Windows Firewall controlla l'accessu à l'applicazione per a rete. Dunque, hè u primu elementu di a prutezzione di u sistema. Per difettu, hè attivatu, ma per diverse ragioni puderebbe esse disattivatu. Queste ragioni ponu esse sia falli in u sistema sia a sferenza mirata di u firewall da parte di l'utente. Ma un computer ùn pò fermà senza a prutezzione per un bellu pezzu. Allora, se un analogu ùn hè micca statu stabilitu invece di u firewall, allora a questione di a so riattivazione diventa pertinente. Vedemu cumu fà ciò in Windows 7.
Vede ancu: Cumu disattivà u firewall in Windows 7
Abilita a sicurezza
A procedura per accende u firewall dipende direttamente da ciò chì ha causatu esattamente l'arrestu di questu elementu OS è cumu hè stato fermatu.
Metudu 1: Icona di u casseru
U modu più faciule per abilità u firewall di Windows incorporatu cù l'opzione standard per spegnerli hè di aduprà l'icona di u Centru di Supportu di u Cassetto.
- Cliccate nantu à l'icona di a bandera "Risoluzione di i problemi di PC" in a vigna di sistema. S'ella ùn hè micca visualizzata, significa chì l'icona si trova in u gruppu di icone nascoste. In stu casu, bisogna prima cliccà nantu à l'icona in forma di triangulu "Mostra icone nascoste", è solu selezziunà l'icona di risoluzione di i problemi.
- Dopu à questu, una finestra emergerà, induve ci vole a scrizzione "Abilita a Firewall di Windows (Important)". Cliccate nantu à sta etichetta.
Dopu à a so missione, a prutezzione sarà lanciata.
Metudu 2: u Centru di Supportu
Pudete ancu abilità u firewall visitendu direttamente u Centru di Supportu per mezu di l'icona di u cassaforte.
- Cliccate nantu à l'icona di u cassaforte "Risoluzione di i problemi" in a forma di una bandiera, chì hè stata discussa quandu considerà u primu metudu. In a finestra di corsa, cliccate nantu à l'iscrizzione "Open Support Centre".
- A finestra di Support Center hè aperta. In blocu "Sicurezza" In casu chì u difensore sia veramente disattivatu, ci hè una inscrizzione "Rete di firewall (Attention!)". Per attivà a prutezzione, cliccate nantu à u bottinu. "Abilita adesso".
- Dopu à quellu, u firewall sarà attivatu, è u missaghju di prublema scomparirà. Se fate un clic l'icona aperta in u blocu "Sicurezza"vedite a iscrizzione quì: "U firewall di Windows proteja attivamente u vostru computer".
Metudu 3: sottosezione di u Pannellu di cuntrollu
U firewall pò esse lanciatu di novu in a sottosezione di u Pannello di cuntrollu, chì hè dedicatu à e so impostazioni.
- Facemu clic "Start". Andà à l'iscrizzione "Pannello di cuntrollu".
- Continua "Sistema è Sicurezza".
- Vai à a sezione, cliccate nantu à "Windows Firewall".
Pudete passà à a sottisezzione di a configurazione di firewall è applicà e funzioni di l'utellu Run. Iniziate una cursa tipulendu Win + R. In a zona di a finestra aperta, tipu:
firewall.cpl
Appughjà "OK".
- A finestra di configurazione di u firewall hè attivata. Dicisce chì i parametri consigliati ùn sò micca aduprati in u firewall, cioè, u difensore hè disattivatu. Questu hè ancu dimostratu da l'iconi in forma di un scuttu rossu cù una traversa in parte, chì si trovanu vicinu à i nomi di i tipi di reti. Due metudi ponu esse applicati à l'inclusione.
U primu hè di basta pressà "Usate l'impostazioni consigliate".
A seconda opzione ti permette di fà un accordu fine. Per fà quessa, cliccate nantu à a didicazione "Abilitazione è disabilitazione di Firewall di Windows" in a lista di i lati.
- In a finestra ci sò dui blocchi chì risponde à a cunnessione di e publicu è di a rete di casa. In i dui blocchi, i cambiamenti duveranu esse piazzati à a situazione "Abilitazione di Firewall di Windows". Se desiderate, pudete determinà immediatamente se attivate u blocchimentu di tutte e cunnessioni in entrata senza eccezzioni è riporta quandu u firewall blocca una nova applicazione. Questu hè fattu ponendu o deselezionendu caselli di spuntà vicinu à i parametri currispondenti. Ma, se ùn capite micca veramente i valori di queste impostazioni, hè megliu à lasciarle per difettu, cum'è illustratu in l'immagine sottu. Dopu à a cumplessa di i parametri, assicuratevi di cliccà "OK".
- Dopu, allora sò restituiti à a finestra di configurazione di u firewall principale. Hè segnalatu chì u difensore funziona, cum'è evidenziatu ancu da l'iconi di u scudu verde cù i segni di verifica in mezu.
Metudu 4: Abilita u serviziu
Pudete ancu ricumandà u firewall accendendu u serviziu rispettu se l'arrestu di u difensore hè causatu da a so fermata intenzionale o di emergenza.
- Per andà à u Manager di servizii, avete bisognu in a sezione "Sistema è Sicurezza" I pannelli di controllo cliccanu nantu à u nome "Amministrazione". Cumu ghjunghjite à u sistema è l'impostazioni di sicurezza sò state discusse quandu descriveu u terzu metodo.
- In u set di utilità di sistema presentate in a finestra di amministrazione, cliccate nantu à u nome "Servizi".
Dispatcher pò aprire è aduprà Run. Run u strumentu (Win + R). Enter:
services.msc
Facemu clic "OK".
Un'altra opzione per andà à u Manager di serviziu hè aduprà u Task Manager. Chiama: Ctrl + Shift + Esc. Andate in a sezione "Servizi" Task Manager, è poi cliccate nantu à u bottinu chì avè u listessu nome in u fondu di a finestra.
- Ciascuna di e trè azzioni descritte richiama u Manager di u Serviziu. Cercemu un nome in a lista di l'oggetti "Windows Firewall". Selezziunu. Se l'elemento hè disattivatu, allora in a colonna "Condition" ùn ci sarà più attributu "Works". Sì in a colonna Tipu Startup attributu set "Automatic", allora u difensore pò esse principiatu semplicemente cliccendu nantu à a didicazione "Avvia u serviziu" à a parte sinistra di a finestra.
Sì in a colonna Tipu Startup attributore vale "Manuale", ci si deve fà un pocu diversamente. U fattu hè chì, naturalmente, putemu accende u serviziu cum'è descrittu sopra, ma quandu si accende di fà u computer, a prutezzione ùn pò accuminà automaticamente, perchè u serviziu deve esse attivatu manualmente di nuovo. Per evitare sta situazione, dopu cliccate nantu à "Windows Firewall" in a lista cù u bottinu sinu di u mouse.
- A finestra di pruprietà si aprite in a sezione "Generale". In a zona Tipu Startup da u listinu aperto, invece "Manuale" sceglite opzione "Automatic". Dopu cliccate nantu à i bottoni "Run" è "OK". U serviziu cumincerà è a finestra di pruprietà si chjude.
Sì in a zona Tipu Startup Ci hè una opzione "Disabled"quessa u casu hè ancu più cumplicatu. Comu pudete vede, mentre in a parte sinistra di a finestra ùn ci hè nisun inscription per a so inclusione.
- Ancu una volta andemu in a finestra di pruprietà dopu cliccendu dopu nantu à u nome di l'elemento. In u campu Tipu Startup set opzione "Automatic". Ma, cum'è si vede, ùn pudemu micca abilità u serviziu, da u bottinu "Run" micca attivu. Allora cliccate "OK".
- Comu pudete vede, avà in u Manager quandu si sceglie u nome "Windows Firewall" a parte sinistra di a finestra apparse l'inserzione "Avvia u serviziu". Cliccate nantu à sta.
- A procedura di avvicinamentu hè in scena.
- Dopu à quessa, u serviziu cumincerà, cum'è ind'è l'attributu "Works" à u so nome in a colonna "Condition".
Metudu 5: Configurazione di u sistema
Stop stop "Windows Firewall" Pudete ancu cumprà l'utenu di configurazione di u sistema, s'ellu era in precedenza spento.
- Per andà à a finestra desiderata, chjamate Run spingà Win + R è intrate in u cumandamentu:
msconfig
Facemu clic "OK".
Pudete ancu, essendu in u Pannello di cuntrollu in a sottusione "Amministrazione", in a lista di utilità selezziunate "Configurazione di u sistema". Queste azzioni saranu equivalenti.
- A finestra di cunfigurazione inizia. Spostate lu à a sezione chjamata "Servizi".
- Vai à la tabulazione specifiata in a lista che cercanu "Windows Firewall". Se questu elementu hè statu disattivatu, allora ùn ci sarà più micca à u vicinu, nant'à a colonna "Condition" l'attributu sarà specificatu "Disabled".
- Per fà l'inclusione inserite un marcatu vicinu à u nome di u serviziu è cliccate in modo sequenziale "Applicà" è "OK".
- Una finestra di dialogo aprite chì dì chì avete bisognu di ruminà u vostru computer per chì i cambiamenti di l'impostazioni duveranu esse effettivi. Se vulete attivà a prutezzione immediatamente, cliccate nantu à u pulsante. Rebootma pre-chiuderete tutte e applicazioni in esecuzione, è ancu salvà file è documenti non salvati. Se ùn pensate micca chì l'installazione di a prutezzione da u firewall incorporatu hè necessariu immediatamente, allora in questo casu cliccate "Smetta senza riavule". Dopu a prutezzione sarà abilitata à a prossima volta chì principiate u computer.
- Dopu u reiniziziu, u serviziu di prutezzione sarà attivatu, cume si pò vede riprendendu a finestra di configurazione in a sezione "Servizi".
Comu pudete vede, ci sò diversi modi per attivà u firewall in un computer chì esegue Windows 7. Naturalmente, pudete aduprà qualchì avale, ma hè raccomandatu se a prutezzione si ferma micca da l'azione in u Gestore di i Servitori o in a finestra di configurazione, usanu sempre l'altri metodi di inclusione, in particulare in a sezione di firewall settings di u Pannello di Cuntrollu.