Configurazione di u router TP-Link TL-WR740N di Wi-Fi per Rostelecom

In questo manuale si spiega in dettaglio cumu configurà un router wireless (uguale cum'è un router Wi-Fi) per travaglià cù l'internet cablatu di casa da Rostelecom. Vedi ancu: Firmware TP-Link TL-WR740N

I punti chì seguitanu saranu considerati: cume cunnessu a TL-WR740N per configurà, creà una cunnessione Internet à Rostelecom, cume si imposta una password in Wi-Fi è cume configurà a televisione IPTV in stu router.

Connettu u router

Prima di tutti, aghjò di cunfirmà una cunnessione cablata piuttostu cun Wi-Fi, ma vi puderà salvà da molte dumande è prublemi, in particulare un novice.

A u schernu di u router ci sò cinque porti: una WAN è quattru LAN. Connettu u cavu Rostelecom à a porta WAN di TP-Link TL-WR740N, è cunnesse una di e porti LAN à u connettore di a scheda di rete di u computer.

Accende u router Wi-Fi.

Configurazione di cunnessione PPPoE per Rostelecom in TP-Link TL-WR740N

È ora attenti:

  1. Se ancu avete lanciatu qualchì cunnessione à Rostelecom o cunnessione à grande velocità per cunnesse à Internet, disconnette u micca u accende - in futuro, sta cunnessione stabilisce u router stessa è solu chì "distribuisci" à altri dispositivi.
  2. Se ùn avete micca lanciatu specificamente alcuna cunnessione nantu à u computer, cioè. L'internet era dispunibule in a rete locale, è avete un modem ADSL Rosatlecom installatu nantu à a linea, pudete saltà stu passu tutta.

Lanciate u vostru navigatore preferitu è ​​digià introduttu a barra di indirizzu tplinklogin.net nant'à 192.168.0.1, premete Invescia. À l'invite per login è password, inserisci admin (in ambedue i campi). Questi dati sò indicati ancu nantu à l'etichetta nantu à a parte posteriore di u router in a sezione "Accessu per difettu".

A pagina principale di l'interfaccia Web TL-WR740N si aprirà, quì tutti i passi per configurà u dispositivo sò realizzati. Se a pagina ùn aprite micca, andate in a configurazione di cunnessione à l'ubicazione lucale (se sì cunnessu per filu à u router) è verificate in l'impostazioni di u protocollo TCP /IPv4 a DNS è A IP hè stata ottenuta automaticamente.

Per installà a cunnessione Internet da Rostelecom, in u menù di diritta, aprite l'elemento "Rete" - "WAN", è poi specifichi i parametri di cunnessione seguenti:

  • Tipu di cunnessione WAN - PPPoE o Russia PPPoE
  • Username e password - i vostri dati per cunnessu à Internet, chì furnì Rostelecom (quiddi chì utilizzate per cunnessu da u vostru computer).
  • Connessione secondaria: Disattiva.

I parametri rimanenti ùn ponu micca esse cambiati. Fate un clic u salvu di u salvu, poi Cumpone. Dopu à qualchi secondi, arricchite a pagina è vedite chì u status di cunnessione hè cambiatu in "Connessu". L'installazione di l'Internet nantu à TP-Link TL-WR740N hè stata cumpleta, procedi per definisce una password in a Wi-Fi.

Installazione di a sicurezza senza filu

Per configurà e impostazioni di rete senza filu è a so sicurezza (affinchì i vicini ùn usanu micca u vostru Internet), andate in l'elemento menu "Modu senza filu".

Sulla pagina "Impostazioni senza filu" pudete specificà u nome di a rete (sarà visibile è pudete distinguere a rete da altri), ùn usate micca u cirillicu quandu specificate u nomu. I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati.

Parola di Wi-Fi in TP-Link TL-WR740N

Scorri giù per a Protezione Wireless. In sta pagina pudete definisce una password in a rete wireless. Sceglite WPA-Personale (raccomandatu), è in a scatula PSK Password, inserite a password desiderata di almenu ottu caratteri. Salvà e impostazioni.

In stu stadiu, pudete dighjà cunnessi à TP-Link TL-WR740N da una tavoletta o un telefonu o navicà in Internet da un laptop à Wi-Fi.

Tuning a TV IPTV da Rostelecom in TL-WR740N

Sì, tra l'altro, avete bisognu di avè una TV da Rostelecom, andate in l'elemento di menu "Rete" - "IPTV", selezziunate u mode "Ponte" è specificate a portu LAN sul router cui u connettore sarà set.

Salvà e configurazione - fatta! Pò esse utule: prublemi tipichi in a configurazione di un router