Prufittendu a quantità in una riga di una tavula in Microsoft Excel

Le macro di Microsoft Excel ponu accelerà significativamente u travagliu cù i documenti in stu editatore di fogli di calculu. Questu hè ottenutu automatizendu azioni ripetitive registrate in un còdice speciale. Dai un ochju à cumu creà macros in Excel, è cume si pò esse editatu.

Modi di Registra Macros

Macros pò esse scrittu in dui modi:

  • automaticamente;
  • manualmente.

Usendu a prima opzione, vi basta à stà registrandu certi azzioni in Microsoft Excel chì state eseguendu in un momentu datatu. Dopu, pudete ghjucà stu record. Questu metudu hè assai faciule, è ùn richiede micca cunniscenza di u codice, ma a so applicazione pratica hè piuttostu limitata.

A registrazione manuale di macros, invece, richiede una cunniscenza di programmazione, postu chì u codice hè digeritu manualmente da a tastiera. Ma, in questu modu, u coddu scrittu in questu pudete accelerà significativamente l'esecuzione di i prucessi.

Registrazione Macro Automatica

Prima di iniziate a registrazione automatica di macros, avete bisognu di attivà macros in Microsoft Excel.

Dopu, andate à u tabulamentu "Sviluppatore". Fate un clic nantu à u bottinu "Macro Record", chì si trova in a nastro in u blocu "Code".

A finestra di configurazione di a macro macroistruzione si apre. Quì pudete dì specificà qualunque nomu di macro, se u difettu ùn ti interessa. U principiu hè chì u nome principia cù una lettera, micca un numeru. Inoltre, ùn ci avemu da spazii in u titulu. Avemu lasciatu u nome predefinitu - "Macro1".

Quì, se vulete, pudete piazzà una chiave di scelta rapida, quandu cliccate, a macro hè lanciata. A prima chjave deve esse a tasca Ctrl, è a seconda chiave hè impostata da l'utente. Per esempiu, noi, per esempiu, ponemu a chiave M.

Dopu, avete bisognu di determinà induve a macropiu sarà conservata. Per difettu, sarà salvatu in u stissu libru (file), ma se vulete, pudete piazzare l'archivu in un novu libru, o in un libru separatu di macros. Luntemu u valore di difettu.

In u campu di impostazione più bassa macro, pudete lasciare ogni descrizione cuntenente di cuntestu di sta macro. Ma ùn hè micca necessariu fà quellu.

Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Dopu à quessa, tutte e vostre azzioni in questa cartella di Excel (file) saranu tracciate in a macro finu ch'è vo smetta di dà a registrazione.

Per esempiu, scrivemu l'azione aritmetica più simplici: l'aggiunzione di u cuntenutu di tre celle è = C4 + C5 + C6.

Dopu chè, cliccate nantu à u bottu "Stop Registra". Questu pulsu hè statu cunvertitu da u "Record Macro", dopu a registrazione hè stata attivata.

Run Macro

Per cambià cume a macro registrata, cliccate nantu à u buttu Macros in a stessa barra di strumenti di Codice, o appughjate a combinazione di tasti Alt + F8.

Dopu à ciò, una finestra si apre cù un elencu di macros registrate. Cercemu una macro chì avemu registratu, selezziunela, è cliccate nantu à u pulsante "Run".

Pudete ancu fà più faciule, è micca chjamà a finestra di selezione macro. Ci si ricorda chì avemu registratu una cumbinazione di "tasti caldi" per una chiamata rapida macro. In u nostru casu, questu hè Ctrl + M. Digemu questa cumbinazione nant'à a tastiera, dopu chì a macro vene.

Comu pudete vede, a macro hà fattu esattamente tutte quelle azzioni chì sò state annotate prima.

Edizione macro

Per cambià a macro, cliccate torna nantu à u "Macros". In a finestra chì si apre, selezziunà a macro desiderata, è cliccate nantu à u pulsante "Modifica".

Microsoft Visual Basic (VBE) si apre - l'ambiente duve esse esse modificate.

A registrazione di ogni macro principia cù u comando Sub, è finisce cù u cumandatu End Sub. Subitu dopu à u comando Sub, u nomu di a macro hè specificatu. L'operatore "Range (" ... "). Select" indica a scelta di a cella. Per esempiu, quandu u comando "Intervalli (" C4 "). Selezziunu" hè selectu a cellula C4. U operatore "ActiveCell.FormulaR1C1" hè adupratu per registrà azzioni in formule, è per altri calcoli.

Prova a cambià una macro à pocu. Per fà ciò, aghjunghemu una espressione à a macro:

Range ("C3"). Sceglite
ActiveCell.FormulaR1C1 = "11"

L'espressione "ActiveCell.FormulaR1C1 =" = R [-3] C + R [-2] C + R [-1] C "" hè rimpiazzata da "ActiveCell.FormulaR1C1 =" = R [-4] C + R [-3 ] C + R [-2] C + R [-1] C "".

Chiudite l'editor, è lancia u macro, cum'è l'ultima volta. Comu pudete vede, à causa di e cambiamenti che introducemu, un'altra cella di dati hè stata aghjunta. Hè stata ancu inclusa in u calculu di a quantità totale.

In casu chì a macro hè troppu grande, a so esecuzione pò fà un tempu assai. Ma, si faci un cambiamentu manualu à u còdice, pudemu accelerà u prucessu. Fate aghjunghje u comando "Application.ScreenUpdating = False". Permetterà di salvà a potenza di computazione, è cusì accelera u travagliu. Questu hè ottenutu rifiutendu di aghjurnà a schermata mentre esegui azzioni computazionali. Per ripresentà l'aggiornamentu dopu ch'ellu esce a macro, à a fine di questu scrive u comando "Application.ScreenUpdating = True"

Addemu ancu u cumandamentu "Application.Calculation = xlCalculationManual" à l'iniziu di u codice, è à a fine di u còdice aghjunghjate "Application.Calculation = xlCalculationAutomatic". Da sta primu disattivu a recalcculazione automatica di u risultatu dopu à ogni cambiamentu di cellule, è accumularli à a fine di a macro. Dunque, Excel calculerà u risultatu una sola volta, è ùn ricalcula micca cunsegna, chì puderà risparmiare tempu.

Scrivendu un codice macro da zero

L'utenti avanzati ùn ponu micca solu edità è ottimizà e macrosse ricordate, ma anu registranu u macrocultu da zero. Per cuntinuà à stu, ci vole à cliccà nantu à u pulsante "Visual Basic", chì hè situatu à l'iniziu di u nastro di sviluppatore.

Dopu à quì, apra a finestra d'editor di VBE familiare.

U programmatore scrive u codice macro à mancu.

Comu pudete vede, macros in Microsoft Excel pò accelerà significativamente l'esecuzione di processi di rutina è monotonu. Ma, in a maggior parte di i casi, per questo scopu, macros sò più adatti, chì u codu di cui hè scrittu manualmente, è micca azzioni registrate automaticamente. In più, u còdice di macro pò esse ottimizatu cù u editor VBE per accelerà u prucessu di esecuzione di l'attività.