Per controllà a nova apparecchiatura cù un PC, avete bisognu di stallà i piloti adatti nantu à questu altru. Per a stampante Canon MF4550D questu hè ancu pertinente.
Installazione di i driver per Canon MF4550D
Ci hè parechje opzioni per cumprà u prugrammu currente. U più efficace è à livellu serà discusu in seguitu.
Metudu 1: u situ di u produttore di dispositivi
Inizialmente, fonti ufficiali sò sempre cunsiderate. In u casu di una stampante, tale hè a risorsa di u so fabbricante.
- Andate à u situ Web di Canon.
- In u header ponu u cursore nantu à a sezione "Supportu". In a lista chì si apre, bisogna selezziunà "Downloads and Help".
- In a nova pagina ci sarà una finestra di ricerca in cui hè inseritu u mudellu di a periferica.
Canon MF4550D
. Dopu cliccate nantu à u bottinu "Cerca". - Questu aprirà una pagina cun l'infurmazioni è u prugrammu di stampante dispunibile. Scorri giù à a sezione "Driver". Per scaricà u software volatu, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
- Dopu à quessa, una finestra si apre cù termini d'usu. Per cuntinuà, cliccate "Accetta è Scaricate".
- Una volta scaricatu u schedariu, lanciatu è cliccate nantu à u bottinu in a finestra di benvenuta. "Prossimu".
- Avete bisognu di accettà i termini di l'accordu di licenza cliccendu "Sì". Pre-ferite di leghje.
- Sceglite cumu a stampatrice hè cunnessa à u PC è chì teglia l'elemento pertinente.
- Aspettate chì l'installazione sia cumpleta. Dopu, pudete aduprà u dispositivo.
Metudu 2: Software specializatu
A seconda opzione per installà u software necessariu hè aduprà software di terze parti. A differenza di u primu metudu, disignatu esclusivu per i dispositivi di una stessa marca, stu software, oltre à a stampatrice, aiutera à aghjurnà i driver esistenti o installà quelli chì manca. A descrizzione dettagliata di i prugrami più famosi di stu tipu hè data in un articulu separatu:
Per di più: sceglie un prugramma per installà i driver
Tra i prugrammi presentati in l'articolo supra, una Soluzione DriverPack pò esse distinta. Questu prugrammu hè pratico per l'utrani inesperti è ùn necessita di cunniscenza particulare per principià. U numeru di funzioni di u prugramma, aghjettu à l'installazione di i driver, include a creazione di punti di riparazione chì aiutanu à restituisce u computer in u so statu precedente. Questu hè pertinente quandu si presentanu prublemi dopu l'installazione di qualchi driver.
Lezione: Cumu uttene DriverPack Solution
Metudu 3: ID di stampante
Un modu pudente per trovà è scaricà i driver hè aduprà un identificatore di dispositivu. In stu casu, l'utente quì ùn hà micca bisognu à scarica alcun software addiziunale, perchè pudete avè un ID in Task Manager. Dopu, avete da inserisce u valore resultante in a casella di ricerca nantu à unu di i siti chì si specializanu in una tale ricerca. Questa opzione hè utili per l'utenti chì ùn anu truvatu micca u software necessariu à causa di a versione d'OS o di altre sfumature. In u casu di a Canon MF4550D, avete bisognu di aduprà questi valori:
USBPRINT CANONMF4500_SERIESD8F9
Lezione: Cumu truvà u ID di a periferica è truvà i driver in essa
Metudu 4: Software Software
À a fini, manciate un mumentu di una di e opzioni permissibili, ma ùn hè micca u più efficace, per installà i driver. Per utilizà, ùn avete micca bisognu di ricorrerà à utilità di terze parti o per scaricà piloti da fonti terze, cum'è Windows contiene già i strumenti necessari.
- Aprite u menu "Start"in chì avete bisognu di truvà è scena "Taskbar".
- Trova una sezione "Apparecchiatura è sonu". Ci vole à aprà l'oggetto "Vede dispositivi è stampatori".
- Per aghjunghje una stampante à a lista di dispositivi connessi, cliccate "Add Printer".
- U sistema hà da scansionà u PC per a presenza di novu equipagiu. In casu di stampa, cliccate nantu à u cliccate "Install". Se u dispositiu ùn hè statu micca trovu, selezziunate e cliccate nantu à u bottinu. "A stampante impiegata ùn hè micca elencata".
- In a nova finestra ci hè parechje opzioni per aghjunghje una stampante. Cliccate nantu à u fondu - "Add a printer local".
- Poi sceglite a porta di cunnessione. Optionalmente, pudete cambià u valore automaticamente impostatu, poi andate in l'elezzione successiva premendu u pulsante "Prossimu".
- In i listini dispunibili, primu bisognu à sceglie un pruduttore di a stampante - Canon. Dopu à - u so nome, Canon MF4550D.
- Inserite un nome per a stampatrice essendu aghjunta, è cambià u valore aghjustatu ùn hè micca necessariu.
- À a fine, decide di e impostazioni di cumpartimentu: pudete dà u dispusitu à u dispositivo o di limitarlo. Dopu, pudete andà direttamente à l'installazione, solu cliccendu nantu à u bottinu "Prossimu".
L'intera procedura di stallazione ùn hà tantu tempu. Prima di sceglie unu di i metudi presentati, cunsiderate ciascuna di elli in dettaglio.