Se sì un pocu interessatu à a fotografia, allora sicuramente almenu una volta in vita usò una varietà di filtri. Certi facenu sì foto in biancu è in neri, à altri - antichi stilizzati, è altri - cambianu ombre. Tutte queste operazioni apparentemente semplici influenzanu vivamente l'alimentu purtatu da l'istantanea. Benintesa, sti filtri sò solu una quantità enorme, ma perchè ùn crei u so?
È in Adobe Lightroom ci hè una tale opportunità. Solu quì ci vole à fà una riservazione - in stu casu parlemu di i cosiddetti "Presets" o, in altre parole, preset. Permettenu di applicà rapidamente i stessi parametri di correzione (luminosità, temperatura, contrastu, ecc.) À parechje foto nant'à una volta, per fà u stilu di prucessu uguale.
Benintesa, l'editore hà u so propriu, piuttostu grande serie di preset, ma pudete facilmente aghjunghje altre. È ci hè dui opzioni possibili.
1. Cumpensà a preregrafia di quellu quessunguardu
2. Creà u vostru preregrafia
Consideremu entrambe queste opzioni. Allora andate!
Importa preset
Prima di caricà i preset in Lightroom, anu necessariu di esse scaricatu in qualchì parti in u formatu ".lrtemplate". Questu pò esse fattu nantu à un gran numeru di siti è cunsiglii qualcosa di specificu quì ùn hè micca tuccatu, allora andemu passà à u prucessu stessu.
1. Prima, avete bisognu di andà à la scheda "Correzioni" ("Pari")
2. Aprite a barra laterale, spartite i "Preset settings" è cliccate dughjettu nantunu cù u dirittu di u mouse. Selezziunu "Import"
3. Selezziunu u schedariu cù l'estensione “.lrtemplate” in a cartula richiesta è cliccate “Import”
A creazione di u vostru preregrafia
1. Prima di aghjunghje u vostru preregrafia annantu à a lista, devi configuratu. Questu hè fattu solu - procesate u mudellu di u vostru gustu, cù i cursori di regolazione.
2. Fate un clic nantu à u pannellu "Correzione" in cima, poi "Novu Preset"
3. Fate un nome à a preimpostazione, assignate una cartella è selezziunate i parametri chì vòanu salvà. Se tuttu hè prontu, cliccate Crea.
Fate un preset in a cartella di prugramma
Ci hè un altru modu per installà i preset in Lightroom - aghjunghjendu u schedariu necessariu direttamente à a cartella di prugramma. Per fà quessa, aprite a cartella "C: Utenti ..." in Esploratore di Windows ... U vostru username ... AppData Roaming Adobe Lightroom Cuntatti Presets è basta cunsegnà u file.
U risultatu
Se avete fattu tuttu u correttu, u novu preset esisterà in a sezione "Presets Settings" in a cartula "User Presets". Pudete applicà u dirittu quì pè semplicemente cliccando una volta nantu à u nome.
Conclusione
Comu pudete vede, pudete aghjunghje prontu è salvate u vostru preregrafia in Lightroom. Tuttu hè fattu littalmente in un pocu di clic, è in diversi modi.