Avast free registration renoval: solution solving in different ways


À l'età di a tecnulugia, ùn hè praticamente micca bisognu di conservà e fotografie in forma paperaria, perchè hè molto più pratice per questu di aduprà dispositivi di archiviazione spiciali - un discu duru di u computer, unità flash capaci, schede di memoria è altri gadgets. U prublema cù i dispositivi muderni hè chì l'infurmazioni ponu ancu esse cullate di facilità. Ma in sta situazione, vi puderete salvà u prugramma Wondershare Photo Recovery.

Stu strumentu prufessiunale hè statu pensatu apposta per recuperà e foto cancellate da i vari dispositivi di memoria. E ancu se e foto sò state cancellate da voi, u discu sopravvissò à u formattariu o hà fallitu, perchè e scetture foru perse - u prugramma pò truvà è ripristinare i pezzi impiegati per voi.

Sceglie una partizione o un dispositivo

Se recuperate e fotografie cancellate da un drive flash o una carta di memoria - selezziunate solu un dispositivo da a lista immediatamente dopu avè cuminciatu u prugramma. Se e immagini sò state eliminate da u computer, selezziunate a sezione per a quale a scansione sarà fatta.

Criteri di ricerca

Sapere ciò chì formati di immagine cercate, semplificate u travagliu di Riprendizione Foto Wondershare - lascia solu i caselli per i formati di file chì volete truvà. Inoltre, se avete bisognu di scansà micca u discu sanu, ma i settori individuali, pudete specificà da quale passà è per quale risulterà a ricerca.

Processo di ricerca veloce

Wondershare Photo Recovery ùn permette micca di sceglie a modalità di scansione, cume hè implementata in altri prugrammi simili - hè unu di quì. Da vede ancu chì u prucessu di scansione di u drive flash in u nostru casu abbia passatu menu di un minutu, è di quì tutte e immagini chì eramu cercate eranu trovate.

Recuperà e fotografie individuate

Tutti i file trovati, chì includenu immagini, video è musica, sò ordinati per tippu di file in u riquadro di sinistra di a finestra di prugramma. Se u prugramma hà trovu i file chì ùn avete micca bisognu, basterà deselezziuneli e dopu u completu u prucedimentu di recuperu premendu u pulsante "Ricuperà".

Salvà i risultati di scansione

Se avete bisognu di smettere di u travagliu cù u prugramma, a prossima volta chì u principiu, ùn hè micca necessariu passà per tuttu u prucessu di ricerca da u principiu - basta à salvà l'infurmazioni in u vostru computer, chì serà esportatu in un file cun l'estensione .RES.

Virtues

  • Una interfaccia semplice chì ùn face micca nisuna difficoltà ancu per un principiante;
  • Capacità di ricercà micca micca e foto, ma dinò audio o video di vari formati;
  • Processo di scansione veloce.

Inconvenienti

  • A versione gratuita scansiona solu, ma ùn permette micca di esportà e immagini pussibule in computer;
  • Ùn ci hè nisun supportu per a lingua russa.

Se site in cerca di un strumentu simplici per recuperà e foto cancellate, chì affranchjarà cù a so missione non solu rapidamente, ma dinò qualitativamente, prova à aduprà Wondershare Photo Recovery. A versione gratuita vi permetterà di verificà in tuttu a so efficacia.

Scaricate Wondershare Photo Recovery Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Hetman Photo Recovery Magic Photo Recovery Recuperu Foto Starus Recuperu Foto RS

Share l'articolo in reti sociali:
Wondershare Photo Recovery - un prugramma per ricuperà e foto cancellate, chì hè carattarizata da un'alta velocità è di facilità di operazione.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Wondershare Software
Costu: $ 21
Dimensione: 7 MB
Lingua: inglese
Versione: 3.1.0