Cume creare un gruppu Telegram per Android, iOS è Windows

U scambio d'informazione tra parechji participanti Telegram in una chatta, vale à dì a cumunicazione in gruppi hè un'ottima occasione per furnisce un canale di cumunicazione affidabile è pratticu per un gran numaru di persone. Com'è u restu di a funzionalità di u messaggero, l'organizazione di tali cumunità particulare, è u prucessu di trasmissione di dati in u so quadru, sò implementati da sviluppatori di clientela di alti sti. L'azione specifica chì permette à qualunque utilizatore di creà u so propriu gruppu in u Telegramma in pochi minuti sò spieghjate in u seguitu in l'articolo.

Indipendentemente da u scopu per cui una chat di gruppu hè creata in u messaggero, vale à dì, sì sarà una unione di parechji amici o di una grande comunità per informà immediatamente un grande numeru di participanti è uttene feedback da i so, l'organizazione di gruppu in Telegram hè assai semplice, a propositu, ùn hè micca più difficiule di creare chjavi cumuni o segreti.

Vede ancu: Crea una chatta regula è secreta in Telegram per Android, iOS e Windows

A creazione di chat di gruppo in Telegram

Considerà e trè opzioni più popolari per u messaggero: per Android, iOS e Windows. U principiu generale di u travagliu cù gruppi di sti trè versioni hè u listessu, e differenze in l'algitimu di azzioni sò dettate solu da u cuncepimentu di l'interfaccia di applicazioni chì operanu in diversi ambienti di sistema operativo.

Chì a composizione iniziale di i membri di a comunità creata da una parte di u serviziu Telegram hè formata da a lista "Contatti" personalità, primu avete bisognu di aghjunghje l'identificatori di l'utente à a lista di dispunibule da cuntattà da u messaggero, è solu passà a creazione di una chatta di gruppu.

Per di più: Addite entrate in u "Telegramme Contatti" per Android, iOS è Windows

Android

Per creà un gruppu in Telegram per Android, avete bisognu di fà i seguenti passi.

  1. Lanciate l'applicazione client di messaggero è aprite u so menù principale tochendu i trè tratti in cima di u schermu à a sinistra. Chiama l'opzione "Nuu Gruppu".

  2. In a lista di contatti chì si apre, selezziunate i participanti di u futuru chat di gruppu, tocca per i so nomi. Cusì, identificatori saranu aghjunti à u campu in cima à a lista. "Contatti". Dopu chì a lista di invitati sia stata furmata, tocca a casella in l'angulu in dirittu superiore di u schermu.

  3. U prossimu staghju hè a creazione di u nome di un chat di gruppo è i so avatar. Inserite u campu "Inserisci u nome di u gruppu" è poi tuccà l'imagine à a sinistra di u nome specificatu. Selezziunate a maghjina desiderata da a memoria di a periferica o scatta una foto cù a so camera.

  4. Quandu u nomu hè specificatu, è l'avatar hè carregatu in l'applicazione è visualizatu nantu à a schermata di l'impostazioni, conferimu a creazione di una chjesa di gruppu toccà a cudda in cima à u schermu à a destra. A creazione di u gruppu hè cumpleta, pudete dì truvà l'infurmazioni. Tutti quelli invitati à u passu 2 di sta istruzzione saranu avvisati di modu urdinatu, è sò, cum'è u creatore di a comunità, avè a pussibilità di scrive messaghji è mandà file à u chat.

A gestione di l'ulinu di u funziunamentu di u chat di gruppu da a so criatore, oltre à da l'amministratori nominati da ellu, hè gestitu sceglie funzioni è specificendu i parametri in una schermata speciale. Per chjamà a lista di opzioni, tocca l'avataru di u gruppu in l'intestazione di a corrispondenza, è u menu allargatu di l'azzioni applicabile à u gruppu diventa accessibile à u campu di toccu per tre punti in cima à u schermu. "Informazione" a destra.

iOS

A creazione di gruppi dumandate Telegram per IOS in quant'è client hè effettuata cù l'algiu algoritmu.

  1. Aprite u messaggero è andate à a sezione. "Chats". Tocca u pulsante "Novu Messaghju" e selezziunate u primu articulu in a lista mostrata da a schermata aperta - "Crea un gruppu".

  2. Mettemu e marcate d'accordu cù i nomi di i participanti à chì invemu à a cumunità creata. Avendu finitu a furmazione di u listinu iniziale di e persone, tocchiamo "Prossimu".

  3. A creazione finale di u gruppu in Telegrams for IOOS hè l'assegnazione di un nomu è l'installazione di a maghjina avatar. Inserite u campu "Nome di gruppu". Dopu tocchemu "Cancia a foto di gruppo" è aghjunghjite una immagine creata cù u dispositiu di a fotocamera, o caricate una foto da a memoria.

    Dopu a fine di a definizione di i parametri principali tocca "Crea". A questu, l'organizazione di a cumunità in u quadru di u messaggero di Telegram hè cunsiderata cumpleta, a schermata di correspondenza si aprirà automaticamente.

In u futuru, per gestisce l'unione creata, chjamemu "Informazione" da lui - cliccendu nantu à avataru in l'iniziu di u chat. In u schermu chì si apre, ci sò opportunità per cambià u nome / a foto di u gruppu, aghjunghendu e cancellendu i participanti è altre funzioni.

Windows

A creazione è l'administrazione di gruppi, malgradu a maghjina orientazione di u messaggero per aduprà nantu à i telefuni intelligenti, hè dinò disponibile in u Telegramma per PC. Per creà una chjesa di gruppu in u quadru di u serviziu in questione cù a versione Windows di l'applicazione, fate i passi chì seguite.

  1. Aprite u messaggero è chjamate u so menù - cliccate nantu à i trè tratti in cima à a finestra di l'applicazione à sinistra.

  2. Sceglite un articulu "Crea un gruppu".

  3. Specificate u nomu di l'associazione futura di i participanti di Telegram è inseritevi in ​​u campu "Nome di gruppu" a finestra mostra.

    Se vulete, pudete creà immediatamente un avatar di a comunità cliccendu nantu à l'icona "Camera" è dopu sceglie a maghjina nantu à u discu PC.

    Dopu avè inseritu u nome è aghjuntu una foto di gruppo, cliccate "NEXT".

  4. Facemu clic nantu à i nomi di i cuntatti chì formanu a cumpusizione iniziale di i participanti di u chat di gruppu. Quandu i identificatori necessarii sò scelti, è ponu ancu in u campu in cima à a lista di contatti, cliccate "CREATE".

  5. A quessa, l'organizazione di u gruppu di participanti à u serviziu Telegram hè terminata, a finestra di chat si aprirà automaticamente.

L'accessu à a gestione di u gruppu pò esse ottenutu chjamendu un menù cliccendu nant'à l'imagine di trè punti vicinu à l'intestu di u chat è poi selezziendu "Gestione di gruppu".

Opzioni chì includenu travaglià cù a lista di participanti, cioè l'invitazione di novu è di cancellazione di quelli esistenti, sò dispunibili in a finestra "Informazione di gruppu"chiamatu da u listessu menu cum'è "Gestione".

Cumu si pudete vede, u prucessu di creazione di chat di gruppu tra i participanti di unu di i servizii di scambiu di infurmazione più popolari nantu à Internet oghje ùn deve dà nunda di difficoltà. Ogni utilizatore pò in ogni momentu crea una comunità in Telegram è include in questu un grande senza precedenti (fino à 100mila), in comparazione cù l'altri messageri, u numeru di persone chì sò un vantaghju indiscutibile di u sistema consideratu.