Cura 3.3.1

Prima di stampà nantu à una stampante 3D, u mudellu deve esse convertitu in G-code. Questu pò esse fattu cù un software speciale. Cura hè unu di i rappresentanti di tali prugrammi, è sarà discusu in l'articolo. Oghje da ammirà in dettaglio a funzionalità di stu prugramma, parlà di i so vantaggi è svantaghji.

Scelta di a stampante

Ogni dispositiu di stampa hà caratteristiche differenti, chì vi permettenu di travaglià cù assai materiali o gestisce modelli cumplessi. Dunque, hè impurtante chì u còdice generatu sia aghjuntu per u travagliu cù una stampatrice specifica. Durante u primu lanciu di Cura, vi sò invitati à sceglie u vostru dispositivo da a lista. I parametri necessarii sò dighjà applicati à essa è tutte e impostazioni sò state messe, ciò chì li libera da fà manipule superfluu.

Impostazioni di a stampante

Di sopra, abbiamo parlatu di a scelta di una stampante quandu cuminciò à travaglià cù u prugramma, ma à volte hè necessariu installà a configurazione di a periferica manualmente. Questu pò esse fattu in a finestra "Impostazioni di a stampante". Quì e dimensioni sò impostate, a forma di a tavula è u variantu di u codice G sò sceltu. In duie tabulette separate, a visione di i codici standard è finale hè disponibile.

Prestu attenzione à la scheda adiacente. "Extruder"chì hè in a stessa finestra cun impostazioni. Passa à essa se volete personalizà l'ugugiu. Qualchì tempu un codu hè sceltu per l'usperatore, per cui si pò affissà in tabelle simili, cume era in a scheda precedente.

Selezzione di materiali

I prughjetti per a stampa 3D usanu una varietà di materiali supportati da a stampatrice. U codice G hè creatu tenendu cunnessu i materiali selezziunati, ancu per quessa, hè impurtante l'impostazione di i parametri richiesti ancu prima di taglià. In una finestra separata mostra i materiali supportati è indica l'indirizzi generale. Tutte e funzioni di edizione di sta lista sò à dispunibuli - archiviu, aghjunghjendu novu righe, esportu o importa.

U travagliu cù u mudellu incaricatu

Prima di cuminciare à taglià, hè impurtante micca solu di fà a configurazione di e dispositivi corrette, ma dinò di fà u travagliu preliminare cù u mudellu. In a finestra principale di u prugramma, pudete caricare u schedariu richiestu di u furmatu supportatu è andate immediatamente à travaglià cù l'oggiu in una zona separata selezionata. Ci hè una piccola barra di strumenti incaricata di scala, muvimentu è edità i parametri di u mudellu.

Plugins incorporati

Cura hà un set di add-ons integrati, chì grazie à quali sò state aghjunte nuove funzioni, chì sò necessarie per stampà certi prughjetti. In una finestra separata mostra a lista intera di plug-in supportati cun una breve descrizione di ognuna. Duvete ghjustu à truvà u dirittu è installatu da questo menu.

Preparazione per a tagliata

A funzione più impurtante di u prugramma in questione hè a cunversione di un mudellu 3D in un codu chì a stampatrice capisce. Hè cù l'aiutu di sti istruzzioni è stampà. Prima di cuminciare à taglià, fate attenzione à l'impostazioni consigliate. I sviluppatori pussenu tutto ciò chì hè impurtante in una sola scheda. Tuttavia, questu ùn hè sempre u fine di edità i parametri. In Cura ci hè una tabulazione "Own"induve pudete definisce manualmente a cunfigurazione necessaria è salvate un numeru illimitatu di profili per cambià rapidamente in mezu à elli.

Modificà u G-code

Cura ti permette di edità una istruzzione già creata se i prublemi si trovanu in essu o se a configurazione ùn era micca cumpletamente accurata. In una finestra separata, ùn pudete micca solu cambià u codice, pudete ancu aghjuntu script di post-elaborazione è edità dettagliata di i so parametri.

Virtues

  • Cura hè distribuitu gratuitamente;
  • Aghjunghje a lingua di l'interfaccia russa;
  • Aiutu per a maggior parte di i mudelli di stampante;
  • Capacità di stallà plug-in supplementari.

Inconvenienti

  • Aiutatu solu in OS OS 64 bit;
  • Ùn pudete micca editare u mudellu;
  • Ùn ci hè alcun assistente di configurazione di i dispositivi.

Quandu vulete trasformà un mudellu tridimensionale in l'istruzzioni per a stampatrice, hè necessariu uttene à l'usu di prugrammi spiciali. In u nostru articulu, pudereste familiarizzà cù u Cura - un strumentu multifunzione per taglià oggetti 3D. Avemu tentatu di parlà tutte e funzioni di basa di stu software. Speremu chì a rassegna hè stata utile per voi.

Scaricate Cura per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

KISSlicer Software di stampante 3D Ripetter-Host Artigianatu

Share l'articolo in reti sociali:
Cura hè un software libero per taglià mudelli 3D chì saranu successivamente impiegati per a stampa. In stu prugrammu ci sò tutti l'uttivi è funzioni necessarii per un travagliu cunfortevule.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Ultimaker
Costu: Free
Dimensioni: 115 MB
Lingua: russo
Versione: 3.3.1