Uccidendu a barra di task in Windows 7

Per difettu, a barra di task in u sistema operativu di Windows 7 hè affissata in fondo à u schermu è pari à una linea separata induve u menù hè piazzatu "Start"induve l'iconi di i prugrammi piazzati è principianti sò visualizzati, è dinò ci hè una zona di strumenti è notificazioni. Naturalmente, stu pannellu hè fattu bè, hè pratice d'usu è semplifica assai i travagli in u computer. Tuttavia, ùn hè micca sempre necessariu o certe icone interferenu. Oghje avemu da guardà parechje maniere per nascurà a barra di task è i so elementi.

Nascondi la barra di task in Windows 7

Ci hè dui metodi per edità a mostra di u pannellu in questione - aduprà i parametri di u sistema o l'installazione di un software speciale di terze parti. Ogni utra sceglie u metudu chì sarà ottimale per ellu. Offremu di vene cunnosce cun e scelghje a più adatta.

Vede ancu: Modificà a barra di task in Windows 7

Metudu 1: Utilità di Terzi Parti

Un sviluppatore hà creatu un prugrammu semplice chjamatu TaskBar Hider. U so nome parla per ellu stessu - l'utile hè destinatu à nascucà a barra di task. Hè liberu è ùn hà micca impiegatu installazione, è pudete scaricà lu:

Andate à a pagina ufficiale di scaricazione di TaskBar Hider

  1. Nantu à u ligame di sopra, andate in u situ ufficiale di TaskBar Hider.
  2. Scorri giù a tabulazione duve truvà a sezione. "Downloads"E cliccate nantu à u ligame apposta per cuminciare à scaricà l'ultima o un'altra versione adatta.
  3. Aprite u download à qualunque archiveru praticu.
  4. Eseguite u schedariu eseguibile.
  5. Piazzà a combinazione di tasti adatta per attivà è disattivà a barra di task. In più, pudete persunalizà u lance di u prugramma cù u sistema operativu. Quandu a configurazione hè completa, cliccate "OK".

Ora pudete aprite è nascite u pannellu attivendu u tastu à tempu.

Da rimarcà chì TaskBar Hider ùn hè micca accussì nant'à e costruzioni di sistema operativu Windows 7. Chì se ne incontrate un prublema problema, si consiglia di testà tutte le versioni di travagliu di u prugramma, è se a situazione ùn hè micca risolta, si cuntatta u sviluppatore direttamente via u so situ ufficiale.

Metudu 2: Strumentu standard di Windows

Come annunziatu sopra, in Windows 7 ci hè una cunfusione standard per u piegamentu automatu di a barra di task. Sta funzione hè attivata in solu pochi clic:

  1. Cliccate nantu à ogni spaziu libaru nantu à u pannellu RMB è selezziunate "Pruprietà".
  2. In a tabulazione "Taskbar" marcà a scatula "Nascondi barra di azzioni in auto" è cliccate nantu à u pulsante "Applicà".
  3. Pudete ancu andà à "Personalizza" in blocu "Area di notifiche".
  4. Hè quì chì e icone di sistema sò nascoste, per esempiu, "Rete" o "Volume". Dopu à a procedura di configurazione, cliccate nantu à "OK".

Ora, quandu avete trascinatu u mouse sopra a posizione di a barra di task, si apre, è se u cursore hè cacciatu, scumparerà di novu.

Nascondi l'articuli di a barra di task

A volte volete nascundà a barra di task ùn hè micca cumpletamente, ma spiegà a mostra di i so elementi, prubabilmente sò i vari attrezzi presentati in a parte destra di a barra. L'Editor di e Politiche di Gruppu vi aiuterà a configurà i più rapidamente.

E istruzioni in seguitu ùn sò micca adatte per i pruprietari di Windows 7 Home Basic / Advanced and Initial, perchè ùn ci hè nisun editore di regule di gruppu. Invece, si consiglia di cambià un parametru in l'editor di u Registro di sistema, chì hè responsabile di disattivà TUTTI i elementi di a bande di sistema. Hè configuratu cumpratu:

  1. Fate u comando Runtenendu u tastu à tempu Win + Rtippuregeditdopu cliccate nantu à "OK".
  2. Seguitate a strada sottu per ghjunghje à u cartulare. "Esploratore".
  3. HKEY_CURRENT_USER / SOFTWARE / Microsoft / Windows / CurrentVersion / Policies / Explorer

  4. Da zero, cliccate à diritti è selezziunate. "Crea" - "Valore DWORD (32 bit)".
  5. Dà un nomeNoTrayItemsDisplay.
  6. Fate un dopu cliccate nantu à a linea cù u bottinu di sinistra per aprire a finestra di configurazione. In linea "Valore" specificate u numeru 1.
  7. Ripartisce u computer, dopu chì i cambiamenti entreranu in vigore.

Avà tutti l'elementi di a vigna di sistema ùn saranu micca visualizzati. Avete bisognu di sguassà u parametru creatu se volete rende u so status.

Ora andemu direttamente à travaglià cù e regule di gruppu, in cui pudete accede in una edizione più dettagliata di ogni parametru:

  1. Andate à l'editor per mezu di l'utilità Run. Lanciatu premendu a combinazione di tasti Win + R. Tipugpedit.mscè poi cliccate nantu à "OK".
  2. Andà à u cartulare "Configurazione di l'utente" - "I mudelli amministrativi" è selezziunu un statu "Menu di Start è Taskbar".
  3. Prima, cunsiderate a regolazione "Ùn mostrate a barra di strumenti in a barra di applicazioni". Fate un dopu cliccate nantu à a linea per edità u parametru.
  4. Fate una marcata cun una marcata "Abilita"se vulete disattivà a visualizzazione di elementi personalizzati, per esempio, "Indirizzu", "Desktop", "Quick Start". In più, l'altri utilizatori ùn puderanu micca aghjunghje manualmente senza prima cambià u valore di questu strumento.
  5. Vede ancu: Attivazione di u "Lunch Quick" in Windows 7

  6. Dopu, ti cunsiglii di pagà attenta à u parametru "Nascondi area di notificazioni". In u casu quandu hè attivatu in u angulu inferiore dirittu, notifiche di l'utente è i so icone ùn sò visti.
  7. Include i valori "Elimina l'icona di u Centru di Supportu", "Nascondi l'icona di rete", "Nascondi indicatore di a batteria" è "Nascondi l'icona di u cuntrollu di u volumu" responsabile di vede e icone corrispondenti in a area di a vigna di sistema.

Vedi ancu: Politica di gruppu in Windows 7

L'istruzioni furnite da noi vanu à aiutà a capisce a visione di a barra di task in u sistema operativu di Windows 7. Noi descrivemu in dettu a procedura per nascundà non solu a linea in questione, ma hà ancu tocatu certi elementi chì ti puderanu creà a configurazione ottimale.