Ripara l'errore uTorrent "l'accessu ùn hà permesso di scrive in disc"

Parechji genitori anu difficiuli di cuntrullà l'azzioni di i so figlioli ind'è l'ordinatore ch'è quelli sò spessu abusati, passanu troppu tempu à ghjochi al computer, visitanu siti chì ùn sò micca raccomandati per l'età scolastica, o fà altre attività chì influenzanu negativamente a mente di u zitellu o interferiscenu cù i so studii. Ma, per fortuna, in un computer chì executa Windows 7, ci sò strumenti speciali che ponu esse aduprati per u cuntrollu di i parenti. Facemu capisce cumu cunvertisce, configurà, è se dughje disattivà.

Cuntrollu di i parenti

Si hè dettu sopra chì a funzione di cuntrollu di i genitori hè applicabile à i genitori in relazione à i zitelli, ma i so elementi sò ancu utilizzati per l'utenti adulti. Per esempiu, sarà particolarmente impurtante aduprà un tale sistema in l'imprese per impedisce à i salariati di aduprà un computer in l'ora di u viaghju per altru scopu di u so scopu.

Questa funzione ti permette di restringe a comportamentu di certe operazioni da l'utenti, limità u tempu ch'elli passanu à u computer, è blocanu qualchì altre azzioni. Hè pussibule esercità tale cuntrollu cù l'utili incorporati di u sistema operativu, oltre à uttene applicazioni di terze parti.

Utilizà prugrammi di terze parti

Ci hè un numeru di prugrammi di terze parti chì anu custrutu un cuntrollu parentale. Prima di tutti, hè un software antivirus. Queste applicazioni includenu i seguenti antivirusu:

  • ESET Smart Security;
  • Adguard;
  • Dr.Web Security Space;
  • McAfee;
  • Kaspersky Internet Security è altri.

In a maiò parte di elli, a funzione di u cuntrollu di i genitori hè riduttu à u bloccu visite à siti chì risponde à certi carattere, è à un interdizione di visità e risorse web à un indirizzu specificatu o un mudellu. Inoltre, questu arnesi in certi antivirusi permette di impedisce u lance di applicazioni specificate da l'administratore.

Per saperne di più infurmazioni nantu à e capacità di cuntrollu di i parenti di ognuna di i prugrammi antivirus listati, seguite u ligame per a rivista dedicata à ellu. Ci sò in st'articulu nantu à l'attellu integratu Windows 7.

Attiva l'utellu

Prima di tutti, videmu cume attivate l'elementi di u cuntrollu di i genitori già incorporati in Windows 7 OS. Pudete fà sta creandu un novu contu, in u quale a manipolazione sarà cuntrullata, o applicendu l'attributu necessariu à un profilo existente. U requisitu obbligatorio hè chì ùn avè micca diritti amministrativi.

  1. Cliccate "Start". Cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Ora fate un clic nantu à a didicazione "Conti Utente ...".
  3. Andà à "Cuntrollu di i genitori".
  4. Prima di procedere cù a furmazione di un profilatu o à l'applicazione di l'attributu di cuntrollu di i genitori à quellu esistente, bisogna verificate se a password hè attribuita à u profilu di l'amministratore. Se manca, allora deve esse installatu. In u casu contrariu, u zitellu o un altru utilizatore chì duverà accede in un cuntrollu controllatu pò accede facilmente da u prufilu di l'amministratore, inutendu tutte e restrizioni.

    Se avete dighjà una password per u profilu di l'amministratore, allora ignorà i passi chì seguite per installà. Se ùn l'avete micca fattu ancora, cliccate nantu à u nome di u profilu cù diritti amministrativi. In stu casu, avete bisognu di travaglià in u sistema sottu u cunte account specificatu.

  5. Una finestra hè attivata induve chì verrà annunziatu chì u profilu amministratore ùn hà micca una password. Hà dumandatu ancu se vale a verifica di e password in prugramma. Cliccate "Sì".
  6. A finestra s'hè aperta "Parole amministrative sicure". In l'elemento "Nova Password" inserite ogni espressione da i quali entrerete u sistema sottu u profilu di l'amministratore in futuro. Va ricordatu chì l'introduzione face case case. In a zona "Verify Password" vi tocca à inserisce l'espressione esatta di u casu precedente. Area "Entrà u suggerimentu di u password" ùn hè micca necessaria. Pudete aghjunghje qualsiasi parola o espressione à quellu chì ti ricurdarà di a vostra password se si ne scurdate. Ma vale a considerazione chì questu suggerimentu puderà esse visibile da assolutamente tutti l'utenti chì tentanu di cunsultà in u sistema sottu u profilu di l'amministratore. Dopu avè inseritu tutti i dati necessari, cliccate "OK".
  7. Dopu à questu, un ritornu à a finestra si face. "Cuntrollu di i genitori". Come si vede, u statu di l'accusu di l'amministratore hè adesso impostatu à u status chì indica chì u prufilu hè prutettatu da password. Sì avete bisognu di attivà a funzione in studiu in un account esistente, cliccate nantu à u so nome.
  8. In a finestra aperta in u blocu "Cuntrollu di i genitori" spostà u pulsante di radio fora di posizione "Off" in posizione "Abilita". Dopu à chì cliccate "OK". A caratteristica relativa à stu profilo hè attivata.
  9. Se un profilu separatu ùn hè micca statu creatu per u zitellu, fate ciò chì si faci cliccando in a finestra "Cuntrollu di i genitori" per iscrizzione "Crea un novu contu".
  10. A finestra di creazione di u profilu si apre. In u campu "Nuu nome di cuntu" specificate u nome volu di u profilu chì travaglia sottu u cuntrollu di i genitori. Pò esse qualchì nome. Per questu esempio, attribuemu u nome "Figliolu". Dopu à chì cliccate "Crea un account".
  11. Dopo a creazione di u profilu, cliccate nantu à u so nome in a finestra "Cuntrollu di i genitori".
  12. In blocu "Cuntrollu di i genitori" mette u pulsante di radio in posizioni "Abilita".

Funzione di regolazione

Cusì, u cuntrollu di i genitori hè attivatu, ma in realtà ùn impone micca restrizioni finché ùn ne configuravamu noi stessi.

  1. Ci hè trè gruppi di direzzioni di restrizzione, chì sò visualizati in u blocu "Opzioni di Windows":
    • Limiti di tempu;
    • Serratura di l'applicazione;
    • Giochi

    Cliccate nantu à u primu di questi elementi.

  2. A finestra s'hè aperta "Limitu di tempu". Comu pudete vede, si presenta un graficu in cui le linee corrispondenu à i ghjorni di a settimana, è e colonne rappresentanu l'ore in ghjorni.
  3. Tenendu premutu u pulsante sinistro di u mouse, pudete evidenziare in blu u pianu di u grafico, chì significa u tempu di u tempu in cui u zitellu hè interdittu di travaglià cù u computer. A stu mumentu, hè capace ùn pò micca logà. Per esempiu, in a foto in basso, un utilizatore chì accede in u profilo di u zitellu puderà travaglià cun un computer da u Luni à u Sabatu solu da 15:00 à 17:00, è a Domenica da 14:00 à 17:00. Dopu chì u periodu hè marcatu, cliccate "OK".
  4. Ora andate à a sezione "Giochi".
  5. In a finestra chì si apre, cambendu u pulsante di radio, pudete specificà se l'utente pò ghjucà à i ghjoci sottu à stu cuntu è ùn pò. In u primu casu, u switch in u blocu "Può un zitellu cumprende ghjochi?" deve esse in posizione "Sì" (per difettu), è in u secondu - "No".
  6. Se sceglite l'opzione chì ti permette di ghjucà à i ghjochi, allora ponu facenu cunfinite altre restrizioni. Per quessa, cliccate nantu à l'iscrizzione "Set Categorie di ghjocu".
  7. Prima di tutti, cambendu i pulsanti radio, avete bisognu di specificà ciò chì fate se u sviluppatore ùn hà attribuitu una certa categoria à u ghjocu. Ci hè dui opzioni:
    • Permettite ghjochi senza categoria (predefinitu);
    • Blocate ghjochi senza una categoria.

    Sceglite una opzione chì vi risponde.

  8. In a stessa finestra, scendite ulteriormente. Quì avete bisognu di specificà a categoria d'età di i ghjochi cù i quali l'utente pueda ghjucà. Selezziunate a scelta chì vene più adatta impostendu u pulsante di radio.
  9. E scendendu ancu più bassi, vedite un grande listinu di cuntenuti, u lance di ghjochi cù a presenza di cui pò esse bloccatu. Per fà quessa, selezziunate appena i caselli accantu à l'elementi rispettu. Dopu chì tutte e impostazioni necessarie in sta finestra saranu, cliccate "OK".
  10. Sì avete bisognu di interdà o permessite ghjochi specifici, cunnosce i so nomi, allora cliccate nant'à u didicatu "Pruibizione è permessu di ghjochi".
  11. A finestra s'hè aperta duvete pudete specificà chì ghjochi sò permessi à esse inclusi è chì ùn sò. Per difettu, questu hè stabilitu da e situazioni di categurie chì avemu configuratu prima.
  12. Ma s'è ponu u pulsante di radio à u nome di u ghjocu à a posizione "Permetti sempre", pò esse inclusu senza riguardo à ciò chì restrizzioni sò impostate in categorie. Simile, s'è pussite u pulsu radio à a posizione "Sempre interdetta", u ghjocu ùn pò esse attivatu ancu s'ellu si adatta à tutte e condizioni cuntevate prima. Accende quelli ghjochi per i quali u switch si ferma in posizione "Dipende da rating", hè regolatu solu da i parametri imposti in a finestra di categorie. Dopu tutte e impostazioni necessarie sò fatte, cliccate "OK".
  13. Di ritornu à a finestra di gestione di u ghjocu, vi vedete chì, davanti à ogni parametru, vene visualizzata l'ambiente chì era impostatu in precedenza in sottuezzioni specifichi. Ora si ferma à preme "OK".
  14. Dopu à ritornu à a finestra di cuntrollu di l'utente, andate à l'ultima voce di impostazioni - "Permettendu è blocà i prugrammi specifici".
  15. A finestra s'hè aperta "Selezzione di prugrammi chì u zitellu pò aduprà". Ci hè solu dui punti in esse, trà i quali una scelta deve esse fatta riorganizendu l'interruttore. La posizione di u bottu di radio determina sì chì u zitellu possa travaglià cù tutti i prugrammi o solu cù quelli permessi.
  16. Se ponu u pulsante di radio per posiziona "Un zitellu pò travaglià solu cù prugrammi permessi", un listinu addiziunale di applicazioni si aprirà, in cui avete bisognu di selezziunu u software chì permesso di aduprà sottu dà stu contu. Per fà quessa, selezziunate e case di partenza corrispondenti è cliccate "OK".
  17. Se vulete impedisce di travaglià solu in e singole applicazioni, è in tutti l'altri ùn vulete micca restringe l'utente, allora tarrà quellu articulu hè piuttostu fastidioso. Ma pudete accelerà u prucessu. Per fà quessa, cliccate subitu "Marcà tutti", è cusì rimuovi manualmente i caselli di sti prugrammi chì ùn vulete micca scurdà u zitellu. Poi, cum'è sempre, premete "OK".
  18. Se per un qualchì causa, u prugramma ùn avia micca u prugramma cu cui vuleste permesse o pruibisce à u zitellu di travaglià, allora questu puderà esse correttu. Cliccate u pulsante "Revisione ..." à a destra di l'iscrizzione "Add programma à questa lista".
  19. A finestra s'hè aperta in u cartulare di località software. Duvete selezziunu u file esecutivu di l'applicazione chì volete aghjunghje à a lista. Poi premete "Apertu".
  20. Dopu, l'applicazione sarà aghjunta. Ora pudete travaglià cun a so, vale à dì chì permette di lanciare o pruibite, nantu à una base cumuna.
  21. Dopu tutte e azzioni necessarie per bloccà è permessu applicazioni specifiche sò state tolse, ritornate à a finestra di gestione principale di l'utente. Comu pudete vede, in a so parte diritta, i restrizioni principali chì ponemu sò visualizzati. Per favurizà tutti questi parametri, cliccate "OK".

Dopu à questu accadimentu, pudemu presupunà chì u prufessu nantu à u quali si eserciterà u cuntrollu parentale hè creatu è configuratu.

Disattiva a funzione

Ma in certi volte si pone a questione cume di disattivà u cuntrollu di i genitori. Sottu a conto di u zitellu, ùn puderete micca fà ciò, ma s'è cunsideratu cum'è amministratore, a disconnessione sarà elementare.

  1. In a sezione "Cuntrollu di i genitori" in "Pannello di cuntrollu" cliccate nantu à u nome di u profilu per chì vulete disattivà u cuntrollu.
  2. In a finestra aperta in u blocu "Cuntrollu di i genitori" spostà u pulsante di radio fora di posizione "Abilita" in posizione "Off". Cliccate "OK".
  3. A funzione hè disattivata è l'utente à chì hè statu applicatu prima puderà accede è travaglià in u sistema senza restrizioni. Ciò hè dimostratu da l'absenza di un marcu cumpagnu vicinu à u nome di u profilu.

    È impurtante notà chì sì se riattivanu i controlli parenti in propositu di stu profilu, tutti i parametri chì sò stati stabiliti in l'ora precedente saranu salvati è applicati.

Strumentu "Cuntrollu di i genitori"chì hè integratu in Windows 7 OS, pò limità significativamente a prestazione di operazioni indesiderate nantu à u computer, da i zitelli è altri utilizatori. L'indirizzioni principali di sta funzione sò a restrizzione di l'usu di un PC in un pianu, un interdizione di lanciare tutti i ghjochi o e so categurie individuale, è una restrizione à l'apertura di certi prugrammi. Se l'utente crede chì queste capacità anu da ùn pruduce micca abbastanza prutezzione per u zitellu, allora, per esempio, pudete aduprà attrezzi spiciali di applicazioni anti-virus per bloccà e visite in siti cun contenuti indesiderati.