Estragete i cuntatti da un telefonu Android rotto


Parechji utilizatori di Windows dighjuneranu chì iTunes, chì controlla dispositivi Apple, ùn pò esse chjamatu ideale per stu sistema operativu. Se cercate una alternativa di qualità à Aytüns, turnà a vostra attenzione à una app cum'è iTools.

Aytuls hè un'alternativa funzionale è di alta qualità à u populu iTunes, cù u chì pudete cuntrullà pienu i dispositivi Apple. A funzionalità di iTools hè assai più altu di Aytyuns, chì pruvaremu di ti pruvà in questu articulu.

Lezione: Cumu aduprà iTools

A cumparazione di u livellu di carica

Un widget in miniatura chì stà in cullu sopra e tutte e finestre vi terrà attualizatu nantu à u statu di a carica di u vostru dispositivo.

Informazioni Dispositiu

Quandu cunnesse u dispositiu à un computer cù un cavu USB, Aytuls mostrerà l'infurmazioni principali quandu: nomu, versione di OS, jailbreak, a quantità di spazi liberi è usati cù informazioni dettagliate nantu à i gruppi di dati chì occupanu quantu spaziu è assai di più.

Gestite a vostra collezione di musica

Sì pochi clic è traminderai a vostra intera collezione di musica à u vostru dispositivo Apple. Vogliu rimarcà chì, per cuminciare a copia di musica, bisognu trascinaru a musica in a finestra di prugramma - stu metudu hè sempre più praticce di quellu chì hè implementatu in iTunes.

Gestione di e fotografie

Hè assai stranu chì in Aytyuns ùn aghjunghjenu micca funzioni di gestione à e foto. In iTools, sta caratteristica hè implementata estremamente aghjuntuò - pudete exportà facilmente sia selezziunate che tutte e immagini da un dispositiu Apple à un computer.

Gestione di video

Come in a foto, in una sezione separata Aytuls dà a capacità di gestisce video.

Gestione di a raccolta di libri

In ogni casu, ma unu di i migliori lettori per l'iPhone è u iPad hè l'applicazione iBooks. Fate facilmente e-libri à stu prugramma per leghje più tardu nantu à u dispositivo.

Data da applicazioni

Andà à iTools in a sezione "Informazione", pudete vede u cuntenutu di i vostri contatti, note, segnalibri in Safari, voci di calendario è ancu tutti i messaggi SMS. S'ellu hè necessariu, pudete fà una copia di backup di questi dati o, cun altre parti, sguillali completamente.

Crea cunnees

Se avete avutu sempre di creà un ringtone cù iTunes, allora sicuramente sapete chì questu ùn hè micca un travagliu faciule.

In u prugramma Aytuls ci hè un strumentu separatu chì vi permette di creà in modo simpicu è rapidu una suoneria da a traccia existente, è dopu aghjunghje subitu subitu à u dispositivo.

Gestore di file

Parechji utilizatori experimentati apprezzanu a presenza di un gestore di file chì vi permette di visualizzare i cuntenuti di tutte le cartelle di u dispositivo è, se hè necessaria, di gestirle, per esempio, aghjuntà applicazioni DEB (se avete un JailBreack).

Trasferimentu rapidu di dati da vechju dispositivo à novu

Funzialità eccellente chì ti permette di trasferisce tutte e informazioni da un dispositivo à un altru. Cunnessu puru à u vostru computer cun un cavu USB è esegui l'utellu "Data Migrate".

A sincronizzazione Wi-Fi

Com'è u casu di Aytyuns, travaglià cù iTools è Apple-dispositivo pò esse effettuatu senza una cunnessione diretta à u computer cù un cavu USB - basta à attivà a funzione di sincronia Wi-Fi.

Info batteria

Raccupate facilmente infurmazioni nantu à a capacità di a batteria, u numeru di cicli di carica cumpleta, a temperatura, è altre informazioni utili chì vi avveranu chì a batteria deve esse rimpiazzata o micca.

Salvà e video è crei screenshot da u schermu di u dispositiu

Una caratteristica estremamente utile, soprattuttu s'ellu ci vole à fà una foto o insegnamentu video.

Creare screenshot da u schermu di u vostru dispositivo o registra video - tuttu questu sarà salvatu in u cartulare sceltu in u vostru computer.

Personalizà e chjappule di dispositivi

Facilmente spostà, rimuovere è ordinà app di dispusizioni in a schermata principale di u vostru dispositivo Apple.

Gestione di backup

Apple hè famosu per u fattu chì, in casu di prublemi cù u dispositiu o di cambià a una nova, pudete facilmente creà una copia di backup è poi, dopu se ne, recuperà da. Gestisci i vostri backup da Aytuls, è salvarli ancu in ogni locu pratettu nantu à u computer.

ICloud Photo Library Management

In u casu di iTunes, per esse capace di vede e foto caricate in iCloud, avete bisognu di stallà un software separatu per Windows.

iTools permette di visualizà e foto in u nube, direttamente in a finestra di l'applicazione senza scaricà un software addizionale.

L'ottimizazione di u dispositiu

U prublema cù i dispositivi Apple hè chì si accumulanu cache, cookies, file temporanei è altri spazzatura, chì "mangia" luntanu da u spaziu senza fine in u drive, è ancu senza a pussibilità di l'eliminare cù attrezzi standard.

In Aytuls pudete sguillamentu rimuovere tali informazioni, liberendu spaziu nantu à u dispositiu.

Avantaghji:

1. Awesome funzionalità chì ùn venenu ancu vicinu cù Aytyuns;

2. Un'interfaccia comoda, chì hè faciule da capisce;

3. Ùn avete bisognu di lanciate iTunes;

4. Distribatu assolutamente libaru.

Inconvenienti:

1. Mancu di supportu per a lingua russa;

2. Benchè u prugramma ùn abbiate micca bisognu di u lancio di Aytyuns, questu arnesi deve esse installatu in u computer, perchè attribuemu sta sfumatura à l'inconvenienti di iTools.

Avemu tentatu di listà e funzioni fondamentali di Aytuls, ma micca tutti pudemu entrà in l'articolo. Se sì contenti cù a velocità è e capacità di iTunes - sicuru chì prestu a vostra attenzione à iTools - questu hè veramente funzionale, conveniente e, più impurtante, un attrezzu rapidu per gestisce u vostru iPhone, iPad è iPod da u vostru computer.

Scaricare Aytuls gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cumu cambià a lingua in iTools iTools ùn vede micca l'iPhone: i principali cause di u prublema Rimedi per a Cunnessione à iTunes per aduprà notifiche push Cumu aduprà iTools

Share l'articolo in reti sociali:
iTools hè una ottima alternativa à iTunes, fornendu più opportunità di interazione cù l'iPhone, iPad, iPod.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, 2003, 2008 XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Thinksky
Costu: Free
Dimensione: 17 MB
Lingua: russo
Versione: 4.3.5.5