Errore 0x80070002 in Windows 10, 8 è Windows 7

L'errore 0x80070002 pò verificà quandu aghjusta Windows 10 è 8, quandu installazione o riparazione di Windows 7 (cume quandu aghjusta Windows 7 à 10) o quandu l'installazione di e applicazioni di Windows 10 è 8. Altre opzioni sò pussibuli, ma sò più cumuni.

In questo manuale - in dettaglio nantu à i modi possibili per risolve l'errore 0x80070002 in tutte l'ultime versioni di Windows, unu di i quali, spergu, funzionerà in a vostra situazione.

Errore 0x80070002 quandu aghjurnà Windows o installà Windows 10 nantu à Windows 7 (8)

U primu casu possibili hè un missaghju d'errore quandu si aghjusta Windows 10 (8), è ancu quandu si aghjurnate un Windows 7 à 10 installatu dighjà (cusì, lanciate a installazione di i 10 in Windows 7).

Prima, verificate per se si Windows Update (Windows Update), u Serviziu di Trasferimentu Intellettuale di u Fondu (BITS) è u Log di eventi di Windows stanu in corsa.

Per fà quellu, seguite sti passi:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu services.msc Fate un clic su Enter.
  2. A lista di servizii si apre. Truvate i servizii elencati sopra è assicuratevi ch'elli sò abilitati. U tippu di lanciate per tutti i servi- vità, à u casu di Windows Update hè Autumaticu (s'ellu si pò impostà Disabled, dopu cliccate nantu à u serviziu è setà u tippu di lancio desideratu). Se u serviziu hè fermatu (ùn ci hè marcu "Esecuzione"), fate un clic destro è selezziunate "Run".

Se i servizii specificati sò stati disabilitati, dopu u so lanciu, verificate se l'errore 0x80070002 hè statu riparatu. S'elli sò stati inclusi, allora ghjustu à pruvà i seguenti passi:

  1. In a lista di servizii, truvate "Windows Update", fate un clic destro nantu à u serviziu è selezziunate "Stop".
  2. Andate in a cartula C: Windows SoftwareDistribution DataStore è eliminà u cuntenutu di questa cartella.
  3. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu cleanmgr e premete Invescia. In a finestra di pulizia di u discu chì si apre (se si chiede di sceglie un discu, selezziunu u sistema), cliccate "Nascenu i schedari di sistema".
  4. Marcate i file di l'aggiornamentu di Windows, è in u casu d'aggiornamentu di u vostru sistema attuale à a nova versione, selezziunate i file di installazione di Windows è cliccate OK. Aspettate chì a pulizia sia compiuta.
  5. Start di u serviziu di Windows Update.

Verificate s'ellu hè statu risoltu u prublema.

Ulteriori azzioni possibili in casu di un prublema in l'upgrade di u sistema:

  • Se in Windows 10 avete usatu i prugrammi per disattivà a snooping, allora ponu causà un errore, impedendu i servitori necessarii in u schedariu di l'ospite è in Firewall di Windows.
  • In u Pannello di cuntrollu - Data è Ora, assicuratevi chì a data è l'ora sia correggiata, è u fuso horariu.
  • In Windows 7 è 8, se l'errore si faci quandu aghjusta l'upgrade à Windows 10, pudete provà à creà un parametru DWORD32 chjamatu AllowOSUpgrade in a sezione di registru SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows CurrentVersion di Windows (A parte di a partizione pò esse persa, creà u necessariu), metti a 1 è ripartite u computer.
  • Verificate se i servitori proxy sò attivati. Pudete fà sta in u pannellu di cuntrollu - proprietà di u navigatore - la tabulazione "Connessioni" - u "Pulsante di Rete" (tutte e marcature di leva sò rimosse, cum'è u "Rilevazione automatica di impostazioni").
  • Pruvate aduprendu l'utili di risoluzione di problemi incorporati, vedi Risoluzione di i problemi Windows 10 (in sistemi precedenti ci hè una sezione simile in u pannellu di cuntrollu).
  • Verificate se l'errore hè apparutu se usate un stivu pulitu di Windows (se non, allora ponu esse in prugrammi è servizii di terze parti).

Pò esse utule: l'aggiornamenti di Windows 10 ùn sò micca installati, a correzione di l'errore di Windows Update.

Autru errore eventuale 0x80070002

L'errore 0x80070002 pò verificà dinò in altri casi, per esempio, durante a risoluzione di i problemi, quandu lanciate o installanu (l'aggiornamentu) di l'applicazioni di Windows 10 di l'archivio, in certi casi, quando si parte è prova à riprudà automaticamente u sistema (generalmente Windows 7).

Opzioni possibili per l'azione:

  1. Verificate l'integrità di i file di sistema di Windows. Se l'errore si verifica durante a messa in marcia è in a risoluzione automatica di prublemi, tenta di dì entrà in modalità sicura cù u supportu di a rete è fate u listessu.
  2. Se aduprate applicazioni per "disattivà l'ombra" di Windows 10, pruvate a disattivà e so cambiamenti in u file di l'ospite è da u firewall di Windows.
  3. Per e applicazioni, aduprà a risoluzione di problemi integrata di Windows 10 (per u magazzinu è l'applicazioni separatamente, assicurassi ancu chì i servizii listati in a prima parte di stu manuale sò attivati).
  4. Se u prublema si trova appena ghjustu, pruvate à sfruttà i punti di riparazione di u sistema (istruzioni per Windows 10, ma per i sistemi precedenti, solu).
  5. Se l'errore si verifica quandu l'installazione di Windows 8 o Windows 10 da una unità flash USB o discu, mentre Internet hè cunnessu durante l'installazione, pruvate a stallazione senza Internet.
  6. Come in a sezione precedente, assicuratevi chì i servitori proxy ùn sò micca attivati, è a data, l'ora è u fuso horariu sò impostati correttamente.

Forse questi sò tutti i modu di risolve l'errore 0x80070002, chì possu prupona à oghje. Se avete una situazione diversa, dichiarate in dettu in i commenti cumu e dopu chì l'errore succedeva, pruvaraghju d'aiutu.