Risolvendu u prublema cù una schermata nera quandu esce Windows 8

À spessu, dopu l'aghjurnamentu di u sistema da Windows 8 à 8.1, l'utenti speranu un prublema, cume una schermata nera à a partenza. U sistema si stende, ma in u desktop ùn ci hè nunda chì un cursore chì risponde à tutti l'azzioni. Tuttavia, questu errore pò accadere ancu da un'infezione virale o danni critichi à i file di sistema. Cosa fate in stu casu?

Cause di l'errore

A schermata nera quandu si carica Windows appare da un errore di inizio di prucessu "explorer.exe"chì hè responsabile di carregà a GUI. L'antivirus Avast, chì i blocca solu, pò impedisce à u prucessione di parte. In più, u prublema pò esse causata da un prugrammu virus o da danneghja à qualunque file di sistema.

Soluzioni à un prublema di schermu neri

Ci hè parechje maniere per risolve u prublema - tuttu dipende da ciò chì ha causatu l'errore. Considereremo e scelte più sicure è indolente per azzioni chì anu rende u sistema aghjuntu currettamente.

Metudu 1: Ripristinamentu nantu à l'aggiornu fallitu

U modu più faciule è più sicuro per riparà un errore hè u rollu di u sistema. Ciò hè esattamente ciò chì a squadra di sviluppu di Microsoft cerca di fà, chì hè responsabile per emissione di patch per eliminà a schermata nera. Perciò, se avete creatu un puntu di recuperu o avete un drive flash USB di avviatore, fate un salvaticu sicuru. Insignamenti dettagliati nantu à a riparazione di u sistema Windows 8 si trovanu qui:

Vede ancu: Cumu fà un sistema ripristinà Windows 8

Metudu 2: Run in "explorer.exe" manualmente

  1. Aprite Task Manager cù a famosa combinazione di tasti Ctrl + Shift + Esc è cliccate nantu à u bottinu sottu "Leggi più".

  2. Ora truverete in a lista di tutti i prucessi "Esploratore" e cumplete u so travagliu cliccendu RMB è selezziendu "Rimuete a missione". Se u prucessu ùn pussita micca trovu, allora hè già spente.

  3. Avà avete bisognu di cumincià u listessu prucessu manualmente. In u menù in cima, selezziunate l'elemento "File" è cliccate nantu à "Avvia una nova missione".

  4. In a finestra chì si apre, elencate u cumandamentu in basso, selezziunate a casella per inizià u prucessu cù diritti di amministratore, è cliccate "OK":

    explorer.exe

  5. Ora allora tuttu deve andà.

    Metudu 3: Disattivà l'Antivirus

    Se avete antivirus Avast installatu, allora forse u prublema hè in i. Pruvate à aghjunghje un prucessu. explorer.exe in eccezioni. Per fà quessa, andate "Impostazioni" è in u fondu di a finestra chì si apre, allarga a scheda "Eccezioni". Ora andate in tab "Strade di File" è cliccate nantu à u pulsante "Revisione". Specifichi u parcorsu à u schedariu explorer.exe. Per saperne di più infurmazioni nantu à cume si aghjunghjenu file à eccezioni di antivirus, leghje l'articolo dopu:

    Vede dinò: Aggiungendu eccezioni à l'antivirus Avast Free Antivirus

    Metudu 4: Eliminà Virus

    A peghju scelta di tutti - a presenza di qualunque prugramma virus. In tali casi, una scansione cumpleta di u sistema cun antivirus è ancu a riparazione pò ùn aiutà micca, cum'è i schedari di sistema sò troppu dannati. In questu casu, solu una reinstallazione cumpleta di u sistema cù a formattazione di tuttu l'azionamentu C vi aiuta. Cumu fà sta, leghje u articulu chì seguita:

    Vede ancu: Installazione di u sistema operativu Windows 8

    Speremu chì almenu unu di i metodi sopra citati ti hà aiutatu à ripià u sistema à e condizioni di travagliu. Se u prublema ùn hè solu risolvutu - scrivi in ​​i commenti è chì ne seremu disposti ad aiutassi à risolve u prublema.