Spessu spessu chì, dopu avè acquistatu un computer Apple, sia MacBook, iMac o Mac mini, l'utente ha bisognu di installà Windows ancu in questu. I motivi di stu fattu sò differenti - da a necessità di installà un prugramma specificu per u travagliu, chì esiste solu in a versione di Windows à a voglia di ghjucà giocattoli moderni, chì, dinò, sò in gran parte produttu per u sistema operativu da Micosoft. In u primu casu, pò esse basatu per lanciare applicazioni di Windows in una macchina virtuale, l'opzione più cunnisciuta è Parallels Desktop. Per e ghjochi ciò ùn serà abbastanza, à causa di u fattu chì a velocità di Windows hè bassa. Aggiornà l'istruzione 2016 più dettagliata nantu à l'ultimu OS - Installa Windows 10 in Mac.
Questu articulu hà da mette à u primu passu l'installazione di Windows 7 è Windows 8 nantu à i computer Mac, cume u secondu sistema operativu da scaricà - cioè. Quandu accendi u computer, puderete sceglie u sistema operativu desideratu - Windows o Mac OS X.
Chì hè necessariu per installà Windows 8 è Windows 7 in Mac
Prima di tuttu, avete bisognu di un mezzu d'installazione cù Windows - un DVD o un drive flash USB aviabile. S'elli ùn sò ancu quì, allora l'utiliziu cù l'aiutu di a quale Windows sarà installatu permette di creà tali media. In più, hè desiderabile avè una unità USB flash gratuita o una scheda di memoria cù u sistema di lima FAT, nantu à quale tutti i driver necessarii per u funzionamentu currettu di u computer Mac in u sistema operativo Windows saranu caricate in u prucessu. U prucedimentu di l'avvio hè ancu automaticu. Per installà Windows, avete bisognu di almeno 20 GB di spaziu di u discu duru.
Dopu avete tuttu u vostru bisognu, cuminciate a utility di Boot Camp cù a ricerca di riflettori o da a sezione Utilities di e applicazioni. Vi sarà dumandatu di spartire u discu duru, allargendu spaziu in ellu per installà u sistema operativu di Windows.
Assignà una partizione di discu per installà Windows
Dopu avè partiziunendu u discu, vi sarà dumandatu di sceglie e attività à fà:
- Crea un discu di stallazione di Windows 7 - Crea un discu di installazione di Windows 7 (un discu o un'unità flash hè creata per l'installazione di Windows 7. Per Windows 8, selezzi dinò quest'elemento)
- Scaricate l'ultimu software di supportu di Windows d'Apple - Scaricate u software necessariu da u situ di Apple: scarichi i driver è u software chì pricede u computer chì serve per travaglià in Windows. Avete bisognu di un discu o un drive flash separatu in u furmatu FAT per salvarli.
- Installate Windows 7 - Installatu Windows 7. Per installà Windows 8 dite ancu di selezzià questu articulu. Quandu sceglie, dopu à riavvià u computer, procederà automaticamente à l'installazione di u sistema operativu. S'ellu ùn accade micca (chì accade), quandu accendi u computer, cliccate Alt + Option per selezziunà u discu da u cui avè da scaricà.
Seleziona attività à installà
Installazione
Dopu avè ripartitu u vostru mac, a stallazione standard di Windows cumincerà. L'unica differenza hè chì quandu selezziunate un discu per l'installazione, avete bisognu di formattà u discu cù u etichetta BOOTCAMP.
U prucessu di stallazione di Windows 8 è Windows 7 hè discupratu in stu manuale.
Dopu à l'installazione hè completa, eseghemu u lima di installazione da un discu o unità flash USB, à chì i piloti Apple sò stati carichi in a utilità boot camp. Da dì chì Apple anzi micca cunfurmà ufficialmente i piloti per Windows 8, ma a maggior parte di elli sò installati correttamente.
Installà i driver è l'utilità BootCamp
Dopu avè installazione bè di Windows, si consiglia di scaricà è installa tutte l'aggiornamenti di u sistema operativu. In più, hè desiderabile aggiornà i driver per a scheda video - quelli chì sò stati scaricati da Boot Camp ùn sò micca stati aggiornati per un bellu pughjardu. Tuttavia, tenendu chì i chips di video aduprati in PC è Mac sò listessi, tuttu hà da funzionà.
I prublemi seguenti sò apparsi in Windows 8:
- quandu tu pressi i pulsanti di u volume è di luminosità nantu à u schermu, l'indicatore di u so cambiamentu ùn compare micca, mentre a funzione stessa funziona.
Un altru prublemu à aspettà hè chì e cunfigurazioni Mac diverse possu cunquistà cun un altra manera dopu a stallazione di Windows 8. In u mo casu, ùn ci sò stati problemi particulari cù u Macbook Air mid 2011. Tuttavia, à veda i critichi di l'altri utilizatori, in certi casi ci hè una schermata lampeggiante, un touchpad disabilitatu è un numeru di altre sfumature.
U tempi di avvicinamentu di Windows 8 nantu à Macbook Air era di circa un minutu - in un laptop Sony Vaio cun Core i3 è 4GB di memoria, si scarica à due à trè volte più veloce. À u travagliu, Windows 8 nantu à Mac hà rivestitu esse assai più veloce chè in un laptop regule, a materia hè prubabile in u SSD.