Cume à rimuovere annunci in VK


A rete sociali di Vkontakte hè un serviziu sociale popolari in Russia, chì hà u missione principale di circà è comunicà cù l'amichi. U situ Vkontakte hà una interfaccia abbastanza user-friendly cù u solu elementu extra - a publicità. Oghje daremo un ochju più strettu à cume a publicità nantu à u social network Vkontakte hè disinserita.

Per rimuovite annunci in Vkontakte, avemu pruprietà di l'aiutu di u popolari è liberatore Adblock Plus. Sta soluzione hè un browser add-on chì permette di blocà diversi tipi di annunci in ogni situ.

Scaricate Adblock Plus

Prima di procedere à bloccà annunci Vkontakte, vedemu cumu u situ guarda per difettu senza un bloccatore installatu.

Comu pudete vede da u screenshot di sopra, i annunci si trovanu in a zona di sinistra di a pagina, senza interferisce cù u cuntenutu di u cuntenutu, ma a cambiazione periodica di e unità di annunci pò esse una grande distrazione.

Cumu disabilà a publicità in u VC?

1. Se ùn state aduprendu ancora Adblock Plus, installate questo add-on in u vostru navigatore principale. U serviziu supporta i navigatori popolari cumu Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, è ancu un navigatore web basatu su Chromium (Yandex Browser, Amigo è tanti altri).

2. Quandu l 'estensione hè installata in u vostru navigatore, una icona di add-on rossa apparirà in u angulu in dirittu superiore di u navigatore web, annuncendu chì l'urdinatore funziona attivamente.

3. Per vede à a prestazione di u addu, andate di novu à a pagina Vkontakte. Comu pudete vede, a publicità hà scomparsa in tuttu, è a stessa situazione hè osservata cù altri siti.

Adblock Plus hè a soluzione più pratica per blocà annunci è finestre pop-up in i navigatori. Una interfaccia semplice, un set minimu di impostazioni, l'usu liberu è u supportu di tutti i navigatori popolari ponu questu strumentu un aiutu ideali per migliorà a qualità di u navigazione in Internet.