AMD Catalyst Control Center 15.7.1


A Xbox 360 di Microsoft hè cunsiderata unu di i soluzioni di più successu di a so generazione, allora sta console hè sempre pertinente per parechji utilizatori. In l'articulu di oghjaghju vi presentamu u metudu di smuntà u dispositiu in questu per e procedure di serviziu.

Cumu smassà a Xbox 360

Ci hè dui modifiche principali di a console - Fat è Slim (a revisione E hè una sottospecie Slim cù e minimale differenze tecniche). L'operazione di smassamentu hè simile per ogni opzione, ma hè diversu in i dettagli. A pratica hè pruposta in parechje fasi: preparatoria, rimozione di i elementi di u corpu è elementi di a scheda madre.

Stage 1: Preparation

A tappa prughjerativa hè abbastanza corta è simplici, consiste in i passi chì seguite:

  1. Truvà u strumentu scuciatu. In e condizioni ideali, avete da cumprà un Xbox 360 Tool di apertura, chì simplificarà assai u travagliu di analizzà u corpu di a console. U kit vede questu:

    Pudete fà cun mezi improvisati, bisognu:

    • 1 cullastiera piatta;
    • 2 avvitatori Torx (asterischi) marcatu T8 è T10;
    • Una spatula di plastica o qualchì oghju piatta di plastica - per esempiu, una vecchia carta di banca;
    • Se possibile, pinzette cù a punta curva: ne avete bisognu per rimuovere i fermi raffreddanti, se u scopu di u smuntamentu hè di rimpiazzà a pasta termica, è un oggettu lì latu cum'è un punteru o un acellu di maglia.
  2. Preparà a cunsata stessa: rimuovere u discu da u drive è a card di memoria da i connettori (questu questu hè pertinente solu per a versione Fat), scucciunu tutti i cavi, poi tene u pulsante di accende per 3-5 secondi per eliminà a carica residua nantu à i condensatori.

Avà puete procedere à u smassamentu immediato di a console.

Stage 2: Rimozione di u casu è i so elementi

Attentu! Ùn hè micca rispunsevule per qualunque danno à u dispositiu, dunque tutte e azzioni chì seguite fate cù e vostru risicu risicu!

Opzione sottile

  1. Merita da a fine nantu à a quale u discu duru hè installatu - aduprà u latch per rimuovere a copertura di grill è rimuovere u discu. Rimuete ancu a seconda parte di a copertura da prying in u spaziu è tiratu gentilu capu verso l'alto. U discu duru ghjustu tirà nantu à a cinghia sporgente.

    Avrai ancu bisognu di sguassà u cornice plastica - aduprà un cullabaru piattu per aprite i fermu in i fori.
  2. Poi chjappia a cunsulata cù u vintu contrariu up è rimuova u grill nantu à ellu - ghjustu caccia sopra u segmentu di u coppiu è tirate su. Staccà dinò u bastimentu di plastica in listessu modu chì à a fine precedente. Ùn ti serà ancu consigliatu di rimuovere a carta Wi-Fi. Perchè avete bisognu di un cacciatore di stella T10.
  3. Cunsultate da u schernu di a console, induve u connettori principali è u sigillo di garanzia sò situati. U casu ùn pò esse smassatu senza dannu à l'ultimu, ma ùn avete micca preoccupatu troppu per ciò: a pruduzzioni di Xbox 360 hà cessatu in u 2015, a garanzia hè finita longu. Inserite a paddle o flat screwdriver in u slot tra i dui metà di a cassa, allora cliccate nant'à un oggettu fine cun movimenti dolci. Un cura deve esse fattu, perchè avete u risicu di spiccioli u bloccu sferenti.
  4. E sta volta hè a parte cruciale - uvvite e viti. In tutte e versioni di Xbox 360 sò duie tippi: longhi, chì attaccanu e parti metalliche à u caspu di plastica è corti, chì tene u sistema di raffreddamentu. Longa nantu à e versioni di Slim sò marcate in neri - uvite u Torx T10. Ci hè 5 di elli in tuttu.
  5. Dopu avè svitatu i viti, l'ultimu latu di a cata deve esse eliminatu senza prublemi è sforzi. Vi hà ancu bisognu di separà u pannellu davanti - fate prudenza, perchè ci hè un ciclu di u pulsante di accensione. Spingite u separà u pannellu.

In stu smuntamentu di i elementi di u corpu di Xbox 360 Slim hè finitu è ​​pudete procedere à u passu chì quì, duv'ellu ci vole.

Versione grassu

  1. In a versione Fat di u discu duru ùn pò esse pussibule, dipende da a cunfigurazione, ma a copertura hè tolta cum'è una versione più nova - appughjate solu u latch è tirate.
  2. Studiate attentamente i fori decorativi nantu à i lati di u casu - certi di elli ùn sò micca visibili. Ciò significa chì ci hè un reticulu di reticolo. Pudete aprà l'apice cuspide leggermente cù un oggettu fine. A retina nantu à u fondu hè tolta in u listessu modu.
  3. Staccà u pannellu frontali - hè attaccatu cù i fermu, chì ponu esse aperti senza aduprà un strumentu addizionale.
  4. Turnu u pannellu posteru di e console nant'à connettori. Piglia una piccula giravite piatta è aprite i fermu, inserendu u moscu di l'utellu in i stracci corrispondenti cù un pocu sforzu.

  5. Hè quì chì avete bisognu di aduprà u strumentu dentatu da u Strumentu d'apertura di Xbox 360, s'ellu ci hè una dispunibule.

  6. Ritornu à u pannellu davanti - aprite i fermu chì cunniscenu e metà di u casu cù un vucanu pigliatu.
  7. Rimuete u viti di cassa cù un asterisce T10 - sò 6 di i.

    Dopu à quessa, rimuovi u latu rimanente, nantu à u quale smassamentu di u corpu di a rivisione Fat hè completu.

Stage 3: Rimozione di elementi di a scheda madre

Per pulisce i cumpunenti di a console o rimpiazzà a pasta termica chì avete bisognu di liberà a scheda madre. A procedura per tutte e rivisioni hè assai simile; cusì focuiremu nantu à a versione Slim, indicendu solu i dettagli dettati da l'altre varianti.

  1. Scurdà u DVD-drive - ùn hè micca fissu, avete bisognu à disconnessu i cavi SATA è l'alimentu.
  2. Rimuete a guida di tubu di plastica - nantu à Slim hè piazzatu intornu à u sistema di raffreddamentu di u prucessore. Ci puderà bisognu di un pocu sforzu, allora sia attenti.

    Questu elementu manca in a versione FAT di XENON (primure versioni di a console). Nant'à e versioni più ghjente di "bbw" guida hè piazzatu accantu à i fan e cacciati facilmente. Nantu à a stessa manera, smarrà u dughjitariu - sciuglite u cavu di l'alimentu è stacca l'elemento.
  3. Tirate fora u drive è u discu duru - per l'ultimu, bisognu scaricà una altra vite in u pannellu posteru, è ancu disattivà u cavu SATA. Quessi elementi ùn sò micca in FAT, cusì quandu analizzu sta versione, salta stu passu.
  4. Rimuete u pannellu di cuntrollu - si stà nantu à e viti chì sferite u Torx T8.
  5. Girate a basa metallica di a console, allora sprite le viti chì fermenu u sistema di raffreddamentu.

    Sulla "grassa" à causa di differenze in a cuncezione di viti 8 - 4 pezzi ciascuna per rinfrescà a CPU è a GPU.
  6. Avà attaccà attentamente a tavula fora di a cornice - avete bisognu di pieghje unu di i lati un pocu. Attenti, altramentu rischia di fate male da un metallu forti.
  7. U momentu più impurtante - a rimozione di u sistema di raffreddamentu. Inginitori Microsoft usavanu una cunfusione piuttostu stranu: i radiatori sò fissi cù i fermu nantu à un elementu in forma di croce à a parte posteriore di u bordu. Per rimuoverli, avete bisognu di liberà u latch - spingi cù dolci i capi curvi di e pinzette sottu a "crucea" è streme a metà di u latch. Sì ùn ci sò e pinzette, pudete piglià una punta di unghjera o un vucanu appiccica piana. Averè fighjate: ci sò parechji cumpunenti di SMD nant'à vicinu chì sò assai fàciuli à danneghja. Per a procedura FAT-auditera deve esse fatta dui volte.
  8. Quandu sguparate u radiariu, fighjate - si hè riunitu cù u cooler, chì hè cunnessu à l'alimentu cù un cavu assai friscu. Certu, ci vole à disconnessu.

Fatto - u prefissu hè cumpletamente smuntatu è pronto per e procedure di serviziu. Per assemblà a console, fate i passi sopra in l'ordine inversu.

Conclusione

Smassà una Xbox 360 ùn hè micca u travagliu più difficiule - u prefissu hè configuratu correttamente è hà dunque una managhjabilità altu.