Correzione di l'errore di stampa in stampatore HP

L'internet nantu à l'iPhone hà un ruolu impurtante: ti permette di navicà nantu à parechji siti, ghjucà à ghjochi online, carregà foto è video, guardà filmu in un browser, etc. U prucessu di a so inclusione hè abbastanza simile, soprattuttu se si utilizza u pannellu di accessu rapidu.

Accende Internet

Quandu attivate l'accessu mobile per a World Wide Web, pudete configurà certi parametri. In listessu tempu, a cunnessione senza filu pò esse stabilita automaticamente cù a funzione attiva curretta.

Vede dinò: Sconnessione di Internet in iPhone

Internet mobile

Questu tipu d'accessu à Internet hè prupostu da un operatore cellulare à un ritmu sceltu. Prima di accende, fighjate chì u serviziu sia pagatu è pudete andà in linea. Pudete truvà stu fattu cù a linea telefonica di l'operatore o scaricendu un'applicazione privativa da l'App Store.

Opzione 1: Impostazioni di Dispositivi

  1. Andà à "Impostazioni" u vostru smartphone.
  2. Trova un puntu "Cellulare".
  3. Per attivà l'accessu à Internet in mobile, setate a posizione di slider "Dati cellulari" cum'è ind'è una screenshot.
  4. E scendite in lista, vedete chì per alcune applicazioni putete accende u trasferimentu di dati cellulari, è per l'altri - disattivu. Per fà quessa, a posizione di u cursore deve esse cumandata in basso, cioè. evidenziata in verde. Purtroppu, questu pò esse fattu solu per e applicazioni iOS standard.
  5. Pudete cambià trà vari tippi di comunicazioni mobili in "Opzioni di dati".
  6. Cliccate nantu à "Voce è Dati".
  7. In sta finestra, selezziunate a scelta chì vulete. Assicuratevi chì l'icona di daw sia à a destra. Ci vole à notà chì, sceglie una cunnessione 2G, u pruprietariu di l'iPhone pò fare una cosa: o navicà nantu à u navigatore o rispondi à e chiamate in entrata. In listessu tempu, ahimè, ùn si pò fà. Dunque, sta opzione hè adatta solu per quiddi chì vogliono risparmi energia di a batteria.

Opzione 2: Pannello di cuntrollu

Hè impussibile di disattivà l'Internet mobile in u Pannello di Cuntrollu nantu à l'iPhone cù iOS versione 10 o inferiori. L'unica opzione hè di attivà a modalità aerei. Per sapè cumu fà sta, leghje u articulu chì seguite nantu à u nostru situ web.

Leggi ancu: Cumu per disattivà LTE / 3G in iPhone

Ma se iOS 11 o suppurtive hè installatu nantu à u dispositivo, scorrete frà e scopra una icona speciale. Quandu hè verde, a cunnessione hè attiva; sì grigio, Internet hè disattivatu.

Impostazioni di Internet mobile

  1. Eseguite I passi 1-2 di l ' Opzione 2 sopra.
  2. Cliccate "Opzioni di dati".
  3. Vai à la sezione "Rete di dati cellulari".
  4. In a finestra chì si apre, pudete cambià i parametri di a cunnessione nantu à a rete cellulare. Quandu configuranu, i seguenti campi sò cambiati: "APN", "Username", "Password". Pudete truvà quest'informazioni da u vostru operatore di mubile per via SMS o chjamà a supplicazione.

Di solitu, questi dati sò piazzati automaticamente, ma prima di accende l'Internet mobile per prima volta, bisogna verificà a giustizia di i dati entrati, chì à volte e impostazioni sò sbagliate.

Wi-Fi

Una cunnessione senza filu permette di cunnesse à Internet, ancu se ùn avete micca una carta SIM o u serviziu da l'operatore cellulare ùn hè micca pagatu. Pudete attivà à tempu in l'impostazioni è in u pannellu di accessu rapidu. Per piacè fate attenu chì, attivendu a modalità aerei, spegnerete automaticamente Internet mobile è Wi-Fi. Leghjate quantu à spegnerla in u prossimu articulu in Metudu 2.

Per di più: Disattivazione di u modu di aereo in iPhone

Opzione 1: Impostazioni di Dispositivi

  1. Vai à l'impostazioni di u vostru dispositivo.
  2. Trova e clicca nantu à l'elemento "Wi-Fi".
  3. Spostà u cursore indettu à a destra per accende a rete wireless.
  4. Selezzi a rete chì vorresti cunnessu. Cliccate nantu à sta. S'ella hè protetta per parola, inseriscila in a finestra popup. Dopu avè a cunnessione bellu, a password ùn sarà più dumandata.
  5. Quì pudete attivà a funzione di cunnessione automatica à e rete cunnoscute.

Opzione 2: Accende in u Pannellu di cuntrollu

  1. Swipe da u fondu di u schermu per aprire Pannelli di controllo. O se avete IOS 11 o altru, fate passà u passaghju di giù da u bordu superiore di u schermu.
  2. Activate u Wi-Fi-Internet cliccendu nantu à l'icona speciale. U culore blu significa chì a funzione hè attivata, grigia-off.
  3. In OS 11 o altru, l'accesso Internet wireless hè spentatu solu per un pezzu, per disattivà a Wi-Fi per un periodu allargatu, avete da usà Opzione 1.

Vede ancu: Ciò da fà se a Wi-Fi in iPhone ùn hè micca funziona

Modem modem

Una caratteristica utile chì a maggior parte di i mudelli di iPhone anu. Permette di spartite Internet cù altre persone, mentri l'usu pò mette una password in a rete, è monitorà u numeru di cunnessi. Tuttavia, per u so travagliu hè necessariu chì u pianu tariffariu ti permetti. Prima di accenderà, avete bisognu di sapè s'ellu hè dispunibule per voi è quali limitazioni sò. Supponemu chì l'operatore Yota quandu distribuisce a velocità Internet hè riduttu à 128 Kbps.

Per l'infurmazione nantu à cum'è abilità è configurà a modalità modem in l'iPhone, leghje l'articolo nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu distribueru Wi-Fi da iPhone

Allora, avemu calculatu cumu per attivà Internet mobile è Wi-Fi nantu à u telefuninu da Apple. In più, in iPhone ci hè una caratteristica tantu utile com'è a modem.