In sta guida vi esamineremo cumu cunfigurà o disattivà l'ibernazione in Windows 10, sia in a nova interfaccia di e impostazioni sia in u pannellu di cuntrollu cuniscitu. Inoltre, à a fine di u articulu, sò trattati i prublemi principali in u travagliu di u modu sleep in Windows 10 è i modi per risolverli. Apertura di u sughjettu: Avernerazione di Windows 10.
Chì pò esse utile per disattivà u modu di dorme: per esempiu, hè più praticu per qualchì qualchì stà spente u laptop o un computer quandu premenu u pulsante di accende è ùn andate in dorme, è chì certi utenti dopu l'upgrade di un novu sistema sò ancu sfacciati à chì u portatariu ùn vene micca di dorme. . In ogni casu, questu ùn hè micca difficiule.
Disattivazione di i modi di dorme in Windows 10
U primu metudu, chì hè u più faciule, hè di aduprà a nova interfaccia di l'impostazioni di Windows 10, chì ponu esse accessu da u Start - Opzioni o premendu i tasti Win + I di a tastiera.
In l'impostazioni, selezziunate "Sistema", e dopu - "Modu di putere è di dorme". Propriu quì, in a sezione "Sperimentu", pudete configurà a modalità di soffiu o disattivarla separatamente quandu hè alimentatu da a rete o a batteria.
Quì pudete ancu configurà u schermu off opzioni, se piacere. À u fondu di a pagina di a configurazione di u putere è di dorme ci hè l'elemento "Impostazioni avanzate di l'alimentu", in cui pudete disattivà u mode di dorme è cambiate u comportamentu di u vostru computer o laptop quandu premi u tastu di fermazione o chjude u coperchju (cusì pudete spegne u sonnu per queste azioni) . Questu hè a prossima sezione.
Impostazioni di u modu di sonno in u pannellu di cuntrollu
Se entri in l'impostazioni di l'alimentazione in u modu sopra ripresu o via u Pannello di controllo (Modi per aprite u pannellu di cuntrollu di Windows 10) - Alimentazione, allora pudete ancu disattivà l'ibernazione o adattà u so operazione, mentre ne fate più precisamente chè in a versione precedente.
Di fronte à u schema energeticu attivu, cliccate nantu à "Pulsu di u sistema di putenza". In a schermata successiva, pudete configurà quandu mettere u computer in u modalità di rimbastu, è selezendu "Mai", spegne u sonnu di Windows 10.
Se fate un clic nantu à l'elemento "Modifica i parametri avanzati di l'alimentazione" sottu, vi verrà tolta in a finestra di configurazione dettagliata di u schema attuale. Quì pudete sceglie separatamente u comportamentu di u sistema associatu à u modalità sleep in a sezione "Sleep":
- Piazzà u tempu per entrà in u modu di dorme (un valore di 0 significa spegliurli).
- Abilita o disabilite l'ibernazione ibrida (hè una variante di a vitturazione cù i dati di salvataggio in u discu duru in casu di perdita di potenza).
- Permetta à i timer di sveglia - ùn avete di solitu bisognu di cambià nunda, a meno chì tu abbia un prublema in accunsentu, dopu spegniaiu, dopu spegghje u cronometro.
Un'altra sezione di a configurazione di u schema energeticu, chì hè legata à u mode di riposo - "Pulsanti d'alimentazione è di copertura", quì pudete specificà separatamente azzioni per chiusu u coperu di u portatile, premendu u pulsante di accensione (u persunu per portatili hè di stà) è l'azione per u pulsante di sonniu ( Ùn nò ancu u so cum'è questu guarda, ùn ha micca vistu).
Se hè necessariu, pudete ancu impostà le opzioni per spegnerle i dischi rigidi in ritardu (in a sezione "Hard Disk") è opzioni per spegneru o riducendu a luminosità di u schermu (in a sezione "Screen").
Possibili prublemi cù l'ibernazione
È ora i prublemi tipichi cù u modu di Windows 10 di u sonnu funziona è micca solu.
- A metà di u sonnu hè disattivu, u schermu hè disattivatu troppu, ma a schermata ti si spegne dopu un breve tempu. Scrivevo quellu cum'è u primu paragrafo, perchè spessu anu trattatu appena un tale prublema. In a ricerca in a barra delle applicazioni, cuminciate a digità "Risparmieva di u Screnu", allora andate in l'impostazioni di u screensaver (screensaver) è disattivà lu. Un'altra soluzione hè spiegata di più, dopu à a 5a voce.
- U computer ùn esce da u modu di dorme - nant'à si vede una schermata nera, o semplicemente ùn risponde à i tasti, ancu u indicatore chì si trova in modalità sleep (s'ellu ci hè una) hè illuminatu. Più spessu (stranamente), stu prublemu hè causatu da i driver di schede video installati da Windows 10. A soluzione hè di rimuovere tutti i driver di video cù Display Driver Uninstaller, poi installarli da u situ ufficiale. Un esempiu di NVidia, chì hè adatti per piastrine video Intel è AMD, hè discupratu in Installazione di i Drivers NVidia in Windows 10. Attentu: per certi notebooks cun grafica Intel (spesso Dell), devi uttene l'ultimu driver da u situ web di u fabbricante di u laptop, à piacè 8 o 7 è installate in modu compatibile.
- U computer o u laptop aghjustà subitu dopu spegnendu o in entrata in modalità sleep. Visto nantu à Lenovo (ma si pò truvà nantu à altre marche). A soluzione hè di disattivà i timer di risvegliu in l'utili avanzate, cumu descrittu in a seconda parte di u manuale. Inoltre, a sveglia da una scheda di rete hè proibita. In u listessu tema, ma più: Windows 10 ùn si spegne.
- Inoltre, parechji prublemi cù u funziunamentu di schemi di energia, cumpresu u sonnu, nantu à i portatili Intel dopu installazione di Windows 10 sò assuciati cù u driver installatu di Intel Management Engine Interface. Pruvate à caccià u gestore per l'apparecchiatura è installate u "vecchio" driver da u situ di u fabbricante di u vostru dispositivo.
- Nant'à alcuni portatili, si hè statu osservatu chì automaticamente riducendu a luminosità di u schermu à 30-50% mentre inattivu spegne u schermu completamente. Sì sta faticendu cun tale sintumu, pruvate a cambià u "Livellu di Luminosità di u schermu in u modu di luminosità riduttu" in e opzioni avanzate di potenza in a sezione "Schermata".
In Windows 10, ci hè ancu un elementu nascatu "Timeout per u sistema per andà automaticamente à dorme", chì, in teoria, deve travagliari solu dopu à a sveglianza automatica. Tuttavia, per certi utilizatori, funziona senza essa è u sistema s'addumica dopu 2 minuti, indipendente di tutte e impostazioni. Cumu si risolve:
- Avvia l'Editor di u Registro di sistema (Win + R - regedit)
- Vai a HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controlla Potenza Pulsanti putezie 238C9FA8-0AAD-41ED-83F4-97BE242C8F20 7bc4a2f9-d8fc-4469-b07b-33eb785aaca0
- Fate un dopu cliccate nantu à u valore Attributi è setate un valore di 2 per questu.
- Salvà e impostazioni, chjude l'editor di u registru.
- Aprite i prugrammi avanzati di u schema energeticu, a sezione "Sleep".
- Impostate u tempu desideratu in a sezione apparsa "Timeout per a transizione automatica di u sistema à u modu di rendi".
Hè tuttu. Pari, annunziatu annantu à un simculu tema ancu di più di necessariu. Ma se avete ancora tutte e dumande in quantu à u modalità sleep di Windows 10, dumandate, capemu.