In sta piccola spiegazione ci hè una descrizione dettagliata di cume per disattivà u filtru SmartScreen in Windows è qualchì infurmazione nantu à ciò chì hè è perchè hè necessariu affinchì a decisione di spegne hè ponderata. U più spessu, si utilizanu questu perchè vedenu un missaghju quandu u prugramma accede chì SmartScreen ùn hè più dispunibule adesso (s'ellu ùn ci hè micca una cunnessione Internet) - ma questu ùn hè micca u mutivu perchè esse fattu (ancu se pudete gestì u prugramma) .
Windows SmartScreen Filter hè un novu livello di sicurezza introdotto in a versione OS 8. À più precisu, hà migrattu da Internet Explorer (induve era in i set) à u livellu di u sistema operativu stessa. A funzione stessa aiuta a prutezzione di u vostru computer da malware prucessu scaricatu da Internet è, se ùn sapete micca esattamente perchè avete bisognu, ùn duvete micca spegne a SmartScreen. Vede ancu: Cumu per disattivà u filtru SmartScreen in Windows 10 (in l'istruzzioni, in u stissu tempu ci hè un modu per correggere a situazione quandu i parametri sò inattivi nant'à u pannellu di cuntrollu, chì prupone dinò Windows 8.1).
Disattivà u Filtru di SmartScreen
Per spegnerle a funzione SmartScreen, aprite u pannellu di cuntrollu di Windows 8 (cambia a vista à "icone" invece di "categoria") è selezziunu "Centro di supportu". Pudete ancu aprirle da u cliccatu destro nantu à a casella in a zona di notificazioni di a barra di task. A parte diritta di u centru di supportu, seleziona "Modifica l'impostazioni di Windows SmartScreen".
L'elementi in a prossima finestra di dialogu parlanu per se stessi. In u nostru casu, avete bisognu di sceglie "ùn fà nunda (disattivà Windows SmartScreen). Applica i cambiamenti è altri messaghji nantu à u fattu chì u filtru SmartScreen di Windows hè adesso aghjustatu o prutestatu u vostru computer ùn apparterà micca. Sì fù necessaria per voi solamente temporaneamente ... Ùn vi scurdate di abilità a funzione dopu.
Nota: per disattivà Windows SmartScreen, devi avè diritti di amministratore nantu à u computer.