Unità flash di recuperu Silicon Power

Prima di cumprà un computer, tutti anu una domanda: a versione desktop o u laptop? Per alcuni, sta scelta hè facili è ùn vole micca tantu tempu. L'altri ùn pò micca decideru ch'è sarà megliu. Ovviamente, entrambe e scelte anu i so propri vantaghji nantu à l'altru. In questu articulu hà pruvatu à capiscia i so pro e contro, è aiutanu à fà a scelta ghjusta.

Desktop computer o laptop: e principali differenze

Per capisce in particulare tutti i vantaggi è l'inconvenienti di ogni varianta di attuazione di dispositivi, hè necessariu smuntà ogni caratteristica separatamente.

CaratteristicaPC stazionarioUn laptop
PrestazioneA maiò parte di i desktop sò di a più alta potenza, à puntu di cumunamentu cù i portatarii. Tuttavia, tuttu dipende da u costu di u dispositivo. Sè fate u listinu spessu di prezzi, allora sta opzione sarà megliu in questu sensu.Per uttene u listessu prestazione di un computer cumunu, avete da spende troppu soldi, è u risultatu sarà uguale.
Taglia è mobilitàBenintesa, in sta caratteristica, u computer si perde perfettamente. Hè piazzatu nantu à a tavula è situatu quì. Se diventa necessariu aduprà u dispositiu in un altru locu, allora hè solu impossibile. Inoltre, hà dimensioni impressionanti.Nisunu disputerà cù u fattu chì in termini di dimensione è mobilità, u laptop infonda completamente a so avversariu. Pudete portà cun di voi è aduprala induve hè pratice. Inoltre, per a so compattezza, hè piazzatu in un borsu speciale o in un zainu standard.
UpgradeA causa di u so design, ogni computer di desktop può esse sughjettu à a modernizazione da l'utente. Pò esse qualsiasi cosa: da aghjunghje o rimpiazzate RAM à una riorganizazione cumpleta di u sistema.A differenza di a prima opzione, quasi niente di più pò esse aghjurnatu in un laptop. In certi casi, i sviluppatori danno a capacità di rimpiazzà a RAM, è l'installazione di un prucessore graficu discrete in più. Tuttavia, di regula, pudete rimpiazzarete solu u discu duru cù un novu o SSD.
FiabilitàA causa di u fattu chì u computer hà sempre stà in un statu fissu, a probabilità di causà danni tecnichi hè riduttu à zero. Cusì, naturalmente, questu hè un grande avanzu per u dispositivo.Purtroppu, l'insurrezioni di u laptop sò assai più cumuni. Questu hè dovutu, naturalmente, cù a so mobilità. A causa di u muvimentu constante, u risicu di dispositivi dannosi cresce significativamente. Cume à l'apparecchiatura stessa, cume u PC, è u laptop, a pussibilità di fallimentu hè quasi uguale. Tuttu dipende da cumu l'utente utilizza e so capacità.
A difficoltà di riparazioneSe vene veramente à una panica, allora, di regula, l'usu pò individuà di modu indipendente e immediatamente sbarazzallu di lu. In casi più serii, u prublemu hè risoltu cù una sostituzione di a parte inadatta. Abbastanza faciule è à bon bonu.L'utenti di u laptop aghjunghjenu seriamente incomodità se u so dispositiu falli. Prima, ùn hè micca impossibile diagnosticà a persona. In ogni casu, duverete cuntattà u centru di serviziu, chì supera dighjà i costi. È sì u dannu hè veramente seriu, allora hà da fassi significativamente in a tasca di u pruprietariu. In parechji casi hè più faciule per cumprà una auto nova, invece di circà di riparazione di una vechja.
Operazione senza interruzzioneParechji, per u so sfortunu, anu prublemi cun electricità in a so casa. È, per quessa, pò influenzà seriamente u computer. Dopu tuttu, un fulmine subitu in a casa pò dà à conseguenze seria. Per fà quessa, avete bisognu di acquistà bespereboynik, chì hè una spesa supplementare.Cù un laptop hè assai più faciule è più praticu. Grazie à a so propria batteria ricaricabile, pò esse aduprata senza timore per a sicurezza, è ancu in i lochi induve ùn ci hè elettricità.
Cunsumazione di energiaL'acquistu di un computer desktop ùn hè micca u megliu per risparmi di l'elettricità.Ùn troppu significativu, ma un vantaghju. Cunsume assai menu elettricità.

Ogni dispositiu hà i so vantaggi. È hè dura abbastanza à dì chì certi di elli sò megliu di u so avversariu. Tuttu dipende da e preferenze personali di l'usu, cume cù u scopu di u cumpunente.

Desktop o laptop: analisi più dettagliata

Comu pudete vede da a sezione precedente, hè impussibile determinà cù precisione quale dispositiu sarà megliu: un laptop o un computer. Prima, anu avè circa u listessu numaru di pro e sconti. Dopu, per ogni situazione a so propria varianta sarà più conveniente. Allora, propurnemu à guardà un pocu più in profondità: à chì è chì è a dispositiva abituale adatta, è à chì hè un laptop?

Dispositiu per necessità di tutti i ghjorni

Necessità quotidiana includenu à guardà film, visità i rete sociali è attività simile. Più probabilmente, se avete bisognu di un computer per tali scopi, hè megliu per cumprà un portatili standard à bonu. Puderà facilmente à questu, è chì, grazie à a so mobilità, sarà possibile aduprà e so funzioni in qualunque punto di a casa è micca solu.

Tipicamente, un tali dispositivu ùn hà micca impiegatu spese grandi, chì e so necessità ùn necessitanu micca di prestazioni elevate. Sùbbenu abbastanza à avè una macchina scasa chì pò esse acquistata per 20-30 mila rubli, in u casu di un laptop è 20-20 in u casu di un computer fermu. Quandu ci sò e caratteristiche tecniche, per guardà film è navigà in Internet, è per e ghjochi scarsi, 4 GB di RAM, processore dual-core, 1 GB di memoria video è un discu duru standard di 512 GB. I componenti rimanenti ponu esse qualchì caratteristica.

Computer gamer

Se u PC hè acquistatu per un gamer o solu per ghjochi reguli di vari innovazioni, allora, naturalmente, avete bisognu di cumprà una versione desktop. Prima, cum'è accennatu nanzu, sarà più economicu cumprà un computer desktop cù elevate prestazioni di un laptop di ghjocu. Dopu, ùn hè micca segrettu per chiunque chì cù l'avvenimentu di i ghjochi novi, i requisiti di sistema per elli sò ancu crescenti. Dunque, hè necessariu aggiornà i cumpunenti di l'ordinatore di volta in volta, ciò chì hè impossibile per un laptop.

In stu casu, u computer pò fà in quantità impressionante di soldi, in particulare in u casu di un laptop. Se cumprendu un PC di ghjocu di u desktop, u prezzu ùn hè tantu altu, soprattuttu se u gamer decide di riuniziunu ellu stessu, acquistendu tutti i cumpunenti separatamente è fà l'assemblea cù e so mani, quandu cun u laptop hè numaru enorme. Pudete cumprà un ghjocu stazziunale per 50 - 150 mila rubli minimu. Una tale macchina hè basta per ghjucà i noveddi popolari, ma dopu uni pochi d'anni, avete da fassi l'upgrade di u vostru hardware. Un laptop di ghjocu hà da costà 150-400 mila rubli, chì ùn tutti i ghjocatori ponu permettere, è i so prestazioni saranu assai inferiori a a versione desktop per a stessa quantità. E caratteristiche sò chì avete più di 2 4 GB di memoria video, un monitor widescreen cù alta risoluzione, processore core 8 - 8 cù alta frequenza è, naturalmente, circa 16 GB di RAM.

Cosa à cumprà per studiu

Un quaderno hè più prubabile à travaglià per i studienti. Ancu s'ellu dipende tuttu chì tipu d'addestramentu accade. Se si vene à scrittu assai è simili, allora un laptop. Ma se u vostru studiu compie l'usu di tutti i prugrammi capaci chì necessitanu macchine performanti è un luogo di travagliu faciule, hè megliu di guardà u PC di desktop.

Comu cù un laptop di casa, in stu casu, pudete ottene da a opzione di u bilanciu, chì u costu di sarà 20 à 60 mila rubli.

Dispositiu à travaglià

Come in u furmazione di a furmazione, a scelta vole dipende da chì tipu di travagliu ti interessa. Per esempiu, per i progettisti chì travaglianu prugrammi cume Adobe Photoshop e accussì, è megliu à piglià un PC stazionario produttivu. D'altra parte, in tali travagliu a mobilità è a compatibilità sò ancu assai utili. Di sicuru, prubabile, per tali casi, hè necessariu un portatili costoso, chì unisce prestazioni elevate è tutti i vantaggi di i portatili.

Per un prugrammatore, l'opzione di solitu pò esse adatta, tuttavia, se ùn hè micca un espertu in ghjochi. Per e prufessioni chì utilizanu un software più impegnativo, per esempiu, AutoCAD per a modellazione 3D o Sony Vegas Pro per travaglià cù video, una macchina più produttiva hè più adatta. Hè particu da impurtante è a scheda video è u processore, chì deve avè alta velocità è ancu sustene a soluzione di prublemi cumplessi. Tali dispositivi dighjuneranu à l'utente 40-60 mila rubli per cumprà un laptop è 50–100 mila rubli per un PC stazziunale.

U risultatu

Dopu avè esaminatu tutti i prufi è l'imbensu di entrambe l'implementazioni di dispositivi, pudemu conclude chì, per ogni casu individuale, s'alline à a vostra opzione. Prima ci vole à capisce u scopu di u computer. Allora, si consiglia di studà questu articulu in dettaglio, dopu ponderà tutte e sfumature descritte in ellu, poi fate u scelta bona e andate in un magazinu specializatu.