Unità flash USB di avvio di Windows 10 in Mac

In questu guida ghjudicate cume un Windows Flash USB di boot 10 in Mac OS X permette di installà u sistema sia in Boot Camp (vale à dì, in una sezione separata nantu à un Mac) o in un PC abituale o un laptop. Ùn ci hè micca parechje maniere per scrive un discusu di Windows in OS X (à diffe passu di i sistemi Windows), ma quelli chì sò dispunibili sò, in principiu, sufficienti à compie u compitu. L'orientazione pò esse utile: Installendu Windows 10 nantu à un Mac (2 modi).

Cosa hè utile per? Per esempiu, avete un Mac è un PC, chì hà smessu di scaricà è avete avutu di reinstallà u sistema operativo, o aduprà u drive USB flash creabili creatu cume un discu di riparazione di sistema. Ben, in realtà, per installà Windows 10 in Mac. L'istruzzioni per a creazione di un tale drive in un PC sò dispunibule dì: Windows 10 boot drive.

Scrive l'USB bootable usando l'Apulsu Boot Camp

In Mac OS X, ci hè una utilità integrata pensata per creà una unità flash USB di avviatore cù Windows è dopu installà u sistema in una partizione separata nantu à u discu duru o SSD di u computer, seguitu da a scelta di Windows o OS X quandu avvia.

Tuttavia, una unità flash USB di avviatura cù Windows 10, creata in questu modu, funziona cù successu non solu per questu scopu, ma dinò per stallà u sistema operativo nantu à Pc ordinarie è urdinatori, è pudete avviare da ellu sia in modu Legacy (BIOS) è UEFI - in entrambi casi, tuttu va bene.

Cunnesse una unità USB à una capacità di almeno 8 GB per u vostru Macbook o iMac (è, forse, Mac Pro, l'autore aghjuntu). Dopu à ciò, cuminciate a digità "Boot Camp" in a ricerca di Spotlight, o lancia u "Boot Camp Assistant" da "Program" - "Utilities".

In l'Appendente Boot Camp, selezziunate "Crea un discu di stallazione di Windows 7 o dopu." Purtroppu, rimuovere u "Download l'ultimu software di supportu di Windows da Apple" (si scaricarà da Internet è piglia finu un pocu) ùn funzionerà micca, ancu sì avete bisognu di un drive flash per installazione nantu à un PC è u software chì ùn hè micca necessariu. Cliccate "Cummari".

In a schermata successiva, specificate u percorso per l'immagine ISO di Windows 10. Se ùn avete micca unu, allora u modu più faciule per scaricà l'imagine di u sistema originale hè spieguatu in Uu per scaricà Windows ISO 10 da u situ di Microsoft (u secondo metru hè adupratu à scaricà da un Mac cù Microsoft Techbench ). Selezziunate u drive flash USB connessu per a registrazione. Cliccate "Cummari".

Avete un solu aspettà finu chì i schedari sò copiati nant'à u discu, cum'è u download è l'installazione di u software Apple nantu à u listinu USB (durante u prucessu, pudete dumandà a cunferma è a password di l'utente OS X). Dopu à a conclusione, pudete aduprà una unità USB flash di boot per Windows 10 in quasi tutti i computer. Inoltre, vi verrà mostrate istruzioni su cume si scarica da quest'unità in un Mac (tene l'opzione o Alt in u reboot).

Unità flash USB di avviatore UEFI con Windows 10 in Mac OS X

Ci hè un altru modu simprivu di scrive una unità di installazione di Flash cun Windows 10 in un computer Mac, ancu questu discu hè adatto solu per scaricà è stallà nantu à PC è urdinatori cù u suport UEFI (è u boot EFI attivatu). Tuttavia, si pò quasi tutti i dispositivi moderni, liberati in l'ultimi 3 anni.

Per scrive in sta manera, cum'è in u casu precedente, avemu bisognu di u discu in ellu è di l'immagine ISO montata in OS X (dopu cliccate nantu à u file di l'immagine è si munterà automaticamente).

L'unità flash dovrà esse formattata in FAT32. Per fà quessa, eseguite u prugramma "Utilità di u discu" (cù a ricerca di Spotlight o cù Programmi - Utilità).

In u utilità di discu, selezziunate l'unità flash USB cunnessa a sinistra, è cliccate nantu à "Erase". Usate MS-DOS (FAT) è u schema di partizione Master Boot Record quale i parametri di formattazione (è u nomu deve esse messu in latinu, anziché in russe). Cliccate "Cancella."

L'ultimu passu hè di copià semplicemente l'interu cuntenutu di l'immagine cunnessa da Windows 10 à l'unità flash USB. Ma ci hè un avvertenza: s'è usatu Finder per questa, allora tanti persone anu un errore in a copia di un file nlscoremig.dll è terminaservices-gateway-package-replacement.man cun u còdice d'errore 36. Pudete risolve u prublema copianendu questi unu in unu, ma ci hè un modu e hè più faciule d'utilizà u terminale di OS X (fate uperimentu cum'è avete gestitu e utilità precedenti).

In u terminal, inserite u cumandamentu cp -R path_to_mounted_image / path_to_flashke e premete Invescia. Per ùn scrive o induvà stessi stradi, pudete scrive solu a prima parte di u cumandamentu in u terminal (cp -R è un spaziu à a fine), poi trascina e lasciata u discu di distribuzione di Windows 10 (icona di desktop) nantu à a finestra di terminal, aghjunghjendu à a registrata slash "/" è u spaziu (richiudente), e poi - unità flash (quì micca necessità di aghjunghje qualcosa).

Ogni barra di prugramma ùn apparirà micca, ghjustu a aspettà finchì tutti i file sò copiati in l'unità flash USB (questu puderà passà 20-30 minuti nantu à unità USB lente) senza fermà u Terminal finchè u prompt di l'intrumentazione di misure hè di novu.

Una volta finitu, riceverete un discu d'installazione USB pronta per Windows 10 (a struttura di cartulari chì deve spiccà si vene in a screenshot quì sopra), da u quale pudete installà u sistema operativo o utilizà u Ripetitivu di u sistema in i computer cu UEFI.