Ricercà è scarica i driver per MSI N1996

Safer-Networking Ltd rispetta u desideriu di Microsoft di riceve risposte da l'utenti di Windows 10, ma credenu chì a scelta di informazioni specifiche chì serà inviate à u creatore di u sistema operativu deve esse fattu solu da i pruprietarii di l'urdinatori. Hè per quessa chì l'utensu Spybot Anti-Beacon for Windows 10 hè apparutu, chì permette di impedisce parzialmente o cumpressione persone di Microsoft d'esse capisce l'infurmazioni nantu à u sistema, u lugiziale installatu, i dispositivi cunnessi, ecc

U utilizu di u strumentu Spybot Anti-Beacon per Windows 10 permette di disattivà i componenti di l'OS progettati per raccogliere è trasmettere vari informazioni spazzatura à u sviluppatore cun un clicu di un mouse, chì hè certamente assai pratice è abbastanza affidabile.

Telemetria

U scopu primu di u prugramma Spaybot Anti-Biken per Windows 10 hè di disattivà a telemetria, chì culletta di trasmissione di dati nantu à u statu di componenti hardware è software di un PC, attività di l'utente, software installatu è dispositivi cunnessi. Se desiderate, i componenti di u sistema operativo chì raccolgianu è trasmettenu l'infurmazioni pò esse spentu subitu dopu avè lanciatu l'applicazione premendu un unicu bottinu.

Impostazioni

L'utenti cun esperienza ponu specificà moduli specifichi è componenti di l'OS, aduprendu a funzionalità di u prugramma in u modu di regolazione.

Controllabilità di u prucessu

Per u cuntrollu di l'usu cumpletu nantu à l'operazioni in corso, Spybot Anti-Beacon per Windows 10 sviluppatori anu furnitu una spessa descrizione di ogni opzione. Hè cusì, l'utente in u prucessu di selezzione di moduli per a disattivazione vede quali parametri di u cumpunente di sistema, di serviziu, di attività o di chiave di Registro saranu cambiati.

Opzioni addiziunali

Oltre à a telemetria, Spaybot Anti-Biken per Windows 10 permette di disattivà e funzioni di u sistema operativu chì incù a capacità di raccoglia è trasmette informazioni confidenziali à i servitori Microsoft. Questi moduli OS sò messi nantu à una scheda separata in l'applicazione in questione - "Optional".

Tra i disconnessi ci sò i componenti di tali applicazioni è servizii integrati in l'OS:

  • A ricerca in Web;
  • Cortana Assistant;
  • U nube di OneDrive;
  • Registru (a capacità di cambià di distanza i valori hè bloccata);

Tra l'altre cose, aduprendu l'utile, pudete disabilà a capacità di trasferisce dati di telemetria da i pacchetti ufficiali di Microsoft.

Reversibilità di l'azione

Hè assai faciule di attivà e funzioni di u prugramma, ma pò esse necessariu riturnà i parametri individuali à i so stati originali. Per tali casi, Spybot Anti-Beacon per Windows 10 dà a capacità di rimborsà cambiamenti à u sistema.

Virtues

  • Facilità d'usu;
  • Velocità di u travagliu;
  • Rinversibilità di l'operazioni;
  • Disponibilità di a versione portatile.

Inconvenienti

  • L'assenza di l'interfaccia di a lingua russa;
  • Presenta a capacità di disattivà solu i moduli di base aduprati da Microsoft per spione u sistema.

U serviziu di Spaybot Anti-Biken per Windows 10 permette di blocà assai rapidamente è efficacemente i canali principali di trasmissione di informazioni nantu à ciò chì accade in u sistema operativu à un servitore Microsoft, ciò chì aumenta u livello di privacy di l'utente. Hè assai simplu per aduprà u strumentu, perchè l'applicazione pò esse raccomandata cum'è per i principianti.

Scaricate Spybot Anti-Beacon per Windows 10 gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

SpyBot - Search & Destroy I prugrammi da disattivà a sorveglianza in Windows 10 Malwarebytes Anti-Malware Cume l'installazione di Kaspersky Anti-Virus

Share l'articolo in reti sociali:
Spybot Anti-Beacon per Windows 10 hè una applicazione portatile, gratis per bloccà i metodi di sorveglianza Microsoft presenti in u sistema operativu.
Sistema: Windows 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Safer-Networking Ltd
Costu: Free
Dimensione: 3 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.6.0.42