Perchè u computer ùn vede micca u SSD

Prima di tutti, a rete sociale VKontakte esiste per a pussibilità di cumunicà cun altri utilizatori. Tuttavia, qualchì volta, dopu à una comunicazione abbastanza lunga o in casu di cessazione cumpleta, un grande numaru di corrispondenze inutili che anu da rimuovere sò accumulate in a lista di e vostre conversazioni.

Standard, sta sociale. A rete ùn offre micca à i so utenti a capacità di sguassà messaggi in massa. Per questo, in u prucedimentu di a risoluzione di u prublema, vi sarà prubabile uttene vari add-ons di terze parti.

Eliminiamo i messaggi VKontakte

Se per un qualchì ragu avete bisognu di eliminà tutti i messaggi da qualunque dialogu VKontakte, allora ghjudicate chì ùn puderete micca fà ciò abbastanza rapidamente usando l'utili standard. In stu casu, tuttu u prucessu hè riduttu à u prestitu monotonu di azzioni di u listessu tippu.

I prugrammi clienti chì cunsultanu chì voi inseriscini manualmente e dati di registrazione, promettendu di fornisce a capacità di sguassà tutti i messaggi o e conversazioni sò fraudulenti!

Finu à oghji, ci sò assai pocu metti effettivi, chì ringraghjenu chì hè pussibule di fà una cancellazione massiva di messaggi. Al più, si tratta di utilizà vari attrezzi persunale.

Utilizemu strumenti standard

Prima di tutti, vale a considerazione u metudu di eliminà tutti i messaggi VK.com da l'esempiu di utilizà funzioni standard. Dunque, l'ugghiu ch'ellu vi hè bisognu di voi hè assolutamente ogni browser Internet.

  1. Via u menu menu di VKontakte vai à a sezione. "Messaggi".
  2. In a lista di dialoghi attivi, truvà quellu chì vole cancellà.
  3. Passa sopra a cunversazione desiderata è cliccate nantu à a croce chì si vene à a parte diritta cun un tipu up-up "Elimina".
  4. In a finestra di notificazioni chì vene, cliccate "Elimina".

L'azione associata à a rimozione di dialoghi VKontakte cù l'utili standard ùn pò esse annullata! Eliminà solu sì chì sì sicuru chì ùn avete micca bisognu di a correspondenza.

In aghjunghje à ciò chì hè statu digià, puderete aghjunghje chì ci sia ancu un altru modu di rimozione.

  1. Aprite assolutamente ogni dialogu cù a persona chì vulete eliminà.
  2. A u panel superiore in a parte diritta di u nomu d'utente, passa u mouse sopra u bottinu "… ".
  3. In u menu chì si apre, selezziunu "Cancellà u storicu di i messaggi".
  4. Assicurà e azzioni effettuate premendu u pulsante "Elimina" in a finestra aperta cù a notificazione.

Dopu cliccatu nantu à u bottinu specificatu, vi sarà automaticamente reindiriziatu à una pagina cù dialoghi VKontakte.

In i dui casi, u dialettu sarà garantitu per esse cancellatu. Tuttavia, ci hè una caratteristica quì, chì si esprime in u fattu chì se ci eravanu parechje messaghji diversi in a corrispondenza cancellata, solu alcuni di quelli saranu cancellati. Dunque, avete ripetutu tutte e azzioni finu chì a corrispondenza scumparete completamente.

Oghje hè l'unica maniera attuale per sguassà tutte e dialoghe chì avete sceltu.

Eliminà tutti i dialoghi VK in una volta

U modu di eliminazione di tutte e corrispondenza esistente nantu à u situ di Reta Sociale VK.com implica a dispunzione di tutte e corrispondenze à tempu. Hè cusì, in u prucessu di l'attu di l'azione proposte, da a sezione "Messaggi" tutte e cunvurazioni attive, cumpresu e cunversazioni, sparguanu finu.

Attenti chì tutte e modifiche à a sezione di u dialogu ùn sò micca assoggettate à u rollback!

Per sbarrazzà di obsolete è micca assai corrispondenza, avemu bisognu di una estensione di navigatore specializzata, creata da sviluppatori indipendenti. Questu add-on hè statu scrittu per u navigatore web Google Chrome, chì avete bisognu di scaricà è installa.

  1. Aprite u navigatore web Google Chrome è andate in a pagina iniziale di Chrome Web Store.
  2. Usa la casella di ricerca in u latu di sinistra di a pagina per truvà l'estensione VK Helper.
  3. Appughjà nantu à u pulsante "Install"aghjuntà VK Helper per Google Chrome.
  4. Cunfirmà l'aggiunzione di u cumandariu cliccendu nantu à u pulsante. "Installazione di l'estensione".
  5. Dopu una stallazione avè u risicu, vi sarete automaticamente reindirizzati à una pagina cù a notificazione appropriata, un'analisi dettagliata di e funzioni di l'applicazione è i link à risorse ufficiali.

Dopu avè fattu a stallazione, pudete andà direttamente à configurà l'applicazione installata.

  1. Truvate l'icona di l'estensione installata nantu à u primu pannellu di app Google Chrome è cliccate nant'à.
  2. In l'interfaccia di espansione aperta, cliccate u pulsante. "Add account".
  3. Questu estensione pò esse fidatu, avendu chì ùn utilizza micca i vostri dati, ma hè cunnessu direttamente cù l'aiutu di servizii VK specializati.

  4. Sì ùn ci hè autorizazione nant'à VK.com, avete bisognu di cunnessu cù u modellu standard, permettendu à l'applicazione di aduprà l'infurmazioni di u vostru contu.
  5. Sì avete già logu in a Rete Sociale VKontakte cù stu navigatore web, dopu à a pressione di u bottu citatu sopra, un reindirizzu automaticu accadrà.

  6. In ogni casu, puderete amparà nantu à l'autorizzazione esitante per mezu di una pussuluggia chjuca.
  7. E fate una altra volta cliccate nantu à l'icona di l'estensione in a barra di strumenti di Chrome è cliccate nantu à u pulsante. "Impostazioni".
  8. Scorri da a pagina aperta cun impostazioni à u blocu. "Dialoghi".
  9. Spuntà a casella "Finestra di dialogu rapida".

Tutte e vostre impostazioni sò salvate in modalità automatica, senza necessità di premendu alcun bottinu. Dunque, pudete dopu chjerà sta pagina appena chjamatu a casella desiderata.

  1. Via u menu menu di VKontakte vai à a sezione "Messaggi".
  2. Prestu attenzione à u latu dirittu di a pagine cù a correspondenza attiva.
  3. In u menu di navigazione, cliccate nantu à u novu bottinu chì si veda. "Elimina dialoghi".
  4. Assicuratevi e vostre azioni, cliccendu in a finestra chì si apre "Elimina".
  5. Pudete ancu ponu a casella corrispondente in sta finestra per chì solu e corrispondenze chì ùn avete micca aperti sò cancellate. In stu casu, leghje a correspondenza ùn sarà micca incalcata da u travagliu di stu supplimentu.
  6. Questu permetterà di sbarrazzà subitu di e conversazioni in cui i messaggi senza legi s'accumulanu boni abbastanza, o, per esempiu, da i spammer.

  7. Aspettate finu à a fine di u prucessu di eliminazione, chì u tempu di cui hè determinatu individualmente dipende da u numeru di dialoghi attivi.
  8. Dopu u travagliu di l'estensione VK Helper, a lista di i vostri messaghji sarà cumpletata.

Hè cunsigliatu di rinfrescà a pagina di cunferenza per eliminà a possibilità di una cancellazione errata. Se, dopu à ricaricà a vostra pagina, una lista vacante hè sempre visualizzata, u prublema pò esse consideratu risoltu.

L'estensione hè indipendente da l'amministrazione di VKontakte, chì hè perchè ùn ci hè nunda di garanzia chì hà sempre u travagliu stabilu. Tuttavia, à a data di Maghju 2017, sta tecnica hè u solu modu di stabilità di rimuovere tutti i dialoghi senza eccezioni.

Mentre seguitu a tutte e istruzzioni contese, ùn vi scurdate di leggere e cunsiglii standard in u prucessu di l'attu di e azzioni.