Errore Impossibile accedere à u situ ERR_NAME_NOT_RESOLVED - cume si risolve

Se vedi l'errore ERR_NAME_NOT_RESOLVED è u missaghju "Impussibile d'accedere à u situ. Impossibile truvà l'indirizzu IP di u servitore" (in precedenza - "Impossibile convertà l'indirizzu DNS di u servitore" ), allora sì sì nantu à a strada bona e, speru, unu di i modi chì spicchja di seguito vi aiuterà à correggere questu errore. I metodi di riparazione anu da fà u Windows 10, 8.1 è Windows 7 (ci sò dinò modi per Android à a fine).

U prublemu pò apparè dopu l'installazione di qualchi prugrammi, rimuovere l'antivirus, cambià e impostazioni di rete da parte di l'utente, o per via di l'azzioni di un virus è di un altru prugrammu maligno. In più, u missaghju pò esse u risultatu di qualchi fattori esterni, chì sò ancu discu. In u strumentu ci hè un video nantu à a currezione di l'errore. Errore simile: u tempu di risposta da u situ ERR_CONNECTION_TIMED_OUT hè statu messu in più.

A prima cosa da verificà prima di comincia à curà

Ci hè una pussibilità chì tuttu sia in ordine cù u vostru computer è ùn avete micca bisognu à risolve qualcosa in particulare. Cusì, prima di tuttu, attenti à i punti chì seguitu è ​​pruvate à aduprarle s'ellu questu sbagliu vi hà fattu:

  1. Assicuratevi di entrà l'indirizzu di u situ in modu correttu: se inserisci l'URL di un situ non esistente, Chrome rileva l'errore ERR_NAME_NOT_RESOLVED.
  2. Verificate chì l'errore "Impossibile cunverte l'indirizzu di DNS" sia apparendu in a loging in un situ o tutti i siti. Se per unu, allora forse cambia qualcosa o prublemi temporanei in u fornitore di hosting. Pudete aspettà, o pudete pruvà à cancellà a cache DNS cù u cumandatu ipconfig /flushdns in a riga di cume da amministratore.
  3. Si pudete, verificate se l'errore pari à tutti i dispositivi (telefoni, urdinatori) o solu in un unicu computer. Se à tutti - forse u prublema hè cù u fornitore, dighjà o aspettate o provate Google Public DNS, chì serà più ulteriormente.
  4. U stissu errore "Impussibile d'accessu à u situ" pò esse ottenutu se u situ hè chjappatu è ùn esiste più.
  5. Se a cunnessione hè fatta per mezu di un router Wi-Fi, scurdila da a pruva è accende di nuovo, prova à andà à u situ: forse l'errore sparirà.
  6. Se a cunnessione hè senza un router Wi-Fi, pruvate à andà nantu à a lista di cunnessioni in u computer, scollega a cunnessione Ethernet (Rete Locale) è accende di nuovo.

Utilizzu Google Public DNS per risolve l'errore "Impussibile accedere à u situ. Impussibile truvà l'indirizzu IP di u servitore"

Se quellu di sopra ùn aiutassi à risolve l'errore ERR_NAME_NOT_RESOLVED, pruvate i seguenti passi simplici.

  1. Andà à a lista di cunnessioni di computer. Un modu rapidu per fà ciò è premendu i tasti Win + R in a tastiera è inserisci u comando ncpa.cpl
  2. In a lista di cunnessioni, selezziunale chjamata per aduprà Internet. Questu pò esse una cunnessione Beeline L2TP, una cunnessione PPPoE High-Speed, o solu una cunnessione Ethernet locale. Fate un clic nantu à u cù u cliccate dirittu di u mouse è selezziunate "Proprietà".
  3. In a lista di componenti aduprati da a cunnessione, seleziona "Versione IP 4" o "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4) è cliccate nantu à u" Pulsu Proprietà ".
  4. Vede ciò chì hè stabilitu in a configurazione di u servore DNS. Se "Impara l'indirizzu di u server DNS automaticamente" hè statu messu, verificate "Usa i indirizzi di server DNS chì seguitu" è specificate i valori di 8.8.8.8 è 8.8.4.4. Sì qualchì altru hè stabilitu in sti parametri (micca automaticamente), allora prima provaci a regolazione di a recuperazione automatica dell'indirizzu DNS, questu aiuta.
  5. Dopu avè salvatu i parallelli, fate un prompt di cumandamentu cum'è amministratore è fate una mancia ipconfig / flushdns(Stu cumandamentu cancella a cache DNS, leghje più: Cumu scintà a cache DNS in Windows).

Pruvate à andà à u situ problema è vede se l'errore "ùn pò accede à u situ" hè statu salvatu.

Verificate se u serviziu DNS di Cliente hè in esecuzione.

S'è in casu, vale u sguardo se u serviziu responsabile di risolve l'indirizzi DNS in Windows hè attivatu. Per fà ciò, andate in u Pannello di cuntrollu è cambiate à a vista "Icone", se avete "Categorie" (predefinito). Selezziunu "Amministrazione", è poi "Servizi" (pudete cliccà ancu Win + R è inserite services.msc per aprite immediatamente i servizii).

Truvà u serviziu di DNS DNS in a lista è, se hè “Stopped”, è u lance ùn accade micca automaticamente, dopu cliccate nantu à u nome di u serviziu è setate i parametri currelanti in a finestra chì si aprirà, è cliccate nant'à u buttu Start

Cancellà i paràmetri TCP / IP è Internet in computer

Un'altra soluzione pussibule à u prublema hè di resettà e impostazioni TCP / IP in Windows. In precedenza, questu era spessu fattu dopu a rimozione di Avast (adesso, sembra, micca) per curare l'errori di u travagliu di Internet.

Se avete Windows 10 installatu nantu à u vostru computer, pudete ripresentà Internet è u protocollo TCP / IP cumu modu da:

  1. Andate in Parametri - Rete è Internet.
  2. À u fondu di a pagina "Statu" cliccate nantu à l'elemento "Reset network"
  3. Aghjunghje a reset a rete è u reiniziu.
Se avete Windows 7 o Windows 8.1 installatu, una utilità separata di Microsoft ti aiutera à ripresentà e impostazioni di rete.

Scaricate e utilità Microsoft Fix it da u situ ufficiale //support.microsoft.com/kb/299357/ru (A stessa pagina descrive cume restituisce manualmente i parametri TCP / IP.)

Verificate u vostru computer per malware, rassignà i padroni di casa

Sì nessunu di quelli sopra cagiunati hà aiutatu è sì sicuru chì l'errore ùn hè micca causatu da fattori chì sò fora di u vostru urdinatore, vi pruponi di scansà u vostru computer per scarincà u prublemu di a rete è di una rete. In listessu tempu, ancu se avete dighjà un bon antivirus installatu, pruvate l'usu di attrezzi speciali per rimuovere i prublemi maliziosi è indispusiti (parechji di i quali u vostru antivirus ùn vedi micca), per esempio AdwCleaner:

  1. In AdwCleaner, andate à l'impostazioni è accende tutti i elementi cum'è in a screenshot sottu.
  2. Dopu, allora andate in "Pannello di cuntrollu" in AdwCleaner, lanciate a scansione, è poi pulisce u computer.

Cumu risolve ERR_NAME_NOT_RESOLVED errore - video

Suggeru ancu di guardà l'articolo, e pagine ùn aprono micca in alcun browser - ponu ancu esse utili.

Correzione di l'errore Impossibile accedere à u situ (ERR_NAME_NOT _RESOLVED) in telefonu

U st'errore hè pussibule in Chrome nantu à u telefonu o in a tablet. Se incontrate ERR_NAME_NOT_RESOLVED in Android, pruvate sti passi (cunsiderate tutti gli stessi punti chì eranu descritti à l'iniziu di e istruzioni in a sezione "Cosa verificà prima di riparà"):

  1. Verificate se l'errore ùn hè micca solu in Wi-Fi o in Wi-Fi è in rete. Sè sì via Wi-Fi, pruvate à riavvià u router, è ancu setatu u DNS per a cunnessione senza fili. Per fà quessa, andate in Parametri - Wi-Fi, tenite u nome di a rete attuale, poi selezziunate "Modifica sta rete" in u menù è in l'impostazioni avanzate, setà IP staticu cù DNS 8.8.8.8 è 8.8.4.4.
  2. Verificate se l'errore pari à a modalità sicura Android. Se no, allora pari chì qualchì applicazione avete recentemente installatu hè di culpà. Piu probabile, un tipu di antivirus, acceleratore di l'Internet, pulitore di memoria o software simile.

Speru unu di i modi chì ti permetterà di corregge u prublema è restituisce l'apertura normale di i siti in u navigatore Chrome.