Recuperazione di dati dopu furmazione in DMDE

DMDE (DM Disk Editor è Data Recovery Software) è un prugramma famosa è di qualità in russo per a recuperazione di i dati, cancellati è persi (da u risultu di partite di sistema di file) partizioni in dischi, unità flash, schede di memoria è altre unità.

In questo manuale - un esempiu di recuperu di dati dopu formattazione da un drive flash in u prugramma DMDE, è un video cù una dimostrazione di u prucessu. Vede ancu: u megliu novu prugramma di recuperu di dati libaru.

Nota: u prugramma funziona in modalità DMDE Free Edition senza acquistà una chjave di licenza - hà alcune limitazioni, ma per l'usu di casa queste limitazioni ùn sò micca significative, cun alta probabilità chì puderete recuperà tutti i schedari chì avete bisognu.

U prucessu di recuperà i dati da un drive flash, discu o scheda di memoria in DMDE

Per verificà a recuperazione di i dati in DMDE, 50 file di vari tipi (foto, video, documenti) sò stati copiati in una unità flash USB in u sistema di file FAT32, dopu chì era formattatu in NTFS. U casu ùn hè micca troppu cumplicatu; eppuru, ancu certi programmi pagati in stu casu ùn truvonu à nimu.

Nota: Ùn restaurà micca i dati à a stessa unità da a quale hè stata fatta a riparazione (à menu cuntrastu di a partizione persa trovata, chì sarà dinù menzionata).

Dopu avè scaricatu è in esecuzione DMDE (u prugramma ùn necessita di installazione nantu à un computer, basta spaccà l'archiu è esegui dmde.exe) esegui i seguenti passi di riparazione.

  1. In a prima finestra, selezziunate "Dispositivi Fizichi" è selezziunate l'unità da a quale vulete recuperà e dati. Cliccate OK.
  2. A finestra s'hè aperta cù un elencu di sezioni in u dispositivu. Se vedi a sezione grigia (cum'è in a screenshot) o a sezione trascinata sottu à a lista di sezioni attualmente esistenti nantu à u drive, pudete semplicemente selezialu, cliccate Open Volume, assicuri chì hà i dati necessarii, riturni à a finestra di lista sezioni è cliccate "Restore" (Incolla) per registrà una partizione persa o cancellata. Hà scrittu quì à u prucedimentu in u metodo DMDE in a guida per u recuperu di u Disk RAW.
  3. Sì ùn ci sò micca particelle, selezziunate u dispositivu fisicu (Drive 2 in u mo casu) è cliccate "Full Scan".
  4. Se sapete chì file di sistema file sò salvati, pudete rimuovere segni inutili in l'impostazioni di scansione. Ma: hè desiderabile lascià RAW (questu include ancu a ricerca di file per e so firme, cioè per tippi). Pudete ancu accelerà u prucedimentu di scansione sì avete deselezionatu u tabulamentu "Avanzate" (cusì pò aggraverà i risultati di a ricerca).
  5. Una volta finita a scansione, vedi u risultatu appruvialmente cum'è in a screenshot sottu. Se ci hè una sezione truvata in a sezione "Principali risultati" chì suppusenta cuntene i schedari persi, selezziunela è cliccate "Apri u volumu". Sì ùn ci sò risultati principali, selezziunu u volume da "Altro risultati" (se ùn cunniscite micca u primu, allora puderete vede u cuntenutu di i volumi rimanenti).
  6. Nant'à a proposta di salvà u log (log file) scansione, vi pruponi di fà quessa, in modo da ùn avè micca da rinvattalla.
  7. In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di sceglie "Ristrutturà per difettu" o "Rannuvà u serviziale corrente". A scansione dura più longu, ma i risultati sò megliu (quandu selezziunate i prugrammi predefiniti è ripristinati in a partizione trovata, i schedari sò spessu dannati - cunsultatu nant'à u so drive cù una differenza di 30 minuti).
  8. In a finestra chì si apre, vedrete i risultati di scansione per i tipi di file è a cartella radice curretta à a cartella radice di a partizione trovata. Aprite è vede s'ellu contiene i schedari chì vulete recuperà. Per ripristinà, pudete cliccà cù u clicciuvule in u cartulare è selezziunate "Riprudé oggiu".
  9. A limitazione principale di a versione gratuita di DMDE è chè pudete risturà solu i schedari (ma micca i cartetti) à l'usu in u riquadro di dirittu attuale (cioè, selezziunate una cartella, cliccate Riprova l'oggiu, è solu i file da a cartella attuale sò dispunibuli da recuperà). Se i dati cancellati sò stati trovati in parechji cartucce, duverete ripetà a prucedura à parechje volte. Cusì, selezziunate "File in u pannellu attuale" è specificate a situazione per salvà i schedari.
  10. Tuttavia, questa restrizzione pò esse "aggudiata" se avete bisognu di luggeri di u listessu tippu: aprite a cartella cù u tippu desideratu (per esempio, jpeg) in a sezione RAW in u riquadro di sinistra è cum'è in passi 8-9, restauri tutti i file di stu tipu.

In u mo casu, quasi tutti i file di foto JPG (ma micca tutti) sò stati recuperati, unu di dui file Photoshop è micca un documentu o un video unicu.

Malgradu u fattu chì u risultatu ùn hè micca perfettu (in parte da a rimucinazione di u calculu di volumi per accelerà u prucessu di scansione), qualchì volta in DMDE si ghjunghje à riprudà i file chì ùn sò micca in altri prugrami simuli, cusì vi prupone cunfusione se ùn pudete micca truvà u risultatu. Scaricate u software di recuperu di dati DMDE gratuitamente da u situ ufficiale http://dmde.ru/download.html.

Avemu dinò notatu chì a volta precedente quandu aghju testatu u listinu prugramma cù i stessi parametri in un scenario simile, ma in un drive diversu, ella hà ancu scupartu è hà rinnuviatu cù successu dui file video chì, dinò stavule, ùn sò micca trovati.

Video - un esempiu d'usu di DMDE

À a fine - u video, in cui tuttu u prucessu di recuperu, descrittu sopra, hè presentatu visivamente. Forse, per certi lettori, sta opzione sarà più pratice per capisce.

I possu ancu raccomandare per a familiarizzazione dui prugrammi di recuperu di dati più cumpletamente liberi chì mostranu risultati eccellenti: Puran File Recovery, RecoveRX (molto semplice, ma di alta qualità, per recuperà i dati da un drive flash).