2 prugrammi "d'oru" per creà testu in 3D è iscrizioni

Ciao

Di recente, u cosiddettu di u testu 3D guadagna una popularità: sembra ottima è attira l'attenziazione (micca sorprendente, hè richiesta).

Per creà un tale testu, avete bisognu: uttene un pocu di editori "grandi" (per esempio, Photoshop), o qualchì speciali. prugrammi (hè quellu chì vogliu abbità in stu articulu). I prugrammi saranu presentati à quelli chì ponu esse trattati, senza assai difficoltà, da qualunque utilizatore di PC (ie, fighjate nantu à a facilità d'usu). Dunque ...

Insofta 3D Text Commander

Website: //www.insofta.com/ru/3d-text-commander/

In a mo modesta opinione, stu prugramma hè cum'è pussibule di creà un testu 3D cume pudete immaginare :). Ancu se ùn avete micca u russo (è sta versione hè a più cunsiderata in u web), sì 3D Text Commander micca difficiule ...

Dopu avè installatu è esecutu u prugramma, avete bisognu di scrive a vostra iscrizzione desiderata in a finestra di testu (freccia rossa in Fig. 1), è dopu cambiate solu l'impostazioni, navighendu in i tab (vedi Fig. 1, ovale rossu). A cambiazione di u vostru testu 3D sarà immediatamente visibile in a finestra di anteprima (freccia verde in Figura 1). Hè si verifica chì noi creu u testu necessariu online, senza prugrami o manuali tediosi ...

Fig. 1. Insofta 3D Text Commander 3.0.3 - a finestra principale di u prugramma.

Quandu u testu hè prontu, salvate u fermu (veda a freccia verde in Figura 2). À propositu, pudete salvà in duie versioni: statica è dinamica. Entrambe e opzioni sò presentate in a mo foto. 3 è 4.

Fig. 2. 3D Text Commander: salvà i risultati di u travagliu.

U risultatu ùn hè micca assai male. Hè un'impresa regulare in u format PNG (u testu dinamicu 3D hè salvatu in u format GIF).

Fig. 3. Testo statisticu in 3D.

Fig. 4. Dinamicu testu 3D.

Xara 3d maker

Website: //www.xara.com/us/products/xara3d/

Un altru prugramma micca cattiva per creà testi dinamichi in 3D. U travagliu cun ella hè facile cum'è u primu. Dopu avè principiatu u prugramma, attenti à u pannellu di a sinistra: andate in ogni pieghju u turnu è cambiate e impostazioni. I cambiamenti saranu immediatamente visibili in a finestra di anteprima.

Un grande numeru di opzioni assucatevuli in questu utilità: pudete girà u testu, cambia e so ombre, i so spicchi, a so struttura (a propositu, ci sò parechje sfocate in u prugramma, per esempiu, legno, metallo, etc.). In ginirali, vi prupone à chiunque hè interessatu in stu sughjettu.

Fig. 5. Xara 3D Maker 7: a finestra di prugramma principale.

In 5 minuti di travagliu cù u prugramma, aghju fattu una piccula immagine GIF cù testu in 3D (vedi fig. 6). L'errore hè statu fattu specificamente per dà un effettu :).

Fig. 6. Creatu inscrizzione 3D.

A propositu, vò dinò ancu a nota chì per scrive un bellu testu ùn hè micca necessariu aduprà u prugramma - ci sò assai servizi online. Aghju cunsideratu una parte di elli in un di i me articuli: Per rendere u testu bellu, per cunnosce, ùn hè necessariu dà un effetto 3D, pudete truvà più opzioni interessanti!

Quali altri prugrammi ponu esse aduprati per dà un effettu 3D à u testu:

  1. BluffTitler - francamente, u prugramma ùn hè male. Ma ci hè un "MA" - hè qualcosa di più cumplicatu chè quelli eni ancu, è sarà più difficiule per un utilizatore impauritu a capisce. U principiu di u funziunamentu hè u listessu: esiste un pannellu di opzioni, induve chì i parametri sò impostati è ci hè una schermata, induve si pò creà u testu resultante cù tutti i effetti;
  2. Aurora 3D Animation Maker è un grande prufessiunale prufessiunale. In essa, pudete fà micca iscrizioni, ma ancu animazioni interi. Hè raccomandatu di passà à stu prugramma quandu a manu hè inciampata in quelli più semplici.
  3. Elefont hè un prugrammu molto chjucu (solu 200-300 Kb) è simu per a creazione di testi tridimensionali. U solu puntu hè chì permette di salvà u risultatu di u vostru travagliu in u formatu DXF (chì hè luntanu da adattu per tutti).

Benintesa, grandi redattori grafichi, in cui hè pussibule non solu di creà un testu tridimensionale, ma TUTU in generale ùn sò micca incluse in sta piccula rivista, ma ...

Good Luck 🙂