Parechje persone cunniscenu a parola chiave grafica di Android, ma micca tutti cunnoscenu chì in Windows 10 pudete puru ancu mettere una parola chiave grafica, è questu pò esse fattu nantu à un PC o un laptop, e micca solu in un tablet o un prugrammu di touch screen (ancu chì, prima di tuttu, a funzione sia conveniente per tali dispositivi).
Questa guida per i principianti spiega in dettaglio cumu cunfigurà una password grafica in Windows 10, quant'è questu usu simule è ciò chì accade se si scorda una password grafica. Vede ancu: Cumu rimuovere una richiesta di password quandu accede in Windows 10.
Piazzà una parola chiave grafica
Per definisce una password grafica in Windows 10, sarà necessariu seguità sti simpli passi.
- Andate à Parametri (pudete esse fattu premendu i tasti Win + I o via Start - l'icona di marcia) - Accounts è aprite a sezione "Login options".
- In a sezione "Parola grafica", cliccate nantu à u pulsante "Add".
- In a prossima finestra, vi sarà dumandatu di inserite a password di testo attuale di l'utente.
- In a prossima finestra, cliccate "Selezzi una immagine" è specificate qualsiasi immagine nantu à u vostru computer (ancu se a finestra di informazione vi hà da indicà chì questu hè un modu per e schermi tattili, hè ancu possibile intrà una password password). Dopu avè selezionatu, pudete spostà a foto (affinchì a parte necessaria sia visibile) è cliccate "Usa quessa).
- U prossimu staghju hè di attaccà trè oghji nantu à a foto cù u mouse o cù l'aiutu di u touch screen - un cerru, righe o punti: a situazione di e figure, l'ordine di u so seguitu è a direzzione di u disegnu seranu tenuti in considerazione. Per esempiu, pudete prima circà certi oggetti, allora - sottumessà è mettite un puntu in qualcunu (ma ùn avete micca duvite aduprà forme diverse).
- Dopu à l'entrata iniziale di a password grafica, avete bisognu di confermà, è cliccate nantu à u bottinu "Finisci".
U prossimu logu chì accede à Windows 10, l'impostazione predefinita sarà di dumandà a parola chiave grafica chì avete bisognu di entrà cume in a forma chì era stata inserita durante a messa in configurazione.
Se per una ragione ùn pudete micca entrà una password grafica, cliccate nantu à "Opzioni di Login", poi cliccate nantu à l'icona di a chiave è usanu una parola d'accessu pianu (è se avete dimenticatu, vede Cumu ripresentà a password di Windows 10).
Nota: se a foto chì hè stata usata per a parola chiave grafica di Windows 10 hè rimossa da a posizione originaria, tuttu continuerà a travaglià - si copierà in i lochi di sistema durante a messa in configurazione.
Pò esse utule: cume definisce a password per un utilizatore di Windows 10.