Free Music Downloader Studio 2.3.5.7132


Ricerca di File Effective - un prugramma per eseguire a ricerca di documenti è directory in i dischi di un computer personale.

Opzioni di ricerca

U lugiziale ti permette di ricercà i file per nome è extensione. A ricerca hè resa sia in parent è in sottocartelle.

Impostazioni addiziunali - u tempu di creazione o di modificazione di u schedariu, a data di l'ultimu accessu, è a dimensione massima è minima.

Ricercà i testi

Utilizà a Ricerca di File Effettu, pudete ricercà u testu è u codice HEX cuntinutu in i documenti. U prugramma pò ancu ricercà parole cum'è in tuttu, ancu case case, utra Unicode è espressioni reguli. L'utilizazione di l'operatori permette di exclure parole è frasi da a ricerca, di ricercà solu per certi frasi o parechji frasi simultaneamente.

Operazioni di file

Cù tutti i schedari truvati, pudete fà operazioni standard - taglià, copia, muta, cancellà, confrontà è visualizà statistiche.

Quandu parechje l'utente riceve informazioni nantu à i nomi di i documenti, a so posizione è i quantità MD5.

Quandu a funzione hè attivata "Statistiche" i dati nantu à u numeru è a dimensione di i schedari scelti è tutti trovati.

Impostà eccezioni

U prugramma ti permette di specificà i cartulari chì ùn anu micca da ricerca. Quì pudete avà registrà sia i cartulari individui sia i dischi in generale. Per esempiu, hà bisognu di includere cartulari di sistema in sta lista per evità l'eliminazione accidentale di file importanti.

Esporta

I risultati di l'operazioni ponu esse esportati cum'è documenti di testu, tabulazioni CSV, o introdotti in un sopranu BAT per script.

Versione portabile

A versione portatile separata di Ricerca di File Effettu ùn hè micca furnita, cum'è i sviluppatori anu aghjunti a funzione d'installazione à u drive flash in u prugramma. Quandu eseghjenu sta azione, tutti i lìculi necessarii, inclusi i file di configurazione, sò copiati in l'unità flash USB.

Virtues

  • U prugramma hè faciule da aduprà: ùn ci sò micca impostazioni complicate, ghjustu e funzioni chì avete bisognu;
  • Capacità di esclusione da e cartelle di ricerca è di e unità;
  • Installate a versione portatile;
  • Esporta i risultati;
  • U usu libaru;
  • A presenza di a versione russa.

Inconvenienti

  • Impossibile ricercà i file in i punti di rete;
  • Aiutu in Inglese.

A Ricerca di File efficace hè un prugrammu simu per a ricerca di dati nantu à un PC locale. Hà benestà bè cù e so responsabilità, micca avè cuncessu pagati. L'installazione nantu à una unità flash USB permette di aduprà u prugramma in qualunque computer.

Scaricare Effettu Search File Free

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Google Desktop Search Cerca i Miei File Recuperazione File SoftPerfect Remover di i file duplicati

Share l'articolo in reti sociali:
Search Effective File - software per a ricerca di documenti è directory in un computer personale. Si pò installà nantu à un drive flash, esporta statistiche.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Sowsoft
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 6.8.1