Recuperu di u travagliu di "Explorer" in Windows 7

Parechji utilizatori di l'urdinatore si sò riuniti almenu una volta cù una situazione induve chì, quandu travagliavanu un PC, era appesi "Esploratore". Moltu peghiu quandu tali prublemi si presentanu regolarmente. Truvate ciò chì sò i modi per riprendere u funziunamentu normale di questu elementu impurtante in u sistema operativu Windows 7.

Vede ancu:
Cumu aprite "Explorer" in Windows 7
EXPLORER.EXE - ciò chì un prucessu

Cume per riprendà l'operazione di "Explorer"

L'opzione più intuitiva per riprendere l'attività "Esploratore" - Sta per riavvià u computer. Parechji utilizatori facenu cusì quandu stu problema accade. Ma in listessu tempu, tutti i documenti è i prugrammi chì eranu minimizati à u mumentu di l'occurenza di i prublemi saranu cumpletati da a forti, per chì i cambiamenti apportati à elli ùn saranu micca salvati. Questa opzione ùn hè adatta à noi, è cusì vedemu una manera di scansu da a situazione attuale senza bisognu di ripartite u PC. Sarà ancu esplorata cume risolve e cause di radice di prublemi durante u travagliu. "Esploratore".

Metudu 1: Task Manager

Una di e scelte più facili hè di riprendà u funziunamentu di u hungu "Esploratore" hè l'applicazione Task Manager. Questu strumentu forceghja a chjave di u prucessu EXPLORER.EXE, è dopu di riavivialu.

  1. L'opzione più frequente chì l'utenti utilizanu per aprite Task Manager realizatu da u menù contestuale "Taskbar". Quandu hè appesi "Esploratore" Questu metudu ùn funziona micca. Ma a strada cù l'usu di i tasti caldi si adatta perfettamente. Allora chiamate una cumbinazione Ctrl + Shift + Esc.
  2. Task Manager serà lanciatu. Naviga à a tabulazione "Prucessi".
  3. In u listinu chì vene in u pianu di a finestra chì si apre, avete da truvà l'articolo chjamatu "EXPLORER.EXE". Se una muntaia di processi stanu currendu nantu à un computer, allora ùn sarà micca tantu faciule per truvà l'oggetto cuncepitu. Per facilità a missione, pudete custruisce tutti i elementi in ordine alfabeticu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Nome immagine".
  4. Dopu avè trovu l'oggiu desideratu, selezziunu e cliccate "Complete u prucessu".
  5. A finestra di dialogu si aprite quì hè necessariu per confermà a vostra decisione. Appughjà "Complete u prucessu".
  6. Dopu à quì, tutti i pannelli, icone nantu à "Desktop" e e finestra aperta scumpareranu. Ùn allarmate micca, chì questu hè normale quandu u processo EXPLORER.EXE hè cunduttu à cessa, cumu da chì u travagliu hè terminatu. "Esploratore". Ora a nostra missione hè di ripristinà u so funziunamentu. In a finestra Task Manager cliccate "File". In a lista chì si apre, smetta di selezzione nantu à l'elemento "Novu task (Run ...)".
  7. A finestra s'hè aperta "Crea una nova attività". Inserite u comando seguente in u so unicu campu:

    esploratore

    Cliccate "OK".

  8. "Esploratore" hà riaviatu. Oghji u so travagliu è a so funzionalità saranu cumpletamente ripristinati.

Lezione: Cumu aprite Task Manager in Windows 7

Metudu 2: Aggiornu u Driver di Cartula Video

U metudiu sopraelu di risolve un prublema hè bonu per a so sola manifestazione. Ma quandu a situazione si ripete una volta è volta, cusì significa chì ùn avete bisognu di affrontà e conseguenze, ma cercate a causa radice di u malfunzionamento. Pò esse, per esempiu, in u malfunzionamentu di u driver di video. Vedemu cumu per risolve sta situazione.

  1. Cliccate u pulsante "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
  2. Ora cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. In a finestra aperta in u gruppu "Sistema" toghjera l'elemento "Manager di dispositivi".
  4. Appare una finestra "Manager di dispositivi". Fate un clic nantu à u nome di u gruppu "Adattatori video".
  5. A lista di dispositivi si aprite, trà a quale deve esse u nome di una scheda video collegata à u vostru computer. Fate un dopu cliccate nantu à u nome di questu elementu cù u bottinu sinu di u mouse.
  6. A finestra di pruprietà di u dispositivo sceltu si aprirà. Move a tabulazione "Driver".
  7. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Elimina" in u fondu di a finestra aperta.
  8. Dopu l'ughjettu hè cancellatu, avete bisognu di ricercà u conducente da ID di a dispositiva. U schedariu truvatu deve esse scaricatu è installatu in PC. Se ùn vulete fà a ricerca è l'installazione manualmente, sta attività pò esse affidata à prugrami specializati, in particulare Soluzione DriverPack.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in PC cù DriverPack Solution

Metudu 3: Elimà i Problemi di RAM

Un'altra ragione chì si pende "Esploratore", pò esse chì u vostru computer puru ùn abbia micca abbastanza risorse hardware per gestisce tutte e attività cun chì avete caricatu u. Dunque, i cumpunenti individuali di u sistema cuminciavanu à rallentà o falliscenu. Poi spessu, questu prublemu ghjunghjisce da l'utenti di i computer di bassa putenza chì anu una quantità assai limitata di RAM o di un processore debitu. Avemu capisce ciò chì à fà in stu casu.

Benintesa, u megliu modu per risolve di modu fondamentale u prublema esistente è di cumprà un prucessore più putente o cumprà una barra addizionale per RAM. Ma dis pourna, ùn tutti sò pronti per andà per queste misure, è cusì ci truvamu ciò chì deve esse fattu per appesi "Esploratore" accadutu cum'è raramente pussibule, ma ùn sustene micca i componenti hardware.

  1. Complete i processi più "pesanti" chì carichi a RAM o u processore. Questu pò esse fattu cù tutti stessi Task Manager. Attiva questu strumentu in a sezione "Prucessi". Truvà i processi più intensivi in ​​risorse. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Memoria". Questa colonna mostra a quantità di RAM attribuita à u travagliu di i prugrammi individui è l'utilità. Dopu cliccatu nantu à u nome di a colonna, tutti l'elementi saranu custruiti in l'ordine discendenti di u valore specificatu, chì i prucessi più intensivi di risorse seranu situati in cima. Ora cumplete unu di elli, preferibilmente u primu in a lista. Ma nant'à u tempu, hè impurtante capisce chì prugramma si sta in attesa per ùn finìte micca l'applicazione chì avete bisognu à un puntu particulare, o ancu di più, un prucessu sistema impurtante. Selezziunu un articulu è premete "Complete u prucessu".
  2. A finestra s'hè aperta quì avete bisognu di confermà e vostre azioni premendu torna "Complete u prucessu".
  3. Di listessa manera, pudete fermà altri prucessi chì sò troppu pesanti nantu à RAM. Di listessa manera, i prugrammi di carregà u prucessore centrali devenu esse chjappati. Per fà quessa, pudete custruisce un elencu di u livellu di carica nantu à sta cliccendu nantu à u nome di a colonna. "CPU". Ulteriori azzioni sò esattamente uguale cume hè descrittu sopra. Prestu attenzione à oggetti chì carichi u processore più di 10%.
  4. Dopu avè chì fermassi i prestazioni di i prucessi chì sò intensivi "Esploratore" dighjà recuperà.

In u futuru, per evitare appesi "Esploratore" per raghjone simili, prova à evità di fà parechji prugrammi esigenti nant'à u tempu, è ancu rimocheru da l'iniziu quelle applicazioni chì ùn avete micca bisognu quandu avete bisognu à a partenza di u computer. In più, si consiglia di aumentà a dimensione di u schedariu di paging.

Metudu 4: Disattivà a visualizzazione di l'anteprime

Una di e ragioni chì causanu prublemi cù hangup "Esploratore", hè a visualizzazione sbagliata di l'immagini in miniatura. Quandu scarichi e immagini da Internet, certi di esse ùn sò micca completamente scaricate, ciò chì porta à una visualizzazione sbagliata di e so thumbnails, causendu malfunzionamenti "Esploratore". Per eliminà cumpletamente stu prublema, pudete semplicemente spegneru a visualizzazione di a miniatura in u PC.

  1. Cliccate "Start" è andate "Computer".
  2. A finestra s'hè aperta "Esploratore". Cliccate nantu à l'elemento di menu orizzontale. "Servizio" è poi andate à "Opzioni cartella ...".
  3. In a finestra chì si apre "Opzioni cartella" move a sezione "Vede".
  4. In blocu "Opzioni avanzate" punto opposto "Mostra icone di file in vignette" deselezionate. Cliccate "Applicà" è "OK".

Ora, sì a causa di u gelu permanente "Esploratore" Ci era una mostra sbagliata di vignette, stu prublemu ùn vi va più fastidiu.

Metudu 5: Eliminà l'infezione virale

U raghju seguente chì pò dà da u travagliu instabile "Esploratore"hè un'infezione virale di u computer. Avemu raccomandatu chì in casu di congelazione frequente di sta componente di u sistema, ancu in assenza di altri segni di infezzione, verificate u PC cun un'utile antivirus. U superfluu micca sicuru. Pudete aduprà Dr.Web CureIt o un altru prugrammu simile chì ùn necessite micca installazione. Hè megliu à verificà da un altru PC o in esecuzione di u sistema trà u LiveCD.

Se l'attività di virus hè rilevata, u prugramma hà da avvisà l'utente è suggerisce u megliu modu per risolve u prublema. Dopu avè sbarazzatu di a causa radice di u travagliu "Esploratore" deve fà megliu.

Metru 6: Risturazione sistema

Ma ci sò i casi in cui virus o altri fattori esterni sò dighjà gestiti di dannà i file di sistema chì daveru cunvenu à un'operazione instabile. "Esploratore". Dopu u sistemu deve esse risturatu. A seconda di a complessità di u prublema è di e misure preventive precedenti, si pò pruvà à prisentà e seguenti azzioni

  • Rinvite u sistema à u puntu di recuperu creatu in precedenza;
  • Ripristinà un sistema da un backup già furmatu;
  • Verificate l'integrità di i file di sistema aduprendu a utilità SFC è dopu a restaura u;
  • Reinstallà completamente u OS.
  • U primu di i dui metodi listati sopra suppone chì avete un puntu di recuperu o una copia di backup di u sistema creatu nanzu "Esploratore" cuminciò à appicchjà u periodu. Sì ùn avete micca curatu a sicurezza in pruprietu, allora in stu casu, solu l'ultime dui opzioni rimanganu. Di sti, a reinstallazione di u sistema hè u più radicale di i metudi descritti in stu articulu, è cusì deve esse adupratu solu cum'è l'ultima risorsa se tutti l'altri metodi ùn aiutanu.

In questu articulu, aghju elaboratu nantu à i motivi principali perchè "Esploratore" si pende. Comu pudete vede, ponu esse assai diversi. In più, avemu capitu quante prestu pò esse restituitu à un statu sanu, è ancu capitu cume per eliminà a causa radice di un malfunzionamento, se tali prublemi si verificanu regolarmente, dipende da ciò chì esattamente si sò causati.