software di terze parti. Di più nantu à questu hè scrittu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu pulì Android-smartphone da spazzatura

Metru 3: Clear Play Store Cache

Una di e cause di l'errore 403 pò esse u Play Store sè, più precisamente, i dati temporanei è a cache chì si accumulanu in st'anni. L'unica soluzione in stu casu hè a so pulizia obbligatoria.

  1. Aprite "Impostazioni" u vostru smartphone è andate in a sezione unu per unu "Applicazioni"è dopu à a lista di prugrammi installati.
  2. Truvà u Mercatu di e ghjocu è tocca u nome. In a finestra chì si apre, selezziunu "Conservazione".
  3. Cliccate "Cancella cache" e cunfirmi i vostri azzioni, se vole.
  4. Ritornu à a lista di applicazioni installate è truvà quì Google Play Services. Dopu apru a pagina d'infurmazione nantu à u software, cliccate nantu à l'elemento "Conservazione" per aprì.
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Cancella cache".
  6. Uscite da l'impostazioni è ripartite u dispositivo, è dopu u latu, aprite u Play Store è pruvate à stallà u prugrammu problema.

Una pratica simile, cum'è a cancellazione di la cache di l'applicazioni proprietarie di Google e Servizi di Google, spessu ti permette di sbarazzà di sti tipi di errori. Spessu, ma micca sempre, quessa, se questu metudu ùn vi aiuta per sbarazzà di u prublema, andate in a prossima soluzione.

Metudu 4: Abilita a sincronizazione di dati

L'errore 403 pò esse accadutu dinò da prublemi cù sincronizazioni di i dati di Google account. Play Market, chì hè una parte integrale di i servizii d'impresa di a Corporazione di u Bè, pò ùn funziunisce micca correttamente à causa di a mancanza di scambiu di dati cù i servitori. Per attivà a sincronizazione, devi fà u seguitu:

  1. Avendu aperto "Impostazioni"truvà un articulu là "Accounts" (pò esse chjamatu "Accounts & sync" o "Utenti è Accounts") andu à
  2. Ci truvate u vostru contu di Google, altru accussì chì hè u vostru email. Tocca nantu à questu articulu per andà à i so parametri principali.
  3. A seconda di a versione di Android in u vostru smartphone, fate una di e cose chì seguite:
    • In l'angulu in u dirittu superiore, cambia l'interruttore di bascula incaricatu di a sincronizazione di dati à a posizione attiva;
    • Di fronte à ogni articulu di sta sezione (a destra) cliccate nantu à u bottinu in forma di duie frecce circolari;
    • Cliccate nantu à e frecce circolari à manca di a scrizzione "Sync Accounts".
  4. Queste azzioni attivanu a funzione di sincronia di dati. Ora pudete uscire da l'impostazioni è gestisce u Play Store. Prova a stallà l'applicazione.

Hè assai probabile chì l'errore di u codice 403 sia eliminatu. Per scuntà à questu prublema più efficacemente, si consiglia di effettuà i passi descritti in Metodo 1 è 3 una per unu, è solu dopu cuntrullà è, se hè necessariu, attivà a funzione di sincronia di dati cù u account Google.

Metru 5: Ripristina di fabbrica

Sì nessuna di e sopra soluzioni à u prublema di installazione di l'applicazioni da u Play Store hà aiutatu, resta rimasu à u metodo più radicale. Ripristinà u smartphone à l'impostazioni di a fabbrica, vi restituite à u statu in u quale si trova immediatamente dopu l'acquistu è u primu lanciu. Allora, u sistema opererà rapidamente è stabile, è nisun fallimentu cù l'errore vi disturberà. Per l'informazione nantu à cumu si rinviani forzatamente u vostru dispositivo, pudete amparà da un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Reset Android-smartphone per impostazioni di fabbrica

Un svantaggiu significativu di stu metanu hè ch'ella implica una rimozione cumpleta di tutti i dati d'utenti, i prugrammi installati è e l'impostazioni fatti. È nanzu chì l'imbarcanu in queste azioni irreversibili, vi raccomandemu chì fate un backup di tutti i dati impurtanti. Per fà ciò, pudete aduprà unu di i metudi descritti in l'articolo nantu à u dispositiu di copia di salvezza.

Per di più: Salvà i dati da un smartphone prima di lampà

Soluzione per i residenti di Crimea

I detentori di dispositivi Android residenti in Crimea pò truvà un errore 403 in u Mercatu Play da qualchì restrizioni regionali. A so ragione hè ovvia, perchè ùn andemu in i dettagli. A radice di u prublema hè di bloccà impurtantamente l'accessu à i servizii di Google propiu è / o direttamente à i servitori di a società. Questa restrizzione spiacevole pò venire da a Corporation of Good, o da u prestatore è / o l'operatore di mubile.

Ci hè dui soluzioni quì - cù un app store for alternativa per Android o una rete virtuale privata (VPN). Quest'ultimu, à l'upusitu, pò esse implementatu sia cù l'aiutu di software di terze parti, o indipindente, da fà a configurazione manuali.

Metudu 1: Usa un client VPN di terza parte

Nantu à quale latu blocchi l'accessu à sta o quella funzionalità di u Play Store, pudete saltà queste restrizioni cun un client VPN. Alcune di queste applicazioni sò state sviluppate per i dispositivi Android OS, ma u prublema hè chì a causa di l'errore naziunale (in stu casu) 403, nisunu di esse pò esse installatu da u Store ufficiali. Avemu da ricorrerà à aduprà risorse tematiche web cume XDA, w3bsit3-dns.com, APKMirror è simili.

In u nostru esempiu, u clientu di Turbo VPN free sarà adupratu. In più, pudemu raccomandare soluzioni cum'è Hotspot Shield o Avast VPN.

  1. Avendu trovatu u installatore di una applicazione adatta, pone lu à u discu di u vostru smartphone è installate. Per fà ciò, avete bisognu di fà u seguitu:
    • Permettite l'installazione di applicazioni da fonti terze. In "Impostazioni" sezione aperta "Sicurezza" e ci attivanu l'elemento "Installazione da fonti scunnisciuti".
    • Installate u software in sè. Usendu u gestore di schedari integratu o di terze parti, andate in a cartella cù u schedariu APK scaricatu, eseciscilo è cunfirmi l'installazione.
  2. Inizià u client VPN è selezziunu u servitore adupratu, o permetti chì l'applicazione ne faci da te. Inoltre, avete bisognu di dà permessu per cuminciare è aduprà una rete virtuale privata. Puru cliccate "OK" in una finestra popup.
  3. Dopu avè a cunnessione à u servitore selezionatu, pudete minimizà u clientu VPN (u so statutu sarà visualizatu in un blind).

Ora inizià a Play Store è installate l'applicazione, quandu pruvate à scaricà chì l'errore 403 hè avvenuta. Sarà installatu.

Importante: cunsiglii cù forza avete a VPN solu quandu hè veramente necessariu. Avendu installatu l'applicazione necessaria è l'aggiornamentu di tutti l'altri, spezza a cunnessione cù u server aduprendu l'elemento corrispondente in a finestra principale di u prugramma chì si utilizza.

L'utilizazione di un client VPN hè una solu soluzione in tutti i casi chì hè necessariu bypassà ogni restrizzioni di l'accessu, ma ùn avete da abusu di lu.

Metudu 2: Configurà manualmente una Connessione VPN

Se ùn vulete o per qualchì ragu ùn pudete micca scaricà un'applicazione di terze parti, pudete configurà manualmente è lanciate VPN in u vostru smartphone. Questu hè fattu abbastanza semplicemente.

  1. Avendu aperto "Impostazioni" u vostru dispositivo mobile, andate in sezione "Rete senza filu" (Nò "Rete è Internet").
  2. Cliccate "Più" per aprite un menu in più, chì cuntene l'oggetto di interesse per noi - VPN. In Android 8, hè situatu direttamente in l'impostazioni "Rete è Internet". Sceglite.
  3. Per e versioni più vechje di Android, pò esse necessariu specificà un cintu di pinu quandu andate à a sezione di configurazione di VPN. Inserite quattru numeri è assicuratevi di ricordarli, ma inveci u scrugliu.
  4. Ulteriormente in u angulu in dirittu superiore, tocca nantu à u segnu "+"per creà una nova cunnessione VPN.
  5. Piazzà u nome di a vostra rete à qualunque nomi cumuu per voi. Assicuratevi chì u tippu protocola hè PPTP. In u campu "Indirizzu di u servitore" Duvete specificà l'indirizzu VPN (rilasciatu da qualchi fornitori).
  6. Nota: Nantu à i dispositivi cun Android 8, u username è a parola d'accessu necessaria per cunnessu à a VPN creata hè intricata in a stessa finestra.

  7. Dopu avete riempitu tutti i campi, cliccate nantu à u bottinu. "Salvà"per creà a vostra propria rete privata virtuale.
  8. Tocca nantu à a cunnessione per cuminciare, inserisci u username è a password (in Android 8, i stessi dati eranu inseriti in u passu precedente). Per simplificà a procedura per e cunnessioni successive, selezziunate a casella accanto à "Salvà l'infurmazione di u cuntu". Appughjà nantu à u pulsante "Connect".
  9. U statutu di a cunnessione VPN attivata sarà visualizatu in u pannellu di notificazioni. Cliccando nantu ad elli, videte l'infurmazioni nantu à a quantità di dati ricevuti è ricevuti, a durata di a cunnessione, è pudete pughjelu.
  10. Ora andate à Play Store è installate l'applicazione - l'errore 403 ùn vi disturberà.

Com'è u casu di i clientela VPN di terze parti, si consiglia di uttene una cunnessione auto-creata solu cum'è necessariu è ùn vi scurdate di sguassà a cunnessione.

Vede ancu: Configurazione è aduprà VPN in Android

Metudu 3: Installa un app store app alternativa

Play Market, à causa di u so "ufficiali", hè u megliu app store per u sistema operativu Android, ma hà molte alternative. I clienti di terze parti anu i so proprii vantaghji nantu à u prugrammu privatu, ma anu ancu svantaghji. Dunque, cun ognuna di e versioni libere di prugrammi pagati, hè bellu pussibule di truvà offerte scrupulose o semplicemente instabili.

In casu chì nisunu di i metudi descritti sopra hà aiutatu à eliminà l'errore 403, aduprà u Mercatu da unu di i sviluppatori di terze parti hè l'unica soluzione pussibule à u prublema. In u nostru situ hè un articulu dettagliatu dedicatu à tali clienti. Dopu avè riesaminatu, ùn pudete micca sceglie solu un Shop adatto per voi, ma ancu amparà nantu à u locu da scaricà è cumu installarlo annantu à u vostru smartphone.

Leggi più: L'alternativa migliore à a Play Store

Conclusione

L'errore 403 descrittu in l'artìculu hè un malfunzionamentu piuttostu seriu di u Market di Play è ùn permette micca aduprà a so funzione principale - stallà l'applicazioni. Comu avemu stabilitu, hà molte ragioni per a so apparizione, è ci sò ancu più soluzioni. Speremu chì questu materiale sia di boni ustuti è aiutatu à eliminà cumpletamente un prublemu tamucanu.