Problemi d'installazione di Windows 10

U populu assai popu nantu à You Tube usanu u video cù recensioni è u passu di i ghjochi d'ordinatore. Se vulete raccolta un sassu di iscritti è di presentà i vostri successi di ghjocu - avete basta à registrarli direttamente da u schermu di u computer cù Bandicam. In questu articulu vederemu parechje impostazioni impurtanti chì vi aiutanu à scena video via Bandikam in a modalità di ghjocu.

A modalità di ghjocu vi permetterà di registrà un video di qualità migliore di u schermu standard. Bandikam registra video basati nantu à DirectX è Open GL.

Scaricate Bandicam

Cume avete a cunfurmia Bandicam per registra ghjochi

1. A modalità di ghjocu hè attivata per difettu quandu u prugramma inizià. Configurate FPS in a tabulazione adatta. Piazzà un limite per u casu se u vostru computer ùn hè micca abbastanza potente scheda grafica. attivate a dimostrazione FPS in u schermu è stabilisce un locu per essu.

2. Sì necessariu, accende u sonu in l'impostazioni è attivate u microfunu.

Lezione: Cumu definisce un sonu in Bandicam

3. Run u ghjocu nant'à u computer, o andate in a finestra di ghjocu. Un nùmmiru FPS verde significa chì u ghjocu hè prontu à esse registratu.

4. Girando a finestra di ghjocu, andate in a finestra Bandicam. In a modalità di ghjocu, a finestra annantu à a linea sottu à i pulsanti di selezzione di modalità serà scattata (vedi screenshot). Cliccate nantu à u "Rec".

Da iniziendu a modalità à u pienu di u ghjocu, pudete avizià a registrazione da u premessu di a tasta F12. Se a registrazione hà principiatu, u numeru FPS diventa rossu.

5. Finì à sparatu u ghjocu cù F12.

Avemu a cunvenzione di leggere: Cumu aduprà Bandicam

Vede ancu: Programmi per catturà video da una schermata di computer

Ora sapete chì i ghjochi di tiro cù bandicam hè assai simprettu. Basta configurà parechji parametri. Vi vogliu successu è bellu video!