A prima cosa chì u pruprietariu di un dispositiu Android pensa, essendu perplessa da e possibilità di modifiche è / o di persunalizà a parti di u software, veni avè u dirittu di u superuser. Nant'à u numeru impurtante di modi è metodi per ottene diritti di root, applicazioni facili da usà sò particolarmente popolari, permettendu di fà operazione in pochi clic di mouse in a finestra di utilità di Windows. Questu hè a soluzione chì hè u prugramma KingROOT.
KingROOT hè una di e migliori soluzioni di oggi per uttene i diritti di root per una larga varietà di dispositivi chì sò Android. Secunu u sviluppatore, cù l'aiutu di u strumentu in questu, a possibilità di avè diritti di Superusu diventa disponibile in più di 10 mili dispositivi di vari mudelli è modifiche. Inoltre, u supportu hè prestatu per più di 40 mila firmware di Android.
Figurine impressionanti, è ancu sì sò unquantamente esagerati da u sviluppatore, deve esse dichjaratu chì aduprendu u KingROOT per ottene diritti di superusu nantu à un gran numeru di diversi Samsung, LG, Sony, Google Nexus, Lenovo, HTC, ZTE, dispositivi Huawei è infiniti dispositivi marche di categoria "B" da Cina. Funziona cù tutte e versioni di Android 2.2 à 7.0. Soluzione quasi universale!
A cunnessione di i dispositivi
Quandu si principia u prugramma chiede di cunnessu u dispositivo, è quì vi vole gentilmente chjamà chì misure anu da fà per a messa in opera di a pratica.
Ancu se l'utente ùn hà micca infurmazioni nantu à cume si parda in modu currettu a dispositiva per fà una prucrazione cum'è di beneficianu di diritti di root, seguità i prompt di KingROOT porta à u successu in a maggior parte di i casi.
Davanti à noi hè una soluzione veramente moderna è funzionale.
Ottenerendu i diritti di root
Per uttene diritti di Superusu nantu à un dispositiu interfacciatu cù un prugramma, l'utente ùn duverà micca interagisce cù un gran numaru d'elementi o definisce qualsiasi impostazione. Per fà u prucessu di u prucessu di u dirittu di a radice, un unicu bottinu hè furnitu. "Start Root".
Funzioni supplementari
Dopu avè u prucessu di u prucessu di u dirittu di radice, u prugramma KingROOT per PC tenta di imponà l'installazione di software addizionale à l'utente. In u casu di a versione Windows, l'utente hà una scelta.
À mezu à altre cose, cù l'aiutu di KingROOT, pudete verificà per i diritti di u superusu nantu à u dispositivo. Basta cunnessà a periferica cù a debugging USB abilita à u PC è gestisce l'applicazione.
Virtues
- Soluzione quasi universale per ottene diritti di root. Cunsigliu per un gran numaru di dispositivi, cumpresi i dispositivi Samsung è Sony chì sò difficiuli da risolve a questione;
- Cunsultà per tutte e versioni di Android, cum'è l'urtime;
- Una interfaccia bella è moderna, micca caricata di funzioni inutili;
- A prucedimentu per avè u dirittu di la radice hè effettuata assai veloce è ùn causa micca nisuna difficoltà ancu per l'utenti noviti.
Inconvenienti
- Assenza di a versione Windows di lingua russa;
- L'imposizione di ulteriori, spessu inutili per u prugrammu di l'utenti finali;
Dunque, se parlemu di a funzione primaria di KingROOT - avè u dirittu di superusuore nantu à un dispositivu Android, u prugramma face fronte à sta attività "perfettamente bè" è pò esse generalmente raccomandata per l'usu.
Scaricate KingROOT gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: